تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه نيّت درست داشته باشد، دل سالم و پاك دارد، زيرا سالم داشتن دل از وسوسه هاى شيط...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813066671




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خط ارتباطي اطلاعات با مردم


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: خط ارتباطي اطلاعات با مردم
به فكر پياده‌ها هم باشيد

در خيابان جانبازان غربي (گلبرگ غربي) از تقاطع خيابان كرمان تا ميدان نبوت (هفت حوض) چراغ‌ راهنماي تمامي تقاطع‌ها چشمك‌زن است و هرگاه پياده‌اي قصد عبور از عرض خيابان در اين بخش از خيابان را كه بيش از يك كيلومتر مسافت دارد،‌ داشته باشد بايد جانش را كف دستش بگذارد تا به آن سوي خيابان برسد. از مسئولان مي‌خواهيم به فكر پياده‌ها هم باشند.‌

از ساكنان حاشيه خيابان جانبازان غربي.‌

افزايش صددرصدي قيمت خوراك دام‌

به كساني كه معترض افزايش قيمت شير هستند، يادآور مي‌شوم كه قيمت خوراك دام صددرصد افزايش يافته و هزينه‌هاي سنگين دامداري‌ها، موجب تعطيلي بسياري از واحدهاي كوچك دامداري و بيكاري كارگران آن‌ها شده است. تا آنجا كه ناچار شده‌اند دام‌هايشان را بفروشند و به مشاغل ديگري روي آورند.

توليدكننده شير و فرآورده‌هاي لبني‌

تقاضا از كتابخانه شهيد باهنر تجريش‌

قسمت مطالعه نشريات كتابخانه شهيد باهنر وزارت ارشاد واقع در باغ فردوس تجريش را زنانه --- مردانه كرده‌اند كه با توجه به محوطه محدود آن، خواندن نشريات براي مراجعان به كتابخانه مشكل شده است. از طرفي در پايان ساعات كار كتابخانه، روزنامه‌ها را برمي‌دارند و در نتيجه روز بعد، كساني كه فرصت نكرده‌اند روزنامه‌هاي مزبور را بخوانند، از مطالعه آن‌ها محروم مي‌شوند.

جا دارد كاركنان كتابخانه از خارج كردن روزنامه‌ها خودداري كنند تا امكان مطالعه آن‌ها در روز بعد وجود داشته باشد.‌

از مراجعان كتابخانه‌

بلاتكليفي نيمي از مالكان كوچه شهيد خرمي قلعه‌مرغي‌

شهرداري منطقه 17 حدود 5 سال قبل نيمي از خانه‌هاي كوچه شهيد خرمي، خيابان قلعه‌‌مرغي را خريده است تا با تخريب آن‌ها، پروژه عمراني را به اجرا بگذارد.

اما نيم ديگر منازل كوچه ياد شده هنوز توسط شهرداري خريداري نشده و بلاتكليف ماندن آنها، براي مالكانشان مشكلاتي ايجاد كرده است.

مالك بلاتكليف‌

بدقولي‌هاي پي‌درپي ايران خودرو

در اسفند 85 براي خريد خودروي در شركت ايران خودرو ثبت‌نام كردم كه پس از ماه‌ها بدقولي، سرانجام برايم دعوت‌نامه فرستادند و پول سري دوم خريد خودرو را هم پرداختم. با اين كه گفتند خودرويم را حداكثر تا اول سال 87 تحويلم مي‌دهند، وقتي مراجعه كردم وعده يك ماه ديگر را دادند و حالا با خلف وعده مجدد، اظهار مي‌دارند كه نوبت تحويل خودرو 2 ماه ديگر است.

از آنجا كه با اولين وعده عمل نشده ايران خودرو، خودرويم را فروخته‌ام و پس از گذشت 3 ماه از واريز آخرين مبلغ مورد نظر، هنوز خودروي را تحويل نگرفته‌ام، نمي‌دانم تكليفم چيست؟ زيرا نه خودروام را تحويل مي‌دهند و نه پولم را مسترد مي‌دارند و بهانه‌شان هم اين است كه قطعه ندارند.

متقاضي خودروي ال 90

مأموران نيروي انتظامي از تندروي بپرهيزند

گاهي برخي از مأموران نيروي انتظامي برخوردهايي با مردم و بخصوص خانم‌ها دارند كه تندروي است و در شأن ملت متمدن و بافرهنگ ايران نيست و نه تنها به تأمين امنيت اجتماعي كمك نمي‌كند، بلكه ممكن است تأثيري برخلاف آن داشته باشد.

جا دارد شيوه‌هاي برخورد پليس با مردم در كشورهاي مختلف مورد بررسي قرار گيرد و از ميان آن‌ها، بهترين و انساني‌ترين روش‌ها كه با فرهنگ ديني و ملي ما هماهنگي داشته باشد، به اجرا درآيد تا اقدام‌هايي كه براي تأمين امنيت اجتماعي صورت مي‌گيرد، به نتايج بهتري برسد.

يك خانم پژوهشگر

مقايسه قيمت مرغ در ايران و آمريكا!

در پاسخ آن مسئول محترمي كه ميزان مصرف آب در ايران را با كشورهاي اروپايي و آمريكا مقايسه كرده بود بفرمائيد در آمريكا قيمت يك عدد مرغ كامل سوخاري 50 سنت است،‌كه بايد پرسيد همين مرغ در ايران چه قيمتي دارد؟

خط ارتباطي:

هر چه فكر كرديم، نفهميديم مقايسه مصرف آب در ايران و اروپا، چه ربطي به قيمت مرغ سوخاري در اين كشورها دارد؟!

با حقوق 60 هزار تومان در ماه چگونه زندگي كنيم؟

بازنشستگان سازمان تأمين اجتماعي كه 10 سال سابقه پرداخت حق بيمه دارند، ماهانه فقط 60 هزار تومان حقوق مي‌گيرند كه با اين مبلغ چطور زندگي كنند؟ آيا برنامه‌اي براي افزايش حقوق آنان وجود دارد؟

تلفن به خط ارتباطي‌

خودكفايي در ساخت قطارهاي مترو

به دليل استقبال روزافزون مردم از مترو و ضرورت افزايش قطارهاي آن، جا دارد با استفاده از متخصصان جوان و با انگيزه كشورمان نسبت به بومي‌سازي فناوري ساخت قطارهاي مترو و خودكفايي در اين زمينه اقدام شود، تا مانند بسياري از ديگر صنايع، امكان طراحي و توليد تمامي قطعات قطارهاي مترو در كشورمان فراهم آيد.

يك شهروند

مقايسه ميزان مصرف آب‌

مقايسه ميزان مصرف آب در ايران و كشورهاي غربي درست نيست. زيرا مردم ما مسلمانند و چون به نظافت و پاكيزگي خود و محيط زندگي‌شان اهميت مي‌دهند، آب بيشتري هم مصرف مي‌كنند.

تلفن به خط ارتباطي‌

بازنشستگان حاضرند فداكاري كنند

مسئولان امر اگر واقعاً گمان مي‌كنند كه نپرداختن معوقه‌هاي حقوق بازنشستگان مي‌تواند مشكلات اقتصادي كشور را حل كند، آنان هم راضي مي‌شوند كه از حقوقشان بگذرند. اما اگر چنين نيست، چه اصراري براي نپرداختن معوقه‌هاي حقوق بازنشستگان وجود دارد و چرا قصد دارند آنان را وادار به دريافت سهام عدالت كنند؟

بازنشسته‌

دولت هم بايد قانون را اجرا كند

وقتي قانوني در مواردي مانند ماليات دارايي، عوارض شهرداري و امثال آن‌ها در مجلس تصويب و به دولت ابلاغ مي‌شود، مردم در اسرع وقت موظف به اجراي قوانين مصوب مي‌شوند. اما متأسانه اين موضوع گاهي مورد توجه دولت قرار نمي‌گيرد، كه از جمله به عدم اجراي مصوبه مجلس در مورد افزايش حقوق و پرداخت معوقه‌هاي حقوق بازنشستگان، مي‌توان اشاره كرد. حال آن كه دولت هم مانند مردم، موظف به اجراي دقيق و به موقع قوانين مصوب مجلس است و نبايد در اين زمينه كوتاهي كند.

تلفن به خط ارتباطي‌

كودكان را هم موظف كرده‌اند كنكور بدهند

اين روزها شاهد چهره‌هاي مضطرب و نگران كودكان 5 تا 6 ساله و والدين‌شان هستيم كه برخي از مدارس غيرانتفاعي براي ثبت‌نام كودكان در دوره پيش‌دبستاني و كلاس اول دبستان، براي آنان كنكور گذاشته‌اند كه با هيچ علم و منطق و استانداردهاي جهاني آموزش و پرورش مطابقت ندارد و از اينرو در اسرع وقت بايد از برگزاري چنين آزمون‌هاي ورودي در مدارس غيرانتفاعي، جلوگيري شود.

فلورا ارباب‌زاده هاشمي - مديره مهدكودك خصوصي اصفهان‌

ماليات بيشتر براي فروش خانه‌هاي دوم به بعد

براي تعديل قيمت مسكن و افزايش درآمدهاي مالياتي دولت، پيشنهاد مي‌شود از كساني كه بيش از يك خانه دارند، براي فروش خانه دوم به بعد ماليات بيشتري دريافت شود و همچنين از كساني كه در سه سال اخير خانه خريده‌اند، به هنگام فروش به ميزان يك‌سوم قيمت آن ماليات گرفته شود.

چرا كه در اين مدت مسكن خريداري شده به طور طبيعي رشد قيمت نداشته است واز اينرو از ارزش افزوده غيرواقعي آن، بايد ماليات نقل و انتقال بيشتري گرفته شود و نيز كارشناسان بسيجي بردريافت ماليات‌هاي ياد شده نظارت داشته باشند تا كارمندان متخلف بركنار و جوانان مؤمن و متعهد جايگزين آنان شوند.‌

تلفن به خط ارتباطي‌




 شنبه 11 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 311]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن