تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814674400




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه سيستان و بلوچستان: مسلمانان و مظلومان جهان مديون حضرت امام خميني (ره) هستند


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه سيستان و بلوچستان: مسلمانان و مظلومان جهان مديون حضرت امام خميني (ره) هستند
مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه سيستان و بلوچستان با اشاره به مناسباتي كه ديگر كشورهاي مسلمان نسبت به ايران دارند، گفت: امروزه اگر كسي به عنوان مسلمان مي‌تواند سر بالا بگيرد و با عزت بگويد من مسلمانم، آن را مديون انقلاب اسلامي و حضرت امام خميني (ره) است.
مصطفي سياسر در گفت‌وگو با خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» در زاهدان، پيرامون نفس برگزاري مراسمات بزرگداشت شخصيت‌ها و انديشمندان ديني اظهار داشت: اين امر در تفكر شيعه، اصلي مهم به شمار مي‌آيد چرا كه بزرگداشت ياد و انديشه بزرگ مرداني چون حضرت امام (ره) به معناي تداوم و ماندگاري انديشه ايشان بوده و غم و اندوهي كه شيعه در طول تاريخ براي پاسداشت شهدا و بزرگمردان خويش داشته، يكي از رازهاي تداوم خط ولايت است و اين امري است كه خيلي از جريانات و فرق بدان توجه ندارند.

وي اظهار داشت: در برگزاري بزرگداشت امام (ره) آنچه كه اهميت حياتي دارد، معرفي جايگاه و انديشه امام (ره) در تحولات تاريخ معاصر بشر است.

اين فعال دانشجويي افزود: بزرگان تاريخ دو دسته اند، دسته اي فقط در طول عمر خود بزرگ هستند و پس از مرگ تداوم ندارند و بزرگي آنان به وسعت حيات دنيوي شان است اما دسته دوم شخصيت‌هايي هستند كه انديشه و شخصيت شان در تاريخ جاري است و امام (ره) اين گونه هست.

سياسر در ادامه تصريح كرد: امروزه آنچه بر ما روشن است، جايگاه امام (ره) در احياي تفكر ديني و تاثيرگذاري مستقيم آن در مناسبات جهاني است چرا كه انديشه امام(ره) اساس و نسبت مناسبات جهاني را تغيير داد.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه سيستان و بلوچستان همچنين بيان داشت: تا قبل از ظهور انقلاب اسلامي، دنيا متشكل از دو طبقه سلطه گر و سلطه پذير بود كه هر دوي آنان از ديدگاه حضرت امام (ره) مذموم هستند و امام (ره) و انديشه انقلاب اسلامي اين نسبت را بر هم زد و به همگان اعم از مسلمان و غير مسلمان آموخت كه عزت در مبارزه است و مبارزه عين انتظار براي فردايي بهتر است و اين درسي است كه بايستي به طور دقيق به نسل سوم منتقل شود./انتهاي پيام/
 سه شنبه 14 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 209]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن