تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813053023




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محدوديت هاي ترافيكي جاده ها و محورهاي مواصلاتي در ايام سالگرد ارتحال امام (ره)


واضح آرشیو وب فارسی:پیام نور: محدوديت هاي ترافيكي جاده ها و محورهاي مواصلاتي در ايام سالگرد ارتحال امام (ره)
رئيس اطلاع رساني پليس راه كشور محدوديت هاي ترافيكي جاده ها و محورهاي مواصلاتي سراسر كشور در ايام سالگرد ارتحال امام (ره) و تعطيلات آخر هفته را اعلام كرد.


سرهنگ حسني در گفت وگو با خبرنگار اجتماعي برنا در مورد محدوديت ها و ممنوعيت هاي ترافيكي جاده ها و محورهاي مواصلاتي سراسر كشور در ايام سالگرد ارتحال امام (ره) و تعطيلات آخر هفته گفت: تردد انواع موتور سيكلت از روز دوشنبه 13 خرداد تا روز شنبه 18 خرداد در محورهاي هراز- فيروزكوه، چالوس، قزوين – رشت، ساوه – همدان، تهران – سمنان – مشهد ممنوع است.

وي با تاكيد بر ممنوع بودن تردد انواع كاميون و كاميونت در جاده چالوس، افزود: در محور چالوس تردد تمامي وسايل نقليه از كرج به سمت چالوس از ساعت 15:00 الي 22:00 روز چهارشنبه 15 خرداد ممنوع و از مرزن آباد به سمت كرج از ساعت 17:30 تا 22:00 روز چهارشنبه 15 خرداد يك طرفه خواهد بود.

رئيس اطلاع رساني پليس راه كشور ادامه داد: همچنين تردد تمامي وسايل نقليه در محور چالوس از كرج به سمت چالوس از ساعت 12:00 الي 24:00 روزهاي جمعه 17 خرداد و شنبه 18 خرداد ممنوع و از مرزن آباد به سمت كرج از ساعت 15:00 الي 24:00 روزهاي فوق يك طرفه خواهد بود.

وي در خصوص محدوديت هاي اعمال شده در جاده هراز تصريح كرد: تردد انواع كاميون و كاميونت در اين محور از ساعت 13:00 روز دوشنبه 13 خرداد تا ساعت 24:00 روز چهارشنبه 15 خرداد و از ساعت 13:00 جمعه 17 خرداد تا ساعت 24:00 شنبه 18 خرداد ممنوع خواهد بود.

وي افزود: تردد تمامي وسايل نقليه در محور هراز از رودهن به سمت آمل از ساعت 16:30 الي 24:00 روز جمعه 17 خرداد ممنوع و در مسير مقابل از آب اسك تا دوراهي رودهن يك طرفه خواهد بود.

سرهنگ حسني در خصوص محدوديت هاي اعمال شده در محور فيروزكوه گفت: تردد تمامي تريلرها از ساعت 7:00 الي 24:00 روزهاي دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه، جمعه و شنبه از تهران به قائمشهر و بالعكس ممنوع است.

وي اظهار داشت: تردد انواع كاميون در محور قزوين – رشت از ساعت 7:00 روز دوشنبه 13 خرداد الي 24:00 چهارشنبه 15 خرداد و از ساعت 7:00 جمعه 17 خرداد الي 24:00 شنبه 18 خرداد ممنوع خواهد بود.

رئيس اطلاع رساني پليس راه كشور به ممنوعيت هاي اعمال شده در محور ساوه – همدان اشاره و تاكيد كرد: تردد تمامي كاميون ها در سراسر اين محور از ساعت 13:00 الي 24:00 روزهاي دوشنبه 13 خرداد و شنبه 18 خرداد، همچنين از ساعت 7:00 الي 24:00 روزهاي سه شنبه 14 خرداد و چهارشنبه 15 خرداد از ساوه تا دو راهي قزوين – همدان ممنوع خواهد بود.

وي تصريح كرد: تمامي محدوديت ها و ممنوعيت هاي اعمال شده براي كاميون ها در محورهاي فوق، به استثناء حاملان مواد سوختي و فاسد شدني خواهد بود.

سرهنگ حسني با اشاره به محدوديت هاي ترافيكي محور قديم تهران – قم، اظهار داشت: تردد تمامي وسايل نقليه سنگين باربري از ساعت 6:00 دوشنبه 13 خرداد الي 24:00 سه شنبه 14 خرداد از محور قديم قم – تهران و بالعكس ممنوع خواهد بود كه رانندگان اين وسايل نقليه مي توانند از آزادراه سلفچگان – ساوه و محور قديم سلفچگان – ساوه به عنوان محورهاي جايگزين استفاده كنند.

وي به رانندگان وسايل نقليه سنگين باربري كه از استانهاي هرمزگان، سيستان و بلوچستان، كرمان و يزد به سمت قم و تهران و بالعكس طي مسير مي كنند تاكيد كرد در مسير، از سه راهي نطنز – مورچه خورت – دليجان – سلفچگان – ساوه – تهران و بالعكس تردد كنند.

رئيس اطلاع رساني پليس راه كشور در خصوص محدوديت هاي ترافيكي آزادراه تهران – قم گفت: تردد تمامي وسايل نقليه از پل حسن آباد به سمت حرم مطهر امام (ره) از ساعت 24:00 دوشنبه 13 خرداد تا ساعت 24:00 سه شنبه 14 خرداد ممنوع خواهد بود و تردد از طريق خروجي پل حسن آباد به سمت جاده قديم قم – تهران صورت خواهد گرفت.

وي افزود: در اين آزاد راه و در مسير مقابل، تردد از حرم مطهر امام (ره) تا پل فرودگاه امام (ره) دراين مدت ممنوع و از مسير آزادراه تهران – ساوه به سمت پل فرودگاه امام (ره) و همچنين از مسير جاده قديم تهران – قم به سمت پل ورودي واوان انجام پذير خواهد بود.

انتهاي خبر // شبكه خبري برنا//40 - 40 - 44//www.BornaNews.ir
 سه شنبه 14 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پیام نور]
[مشاهده در: www.pnu.ac.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 286]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن