تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه بنده اى بخواهد چيزى بخواند و يا كارى انجام دهد و بسم اللّه  الرحمن الرحيم بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815371471




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دست نشان در گفتگو با مهر:اتفاقي تاريخي رقم مي زنيم / موج جديدي در شهر رشت ايجاد شده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: دست نشان در گفتگو با مهر:اتفاقي تاريخي رقم مي زنيم / موج جديدي در شهر رشت ايجاد شده است
سرمربي تيم فوتبال پگاه گيلان از تلاش مجموعه عوامل اين باشگاه براي صعود تيمش به ديدار نهايي مسابقات فوتبال جام حذفي ياد كرد تا به زعم خود اتفاقي تاريخي را در شهر رشت رقم بزنند.

نادر دست نشان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بيان اين مطلب افزود: بازي بسيار مهمي را مقابل برق شيراز پيش رو داريم. براي نخستين بار است كه تيمي از شهر رشت در آستانه حضور در ديدار نهايي جام حذفي قرار مي گيرد به همين خاطر نبايد به راحتي اين فرصت مغتنم را از دست بدهيم و با صرف انرژي و تواني بيشتر اتفاقي تاريخي را در اين شهر رقم بزنيم.

وي صرف انرژي بيشتر براي ثبت اتفاقي تاريخي در شهر رشت را طبيعي خواند و افزود: تيم پگاه در فصل جاري دو بار با تيم برق بازي كرده است كه ره آورد ما از اين دو بازي تنها يك امتياز بوده است. ما در بازي برگشت فقط چند ثانيه تا پيروزي فاصله داشتيم اما روي يك اتفاق متحمل نتيجه تساوي شديم. اين بار اما در فضايي متفاوت و خالي از تمام استرس هاي ماندن در ليگ برتر با آرامش به ديدا برق مي رويم البته نه براي انتقام بلكه براي دستيابي به امتياز حضور در ديدار نهايي جام حذفي.

سرمربي تيم فوتبال پگاه گيلان از اراده شاگردانش براي صعود به ديدار نهايي جام حذفي ياد كرد و در خصوص تيم برق شيراز، گفت: برق يكي از تيم هاي خوب ليگ برتر است. شاخصه اصلي بازي اين تيم دوندگي، تلاش و البته جواني است. برق شيراز نيز مانند ما در مصاف با تيم هاي مدعي و بزرگ ليگ برتر نتايج خوبي كسب كرده است، با اين تفاوت كه ما اين تيم ها را شكست داده ايم اما برق شيراز موفق به توقف آنها شده است.

دست نشان حفظ انسجام تيمي در ديدار مقابل برق شيراز را لازمه برتري تيمش عنوان كرد و گفت: تلاش و انگيزه بازيكنان پگاه گيلان پس از ماندن در ليگ برتر محسوس است. ميل به موفقيت در آنها زنده شده است و با انگيزه، تشنه پيروزي هستند.

وي ادامه داد: موج جديدي در شهر رشت ايجاد شده است و همه به نوعي از تيم پگاه حمايت مي كنند تا به عنوان شايسته در جام حذفي دست يابد. حضور پرتعداد تماشاگران در مسابقات و حتي زمان تمرينات ما را دلگرم مي كند كه اميدوارانه تر از قبل براي پيروزي تلاش كنيم.

تيم فوتبال پگاه گيلان عصر فردا در ورزشگاه سردار جنگل رشت در چارچوب ديدار از مرحله نيمه نهايي مسابقات فوتبال جام حذفي باشگاه هاي كشور به ديدار پگاه گيلان مي رود.
 شنبه 11 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن