تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، انسان را خوش اخلاق، با سخاوت و پاكيزه جان مى‏نمايد و روزى را زياد مى‏كند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806815230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دبير كل حزب موتلفه اسلامي: 15خرداد نقطه آغاز حركت الهي تاريخ معاصر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: دبير كل حزب موتلفه اسلامي: 15خرداد نقطه آغاز حركت الهي تاريخ معاصر است


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: محمد نبي حبيبي دبير كل حزب موتلفه اسلامي با گراميداشت ياد شهداي انقلاب به ويژه شهداي 15 خرداد 1342 گفت: 15 خرداد نقطه آغاز حركت الهي تاريخ معاصر است.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، به نقل از روابط عمومي حزب موتلفه اسلامي، وي كه در پايان نشست دبيران اين حزب سخن مي گفت با اشاره به شخصيت بي نظير امام خميني(ره) به عنوان رهبر نهضت اسلامي اظهار داشت: امام خميني(ره) در 15 خرداد 42 راهي را آغاز كرد كه مسير تاريخ بشر را به سمت مسير تاريخ انبيا و اولياي الهي هدايت فرمود.
وي زنگ بيداري مسلمانان را به صدا درآوردند و خواب ابرقدرت ها را آشفته ساخت. امام (ره) دستور كار ابرقدرت ها و گفتمان شرق و غرب را تغيير دادند و نقش دين و فرهنگ را در متن مبارزات رهايي بخش ملت ها به ويژه ملت ايران وارد كردند.
وي ادامه داد: امام (ره) در رساندن پيام خود به كشف زير ساخت هاي ديني و ملي حماسه خونين 15 خرداد را در تاريخ ايران و جهان به عنوان مبداء حركت هاي اسلامي به ثبت رساندند به همين دليل 15 خرداد يك نقطه عطف است.
حبيبي با اشاره به ويژگي هاي قيام الهي امام خميني(ره) گفت: امام (ره) بنيانگذار و موسس جمهوري اسلامي ايران است. درك ويژگي هاي امام (ره) و بازخواني آن يك ضرورت است. اخلاق و معنويت در منطق سياسي امام (ره) جايگاه ويژه اي دارد. فعلي از امام (ره) در حوزه سياست صادر نشده مگر اينكه مبتني بر اخلاق و عرفان و معنويت بوده است.
وي افزود: امام (ره) خود را پاسدار ارزشهاي الهي و انساني مي دانست و همگان را به اين پاسداري به عنوان يك وظيفه دعوت مي فرمود، امام(ره) عميقا به مردم اطمينان، اعتماد و اعتقاد داشت و بنابراين جمهوريت در منطق امام(ره) جايگاه ويژه اي را به خود اختصاص مي داد. ايشان راي ملت را ميزان مي دانست و كارآمدي نظام را منوط به آن مي دانست، ظلم ستيزي و استكبار ستيزي در مكتب امام (ره) امري تعطيل بردار نبود.
حبيبي در ادامه تصريح كرد: ايشان از اولين روزهاي نهضت، آمريكا و رژيم صهيونيستي را به عنوان نماد و سمبل استكبار جهاني مورد حمله قرار دادند و غيرت و ضديت گفتمان خود را بر آن شكل دادند. ايشان با منطق نه شرقي، نه غربي راه سومي در برابر بشر گشودند و معاملات قدرت در جهان امروز و حتي جغرافياي سياسي دنيا را بر هم زد.
دبيركل حزب موتلفه اسلامي افزود: امام(ره) به ملت ما آبرو و عزت داد. استقلال و آزادي و كرامت انسان از مهمترين ويژگي ها و مولفه هاي خط امام(ره) است. او بود كه ملت ايران را از زير ننگ پذيرش سلطنت شاهان و استبداد داخلي رهانيد و بساط استعمار خارجي و استبداد جهاني را در كشور تعطيل اعلام كرد، پيامهاي امام (ره) را نبايد ملي و منطقه اي تلقي كرد بلكه امام(ره) حاصل پيامهايي براي كل جهان و بشريت بود.
حبيبي با اشاره به نوزدهمين سالگرد ارتحال امام(ره) گفت: امروز نزديك به دو دهه است به ظاهر امام (ره) در ميان ما نيست. اما ملت ما به بركت رهبري نيرومند و هوشمندانه حضرت آيت الله العظمي خامنه اي وجود امام(ره) را در اركان نظام و حيات نوراني امام(ره) را در جان و دل خود به خوبي حس مي كند. امروز در دهه چهارم حيات انقلاب اسلامي با گفتمان پيشرفت و خدمت در مسير كارآمدي نظام با سرعتي معقول پيش مي رويم و وصيت نامه امام(ره) و رهنمودهاي آن حضرت چراغ راه آينده ماست.
وي همچنين با اشاره به سالروز رحلت حضرت زهرا مرضيه(س) و عرض تسليت به پيشگاه امام زمان(عج) و مقام معظم رهبري اظهار داشت: انقلاب ما يك انقلاب علوي و فاطمي است. بدون شك جهان اسلام كه با دم مسيحايي امام(ره) عصر خميني را طي مي كند، با اين انقلاب امام(ره) وارد عصر فاطمي شده است و هيچ چيزي قادر نيست تاريخ را از اين مسير الهي منحرف كند.
حبيبي در پاسخ به سوالي در مورد تحولات لبنان گفت: حزب الله يك پيروزي ديگر به پيروزي هاي خود افزود. آزادي "نسيم نسر"آزاده لبناني، يك پيروزي بود. انشاءالله به زودي با استمرار مقاومت ديگر اسراي لبناني و فلسطيني آزاد شوند.
دبير كل حزب موتلفه اسلامي در پايان در مورد تحولات مجلس به ويژه انتخاب هيات رئيسه دائم مجلس هشتم را به آنها تبريك گفت و افزود: انتخاب علي لاريجاني با 90 درصد آرا نمايندگان به عنوان رئيس مجلس، در تاريخ سه دهه حيات انقلاب اسلامي بي نظير است. ما اكنون مجلس مقتدري داريم كه مي تواند در مسير وحدت ملي و انسجام اسلامي و پايداري و مقاومت در برابر زورگويي هاي ابرقدرت ها حرف اول را به نمايندگي از ملت بزند.
وي افزود: مجلس بايد به زودي مطالبات مردم را در دستور كار خود قرار دهد و فصل نو از كارآمدي اصولگرايان را در پيشبرد گفتمان پيشرفت عدالت به نمايش بگذارد./05/120
 سه شنبه 14 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 243]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن