تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بركت در مال كسى است كه زكات بپردازد، به مؤمنان مدد و يارى رساند و به خويشاوندان كمك نما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815526065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از ساعت ابلاغ حكم،فعاليت خبرگزاري فارس متوقف شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: از ساعت ابلاغ حكم،فعاليت خبرگزاري فارس متوقف شده است
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): مدير عامل خبرگزاري فارس با تاييد توقف فعاليت سه روزه اين خبرگزاري غيردولتي گفت: ما مطيع قانون هستيم و به همين دليل، به محض دريافت حكم، فعاليت خبرگزاري را متوقف كرده ايم.


"حميدرضا مقدم‌فر" امروز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: حكم هيات نظارت بر خبرگزاريهاي غيردولتي بنا به ماده5 آيين نامه نحوه تاسيس و فعاليت خبرگزاري هاي غير دولتي صادر شده است.
مقدم فر با اشاره به مفاد اين قانون اظهار داشت:"در اين ماده عنوان شده است كه تخلف بايد جنبه اخلاقي و ديني داشته باشد و در مرحله اول بايد به خبرگزاري خاطي تذكر كتبي و اخطار داده شود."
وي با بيان اين نكته كه استناد به ماده يادشده براي توقيف خبرگزاري فارس وارد به نظر نمي رسد، تصريح كرد: تخلف خبرگزاري فارس، جنبه اخلاقي و ديني ندارد و موضوع خبر مورد نظر هيئت نظارت، يك گمانه زني در باره جابه جايي مسئوليت ها در دولت بوده كه به طور معمول در خبرگزاري ها رايج است.
مديرعامل خبرگزاري فارس افزود: علاوه بر اين، مراحل اخطار و تذكر كتبي نيز پيش از صدور حكم توقيف درمورد " فارس" اجرا نشده است.
مقدم فر خاطرنشان كرد: "قانون و جايگاه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي براي ما محترم است و اجراي احكام آن نيز امري حتمي است اما پس از اين تعطيلي، موضوع را پيگيري خواهيم كرد."
وي گفت: خبرگزاري فارس همواره حامي دولت بوده است و به عنوان وظيفه و تكليف خود ، پس از بازگشايي نيز همچنان از دولت حمايت خواهد كرد.
مديرعامل خبرگزاري فارس افزود: خط مشي اين خبرگزاري در جهت اصولگرايي نيز بدون كمترين تغيير ادامه مي يابد.
وي در ادامه سخنانش از اينكه در شب سالگرد ارتحال حضرت امام خميني ( ره ) ، خبرگزاري فارس امكان خبر رساني آيين گراميداشت آن را ندارد، ابراز تاسف كرد و اظهارداشت:"ما بسيار ‌متاسفيم كه نمي توانيم در اين مناسبت عظيم ، وظيفه خود را در عرصه انعكاس آيين ويژه ايام رحلت انجام دهيم."
خبرگزاري فارس شب گذشته با انتشار خبري درباره جابجايي مسئوليت ها در تيم اقتصادي كابينه نهم ، به صورت تلفني از سوي هيات نظارت تذكر گرفت. اين خبرگزاري حدود سه ساعت بعد ، خبر را حذف و صبح امروز نيز احتمال چنين تغييري را تكذيب كرد.
 دوشنبه 13 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 198]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن