تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815453930




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس سازمان آموزش و پرورش خوزستان خبر داد: شركت 91 هزار داوطلب خوزستاني در كنكور سراسري امسال


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: رئيس سازمان آموزش و پرورش خوزستان خبر داد: شركت 91 هزار داوطلب خوزستاني در كنكور سراسري امسال


خبرگزاري دانشجويان ايران - اهواز
سرويس: صنفي - آموزشي

رئيس سازمان آموزش و پرورش خوزستان از شركت 91 هزار داوطلب خوزستاني در كنكور سراسري امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) ـ منطقه خوزستان ـ سيد محمد جواد رضوي، رئيس سازمان آموزش و پرورش خوزستان، در جلسه ستاد بهبود جايگاه استان خوزستان در كنكور سراسري با ارائه گزارش از شركت كنندگان و پذيرفته شدگان استان در آزمون سراسري سال 87 گفت: سال گذشته 78 هزار و 625 داوطلب خوزستاني در كنكور سراسري شركت داشتند و كه از اين تعداد 25 هزار و 594 نفر يعني نزديك به 33 درصد آنها جذب دانشگاهها شدند و امسال آمار شركت كنندگان مطابق برآوردهاي بعمل آمده از مرز 91 هزار نفر خواهد گذشت و قطعاً تعداد پذيرفته شدگان نيز افزايش خواهد يافت.

وي افزود: رتبه استان خوزستان در سال 86 نسبت به سال 85 دو رتبه ارتقاء‌ پيدا كرد و اگر به تفكيك رشته ها پرداخته شود استان خوزستان در سال 86 نسبت به سال 85 در گروه علوم تجربي 8 رتبه و در گروه هنر 4 رتبه و در گروه زبان انگليسي 6 رتبه ارتقاء‌ يافته است و براي دومين سال متوالي تعدادي از دانش آموزان خوزستان در فهرست دانش آموزان حائز رتبه تك رقمي قرار گرفتند.

رضوي تصريح كرد: ارتقاء‌ جايگاه استان خوزستان در كنكور سراسري يك امر اتفاقي و تصادفي نبوده است بلكه اين اتفاق مبارك، مرهون حمايت‌هاي بي‌دريغ مجموعه استانداري و همكاري رئيس سازمان سنجش كشور و تلاش حوزه متوسطه و گروه كاري ستاد بهبود ارتقاء‌ جايگاه كنكور سراسري در سازمان آموزش و پرورش استان بوده است، البته نواحي، مناطق و ادارات آموزش و پرورش شهرهاي استان خوزستان هر كدام به سهم خود در تكاپو و تلاش بوده اند.

در ادامه مراسم سيد بهزاد علوي، معاون آموزش و پرورش نظري و مهارتي سازمان آموزش و پرورش خوزستان گفت: طي سه سال گذشته در راستاي بهبود كيفيت و ارتقاء جايگاه استان خوزستان در كنكور سراسري اقدامات مهمي صورت گرفته است اهداف ميان مدت و كوتاه مدت در حال به بار نشستن است.

وي گفت:در برنامه‌هاي كوتاه مدت اقدام به تشكيل 550 كلاس كنكور در سراسر استان نموده ايم كه در اين كلاس ها از اساتيد مجرب استفاده شده است و با برگزاري همايش‌ها،‌ چاپ و بروشور و برنامه‌هاي زنده راديويي و تلويزيوني در سيماي استان در هدايت و راهنمايي داوطلبان كوشش‌هاي ارزنده‌اي به عمل آمده است.

معاون آموزش و پرورش نظري و مهارتي افزود: سازمان آموزش و پرورش استان در راستاي بهبود جايگاه استان دست به اقدامات قابل توجهي زده است از جمله برگزاري كلاسهاي فوق برنامه و تهيه و تأمين كتابها و CDهاي كمك آموزشي، داير نمودن كلاس هاي دانش افزايي جهت مشاوران،‌ توجه ويژه به بهبود وضعيت پايه اول متوسطه و تقويت دروس علوم پايه در مقاطع راهنمايي و ابتدايي و راه اندازي پايگاه هاي انتخاب رشته در سراسر استان بخشي از اقدامات و برنامه‌هاي سازمان آموزش و پرورش استان بوده است.

همچنين مهندس رضائيان، مديركل امور اجتماعي استانداري خوزستان اظهار داشت: استاندار محترم به حائزين رتبه‌هاي تك رقمي جوايز ارزنده اي اهدا خواهد كرد.

انتهاي پيام
 دوشنبه 13 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 277]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن