تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، اعمال را پاكيزه، اموال را بسيار، بلا را برطرف و حساب (قيامت) را آسان مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815281892




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندارزنجان: بحث‌امنيت اطلاعات در شبكه‌هاي دستگاههاي دولتي امري جدي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: استاندارزنجان: بحث‌امنيت اطلاعات در شبكه‌هاي دستگاههاي دولتي امري جدي است
استاندار زنجان، بحث امنيت اطلاعات در شبكه‌هاي مربوط به دستگاههاي دولتي را يك امر ضروري، مهم و جدي توصيف كرد.

قوام نوذري روزشنبه در همايشي تحت عنوان "سيستم مديريت امنيت اطلاعات" افزود: برخورداري از نگاه استراتژيك، برنامه‌ي مدون و منسجم، لازمه‌ي رسيدن به‌دولت الكترونيك است.

وي گفت: دستگاههايي كه‌در رسيدن به‌اين هدف مهم تلاش و سرمايه‌گذاري مي‌كنند بايد به "سيستم مديريت امنيت اطلاعات" نيز توجه دقيق و مضاعفي داشته باشند چراكه اين موضوع به‌لحاظ حفظ اطلاعات بسيار ضروري است.

استاندارزنجان افزود: دولت نهم تلاش مي‌كند با الكترونيكي‌كردن امور، مردم بدون مراجعه و هيچ مشكلي خدمات لازم را از ادارات دولتي دريافت كنند.

به‌گفته‌ي نوذري، با ارايه خدمات به‌صورت الكترونيكي، شهروندان ديگر متحمل برخي هزينه‌هاي ناخواسته و انجام سفرهاي غيرضروري نمي‌شوند ودر وقت و انرژي نيز بنحو مطلوبي صرفه‌جويي مي‌شود.

وي، با بيان اينكه استانداري دستگاههاي اجرايي اين استان را در دستيابي به‌اين هدف مهم ياري مي‌دهد، تسريع در الكترونيكي كردن امور را خواستار شد.

استاندار زنجان، تصريح كرد: در بحث ارايه خدمات به صورت الكترونيك بايد به موضوع امنيت و سلامت شبكه الكترونيكي توجه ويژه و خاصي شود و كارشناسان نيز جهت راه‌اندازي شبكه، تمام جوانب را سنجيده و دقت لازم را به‌عمل آورند.

نوذري، بابيان اينكه استفاده از ديدگاههاي كارشناسان براي تقويت سيستم امنيتي شبكه الكترونيكي دستگاههاي اجرايي بسيار موثر است، افزود: اطمينان از سلامت سيستم مديريت امنيت اطلاعات در شبكه حايز اهميت بوده و مسووليت آن بر عهده‌ي واحدهاي حراست دستگاههاي اجرايي است.

وي، تبادل تجربيات، ديدگاهها و نظرات و همچنين ارايه‌ي آموزش‌هاي تخصصي و فني جهت كاربران استفاده‌كننده از شبكه در دستگاههاي اجرايي را ضروري بيان كرد وگفت: ارايه آموزش‌هاي لازم به‌كاربران مي‌تواند در ميزان بهره‌وري و سلامت و حفاظت از شبكه، مفيد و موثر واقع شود.

آشنايي مديران بخش‌هاي دولتي با چالش‌هاي امنيت اطلاعات، آشنايي كارشناسان فناوري اطلاعات دستگاههاي دولتي با نحوه‌ي پياده‌سازي استانداردهاي مديريت امنيت اطلاعات ، آشنايي دانشگاههاي استان با نيازهاي علمي بخش‌هاي دولتي و خصوصي و استانداردهاي بين‌المللي موجود دربخش مديريت امنيت اطلاعات، ايجاد آمادگي درمديران و كارشناسان بخش خصوصي استان براي انجام پروژه‌هاي امنيت اطلاعات و پدافند غيرعامل و ايجاد هماهنگي بيشتر بين فعالان فناوري اطلاعات استان، از اهداف مهم برگزاري اين همايش يكروزه اعلام شد. ك/‪۲‬
 شنبه 11 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 266]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن