تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مؤمن! به تحقيق اين دانش و ادب بهاى جان توست پس در آموختن آن دو بكوش كه هر چه بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813286650




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

29 هزار دانشجو به حج عمره اعزام مي شوند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: 29 هزار دانشجو به حج عمره اعزام مي شوند
بيرجند - خبرگزاري مهر: رئيس ستاد عمره كشور از اعزام 29 هزار دانشجو به عمره دانشجويي طي سال جاري خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در بيرجند، حسين فقيهي ظهر امروز در كارگاه آموزشي عمره دانشجويي در دانشگاه بيرجند اظهار داشت: عمره دانشجويي طي سال جاري در دو مرحله براي دختران دانشجو و مرحله بعد براي پسران، متاهلين و هيئت علمي دانشگاه ها انجام خواهد شد.

فقيهي با اشاره به اينكه براي آشنايي بيشتر دانشجويان از فضاي معنوي و فيزيكي اين سفر بسته هاي فرهنگي شامل پنج كتاب و سه عدد سي دي آموزشي براي افراد ارسال مي شود افزود: طي سفر نيز همايش هاي قرآن شناسي و مكه شناسي براي دانشجويان برگزار خواهد شد.

مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري دانشگاه بيرجند نيز در اين كارگاه با اشاره به اعزام 457 نفر از دانشگاهيان خراسان جنوبي در سال جاري تصريح كرد: از اين تعداد 135 نفر دانشجوي دختر، 135 نفر دانشجو پسر، 114 نفر متاهلين و 63 نفر از اساتيد اعزام خواهند شد.

محمدعلي جعفري هدف از برگزاري اين كارگاه را ارتقاء سطح آگاهي زائرين به اين سفر معنوي دانست و افزود: طي سفر نيز اين كارگاه آموزشي ادامه خواهد داشت و از اين پس به صورت كلاسيك و حساب شده برنامه ريزي شده كه جوابگوي نياز دانشجويان باشد، اجرا مي شود.

وي اعضاي اين كاروان را مدير كاروان، روحاني و خدمات و نيروهاي ديگر برشمرد و افزود: مديريت كاروان متاهلين براي اولين بار در بيرجند متمركز شده است.

جعفري با اشاره به اينكه روحاني كاروان در اين سفر نقش نظارتي بر عملكردها و آموزه هاي ديني دانشجويان خواهد داشت يادآور شد: در تمام موارد سعي شده كه روحاني كاروان از دانشگاهيان دانشگاه باشد.

دبير ستاد عمره دانشجويي كشور نيز در اين جلسه گفت: اعزام حج عمره دانشجويي به سه صورت، اعزام دختران، پسران و متاهلين انجام خواهد شد.

محمد زارع با اشاره به اينكه طي 10 روز آينده كاروان بندي آغاز خواهد شد اظهار داشت: تاكنون 90 درصد از مدارك پسران به ستاد ارسال ارائه شده كه با تكميل مدارك اولين پرواز در 24 تير ماه انجام خواهد شد.

وي با اشاره به اينكه طي سال جاري عمره متاهلين براي اولين بار انجام خواهد شد افزود: اعضاي هيئت علمي دانشگاه ها نيز در كاروان متاهلين گنجانده خواهند شد.
 شنبه 11 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 241]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن