تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806691309




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تسليم مجري شيشه‌اي در برابر متانت عضو روحاني كابينه


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تسليم مجري شيشه‌اي در برابر متانت عضو روحاني كابينه
مجري «مثلث شيشه‌اي» در دقايق آغازين برنامه، با اشاره به مصاحبه پيشين حاج‌علي‌اكبري از او پرسيد كه چرا اينترنت را در سيطره شيطان خوانده كه رئيس سازمان جوانان با بيان اين‌كه بايد با كارهاي اثباتي فرهنگي به موضوع اينترنت بپردازيم، اظهارات پيشين خود را تعديل كرد.
شب گذشته به رغم پرسش‌هاي بي‌پرده و انتقادي رضا رشيدپور، مجري برنامه «مثلث شيشه‌اي» از حجت‌الاسلام جواد حاج‌علي‌اكبري، رئيس سازمان ملي جوانان، وي بدون اين‌كه عصباني شود، از آغاز تا پايان برنامه، تلاش كرد با ادب و متانت با پرسش‌هاي مجري برخورد كند و به آنها پاسخ گويد.

به گزارش خبرنگار «تابناك»، با وجود آن‌كه برخي پاسخ‌هاي رئيس سازمان ملي جوانان، از عدم قوت كافي مجموعه تحت مديريتش در حل مشكلات جوانان حكايت مي‌كرد، اين رويه باعث شد تا رشيدپور در اواخر برنامه اعتراف كند كه ميهمانش كاملا با ادب و متانت با او برخورد كرده، اما همين امر مانع از آن شده كه او صريحتر به جدال با وي بپردازد.

بنا بر اين گزارش، مجري «مثلث شيشه‌اي» در دقايق آغازين برنامه، با اشاره به مصاحبه پيشين حاج‌علي‌اكبري از او پرسيد كه چرا اينترنت را در سيطره شيطان خوانده كه رئيس سازمان جوانان با بيان اين‌كه بايد با كارهاي اثباتي فرهنگي به موضوع اينترنت بپردازيم، اظهارات پيشين خود را تعديل كرد.

وي آمار جوانان (بين 15 تا 29 سال) را 25 ميليون نفر خواند كه از ميان آنان دوازده ميليون نفر (شش ميليون پسر و شش ميليون دختر) در سن ازدواج قرار دارند و از ازدواج محرومند.

او همچنين از كاهش آمار طلاق در سال 86 نسبت به 85 از 11 درصد به 6 درصد و نيز افزايش آمار ازدواج به 840 هزار نفر در سال 86 خبر داد و آن را از جمله ناشي از بهبود اشتغال با بنگاه‌‌هاي زودبازده دانست.

وي همچنين از پايان درخواست‌هاي انباشته‌شده براي وام ازدواج مهررضا خبر داد و افزود: پس از درخواست جوانان، به سرعت چهار ميليون تومان وام به آنها تعلق مي‌گيرد.

در اين هنگام بود كه مجري با اشاره به پول پيش بيست ميليون توماني و اجاره پانصد هزار توماني مسكن در تهران چنين مواردي را برداشت‌هاي غيرواقعي خواند كه ناشي از اتاق‌ فكرهاي صرفا تئوريك و دور از واقعيت‌هاي جامعه است.

حاج‌علي‌‌اكبري در پاسخ اظهار داشت كه همواره در جلسات دو ـ سه ساعته، پاي صحبت و درددل اقشار گوناگون جوانان اعم از جوانان معلول، سربازان وظيفه، نخبگان علمي، جوانان روستايي و ... در استان‌هاي مختلف مي‌نشيند.

وي در پايان، راهبرد مدنظر خود را اين دانست كه در يك رويكرد ملي، تنها پاسخ به موضوع غريزه جنسي، ازدواج دانسته شود و زمينه‌هاي آن در كشور فراهم آيد.

با وجود آن‌كه برخي پاسخ‌هاي رئيس سازمان ملي جوانان، نشان از عدم قوت او و نيز ضعف زيرمجموعه‌اش داشت، برخورد صبورانه و همراه با آرامش و متانت وي، مجري را به اعتراف واداشت.

حاج‌علي‌اكبري در پايان اعلام آمادگي كرد كه براي بحث در زمينه چاره‌جويي براي مشكلات جوانان، حاضر است در نشست‌هاي پياپي شركت كند.

به نظر مي‌رسد، در صورتي كه برخي اعضاي ديگر دولت نيز به جاي فرافكني مشكلات و دفاع از تصميمات ناپخته با در پيش گرفتن رويكردي متواضعانه به شنيدن سخن منتقدان مي‌پرداختند، منتقدان نيز تا حد زيادي اقناع شده و اكنون شاهد حجم عظيمي از انتقادات بي‌پاسخ‌مانده از دولت نبوديم.
 يکشنبه 12 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 200]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن