تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ميان حق و باطل جز كم عقلى فاصله نيست. عرض شد: چگونه، اى فرزند رسول خدا؟ فرمود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813246154




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هاشمي رفسنجاني به عربستان رفت


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: هاشمي رفسنجاني به عربستان رفت
رئيس مجلس خبرگان رهبري عصر روز گذشته براي شركت در كنفرانس گفتگوي اسلامي ، ديدار با مقامات عربستان و رسيدگي به مسايل مربوط به حج ايرانيان وراد جده شد.


رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام روز گذشته پيرو دعوت ملك عبدالله، پادشاه عربستان سعودي از آيت‌الله هاشمي رفسنجاني براي سفر به آن كشور و سخنراني در مراسم افتتاحيه كنفرانس بين المللي گفت‌وگو، در راس هياتي از شخصيت‌هاي سياسي و مذهبي وارد جده شد.

آيت الله اكبر هاشمي رفسنجاني، رييس مجلس خبرگان رهبري پس از ورود به فرودگاه جده در جمع خبرنگاران هدفش از سفر به عربستان را شركت در كنفرانس گفتمان مذاهب اسلامي اعلام كرد.

وي با اشاره به اينكه اين سفر به دعوت رسمي ملك عبدالله پادشاه عربستان صورت گرفته است،تصريح كرد: علاوه بر سخنراني در اين اجلاس ديدارهايي را نيز با علماي مهمان اين نشست خواهيم داشت .

هاشمي رفسنجاني رسيدگي به اوضاع ايرانيان و مسايل مربوط به حج را نيز از ديگر محورهاي مورد بحث با مقامات عربستان عنوان كرد.

گفتني است در اين كنفرانس بيش از ‌800 تن از انديشمندان جهان اسلام و هيات‌هاي سياسي كشورهاي اسلامي حضور خواهند داشت.

همچنين در اين اجلاس مهمترين راهكارهاي گفت‌ وگوي بين اديان و فرهنگ‌ها، مفاهيم ارتقاي انسانيت، تحقق امنيت و صلح جهاني، پيشرفت اخلاق در جوامع مختلف، دوري از زشتي‌ها براي تقويت پايدار خانواده، برخورد با تروريسم و مواد مخدر كه زندگي بشريت را به خطر انداخته، مورد بررسي قرار خواهند گرفت.

آيت الله هاشمي رفسنجاني و همراهان در اين سفر پس از انجام مناسك عمره و زيارت بيت‌الله‌الحرام و مسجد النبي(ص)، علاوه بر ديدارهاي رسمي و مذاكرات خصوصي با ملك عبدالله و ساير مقامات سياسي، ديني عربستان سعودي، درحاشيه اين كنفرانس بين‌المللي با تعدادي از شخصيت‌ها و انديشمندان جهان اسلام ديدار و گفت‌وگو خواهند كرد.

همچنين "عبدالله التركي" دبير سازمان ارتباطات اسلامي عربستان سعودي نيز درباره اهداف اين سفر به خبرنگاران حاضر در فرودگاه جده گفت: قرار است در اين اجلاس بر تجربيات گذشته درباره گفتگو بين مذاهب اسلامي و راههاي آينده بحث شود.

در اين سفر محسن رضايي دبيرمجمع تشخيص مصلحت نظام و جمعي از اعضاي مجمع نيز آيت الله هاشمي رفسنجاني را همراهي مي كنند.

انتهاي خبر // شبكه خبري برنا//22 - 22 - 45//www.BornaNews.ir
 سه شنبه 14 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 241]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن