تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه دیدید که بنده ای گناهان مردمان را جستجو می کند و گناهان خویش را فراموش کرده...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815259179




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با حضور معاون رئيس جمهور مراسم تجديد ميثاق جوانان با آرمان‌هاي امام خميني(ره) برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با حضور معاون رئيس جمهور مراسم تجديد ميثاق جوانان با آرمان‌هاي امام خميني(ره) برگزار مي‌شود
خبرگزاري فارس: مدير كل حوزه رياست و روابط عمومي سازمان ملي جوانان از برگزاري مراسم تجديد ميثاق جوانان با آرمان‌هاي امام خميني(ره) در روز يكشنبه 12 خرداد ماه، همزمان با نوزدهمين سالگرد ارتحال بنيانگذار انقلاب اسلامي خبر داد.


به گزارش خبرنگار اجتماعي فارس به نقل از روابط عمومي سازمان ملي جوانان، محمد صادق اكبري با اشاره به تشكيل كميته جوانان و دانشگاهيان ذيل ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خميني(ره) اظهار داشت: برنامه نمادين تجديد ميثاق جوانان با امام خميني(ره)‌با حضور معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ملي جوانان، وزير آموزش و پرورش و دبير كل اتحاديه انجمن‌هاي اسلام دانش‌آموزان برگزار مي‌شود.
وي ادامه داد: بعد از ظهر همان روز، در محل بيت امام(ره) در جماران، مراسمي با حضور مسئولين و هزار نفر از جوانان برگزار خواهد شد.
مدير كل حوزه رياست و روابط عمومي سازمان ملي جوانان با بيان اينكه از اواخر فروردين ماه دستور‌العمل تشكيل ستادهاي استاني براي برگزاري مراسم نوزدهمين سالگرد ارتحال امام خميني(ره) اعلام شده بود، گفت: برنامه‌هاي مرتبط با حضور پرشور جوانان، ‌بهره‌گيري از ظرفيت سازمان‌هاي مردم نهاد در اين حوزه و حمايت از برنامه‌هاي سمن‌هاي جوانان، در سي استان كشور با محوريت‌ سازمان ملي جوانان انجام مي‌شود.
مسئول ستاد جوانان كميته جوانان و دانشگاهيان با اشاره به نامگذاري روز 12 خرداد ماه با عنوان روز امام و جوانان گفت: سازمان ملي جوانان در ماده 108 قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي موظف به تهيه و اجراي برنامه‌هاي سازنده به منظور آشنايي و ارتباط نسل جوان با انديشه و زندگي امام و آرمان‌هاي انقلاب با همكاري موسسه تنظيم و نشر آثار امام خميني(ره) شده است.
وي در ادامه تصريح كرد: بر اساس آيين‌نامه اجرايي اين قانون، ستاد سياستگذاري و نظارت بر اجراي ماده 108 شامل قائم مقام موسسه تنظيم و نشر آثار امام خميني(ره)،‌معاونين وزارت علوم،‌تحقيقات و فناوري، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، وزارت كشور، وزارت آموزش و پرورش، سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، رئيس پژوهشكده امام خميني و انقلاب اسلامي و سه نفر از صاحبنظران فرهنگي كشور به انتخاب رئيس ستاد تشكيل شد.
اكبري با اشاره به بررسي آسيب‌‌شناسانه و محتوايي موضوع ترويج انديشه‌هاي امام خميني(ره) در ميان جوانان از سوي معاونت مطالعات و تحقيقات سازمان ملي جوانان افزود: در راستاي تدوين برنامه آشنايي جوانان با انديشه‌هاي امام راحل، ميزگردي با همين عنوان، در اين سازمان برگزار مي‌شود.
انتهاي پيام/ز
 شنبه 11 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 242]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن