تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813170813




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعزام كميته بحران زامبيا به آفريقاي جنوبي


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: اعزام كميته بحران زامبيا به آفريقاي جنوبي
تهران-خبرگزاري ايسكانيوز: مقامات رسمي كشور زامبيا امروز از تشكيل يك كميته بحران در اين كشور به دنبال درگير شدن بيش از 100 خانوار اهل زامبيا در شورش هاي اخير آفريقاي جنوبي خبر دادند.
به گزارش روز شنبه بخش انگليسي گروه بين الملل باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران"ايسكانيوز" و به نقل از خبرگزاري رسمي چين، مقامات رسمي كشور زامبيا اعلام كردند، تا كنون حدود 106 خانوار اهل اين كشور كه به آفريقاي جنوبي مهاجرت كرده بودند، در شورش هاي ضدمهاجران در آفريقاي جنوبي دچار مشكلات بسيار جدي شده اند.
بنا به گزارش اين مقامات، مشكلات شديدي كه اين مهاجران اهل زامبيا با آن مواجه شده اند، دولت كشور زامبيا را بر آن داشته تا كميته اي براي حل اين بحران به كشور آفريقاي جنوبي اعزام كند.
وزير كشور آفريقاي جنوبي نيز در مصاحبه مطبوعاتي امروز خود اعلام كرد، مقامات پليس كشورش پس از اطلاع از وضعيت بسيار وخيم مهاجران زامبيايي در آفريقاي جنوبي به سرعت مقامات اين كشور را مطلع كرده و از آنان درخواست كمك كردند.
به گزارش منابع خبري اين 106 خانوار اهل زامبيا پس از آغاز درگيري هاي ضدمهاجران در آفريقاي جنوبي تا كنون تنها در 7 چادري كه براي اين مهاجران خارجي تعبيه شده بود، به سر مي بردند.
به گفته پليس آفريقاي جنوبي، تعداد كشته شدگان خشونت هاي ضد مهاجرت آفريقاي جنوبي از مرز 62 تن نيز گذشت؛ 670 تن ديگر نيز در اين حوادث زخمي شده اند.
به نقل از خبرگزاري فرانسه، پليس علت افزايش اين تعداد را كه پيش از اين 56 تن گزارش شده بود، فوت شدن تعداد ديگري از زخمي شدگان بستري در بيمارستان اعلام كرد.
در همين رابطه يك سخنگوي پليس به "AFP" گفت: " ما تا ساعت 6 صبح به وقت محلي( 4 صبح به وقت ساعت جهاني) در مجموع 62 كشته و 670 زخمي داشته ايم و اين افزايش به خاطر طغيان خشونتها در طي 2 هفته گذشته مي باشد كه هم اكنون به آرامش نسبي رسيده است.
او افزود: تعدادي از زخمي شدگان نيز در بيمارستان جان باختند.
براساس اين گزارش، خشونتها از 11 ماه مه و از مناطق فقير نشين " ژوهانسبورگ" بصورت پراكنده آغاز شده و مهاجران زيمبابوه و موزامبيك اهداف اين حملات بودند.
خشونتهاي فوق باعث فرار دهها هزار تن از مردم از خانه هايشان شده است/103/120
 شنبه 11 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 308]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن