تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که ما را پس از مردنمان زیارت کند گویا ما را هنگام زنده بودنمان زیارت کرده است....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815378105




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ستاد بزرگداشت ارتحال امام اعلام كرد : مراسم ويژه چهاردهم خرداد با حضور شيفتگان امام


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ستاد بزرگداشت ارتحال امام اعلام كرد : مراسم ويژه چهاردهم خرداد با حضور شيفتگان امام
ستاد مركزي بزرگداشت ارتحال حضرت امام خميني (ره ) اعلام كرد: رئيس جمهور و رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام درمراسم ويژه ارتحال امام در 13 و 14 خرداد در حرم مطهر سخنراني خواهند كرد.
به گزارش واحد مركزي خبر ، ستاد مركزي بزرگداشت حضرت امام خميني (ره ) در اين اطلاعيه آورده است : در مراسم ويژه شب چهاردهم خرداد، پس از اقامه نماز مغرب و عشا به امامت حجت الاسلا م حاج سيدحسن خميني و قرائت قرآن و مراسم عزاداري و سوگواري، محمود احمدي نژاد، رئيس جمهور سخنراني خواهد كرد.

اين ستاد افزود : همچنين مراسم ويژه چهاردهم خرداد « روز ميثاق با امام و ولايت» از ساعت 9 صبح در جوار مرقد مطهر حضرت امام (ره) ، با حضور ميليوني شيفتگان و زائران امام از سراسر كشور و با شركت اعضاي بيت شريف امام و مسئولان عالي رتبه نظام و خانواده معظم شهدا و ايثارگران و صدها شخصيت و مهمان خارجي برگزار خواهد شد.

آيت الله هاشمي رفسنجاني ، رئيس مجلس خبرگان رهبري و رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام ، نيز سخنران مراسم ويژه پانزدهم خرداد، پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا و عزاداري و نوحه خواني خواهد بود.

ستاد مركزي بزرگداشت امام خميني (ره) مراسم ويژه اي براي 15 خرداد از ساعت 9 و 30 دقيقه صبح در حرم مطهر برنامه ريزي كرده است .

همچنين مراسم ويژه بانوان با حضور اعضاي بيت شريف حضرت امام، امروز در حسينيه جماران برگزار مي شود.

در همين حال ، مراسم عزاداري و نوحه خواني به مناسبت ايام سوگواري حضرت فاطمه زهرا (س)هر شب تا 18 خرداد در حرم مطهر برقرار است .
 دوشنبه 13 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 181]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن