تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815516036




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ديدار متكي با دبيركل سازمان ملل در حاشيه اجلاس استكهلم


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ديدار متكي با دبيركل سازمان ملل در حاشيه اجلاس استكهلم
منوچهر متكي در ديدار با دبيركل سازمان ملل با انتقاد شديد از محاصره مردم غزه توسط رژيم صهيونيستي، از بان كي مون خواست بطور جدي با اين رژيم برخورد كند.
به گزارش شبكه خبر، منوچهر متكي در ديدار با"بان كي مون " در حاشيه نشست بين المللي پيمان با عراق،در استكهلم سوئد ،هشدار داد : مردم مظلوم فلسطين در اثر محاصره رژيم جنايتكار صهيونيستي از نظر غذا، دارو و ساير نيازهاي زندگي در مضيقه هستند.
وي همچنين در اين ديدار ضمن حمايت از توجه سازمان ملل به توسعه عراق برگزاري اين نشست ها را موجب جلوگيري از نگاههاي يك جانبه گرا،و تشويق عراق در رسيدن به امنيت و توسعه دانست .
در اين ديدار همچنين درباره موضوع بسته پيشنهادي ايران به گروه 5+1 و نشست دوحه گفتگو شد.
منوچهر متكي در حاشيه اين نشست، با وزيران امور خارجه اردن، اسلووني ،سوئد، نروژ، و تركيه هم پيرامون روابط دو جانبه ، مسائل منطقه اي ، نشست دوحه، سفر سولانا به تهران ، بسته پيشنهادي ايران و مسائل عراق و فلسطين گفتگو كرد.
متكي در اين ديدارها از سكوت اتحاديه اروپا در قبال محاصره غزه و كمبود مايحتاج اوليه از جمله غذا دارو و سوخت رساني به مردم غزه به شدت انتقاد كرد.
وزير امور خارجه كشورمان برخي اقدامات اسلام ستيزانه در اروپا را هم نقض حقوق بشر خواند و با انتقاد از نگاه دوگانه به حقوق بشر خواستار جلوگيري از نقض حقوق مسلمانان در برخي كشورهاي اروپايي شد.
وزير امور خارجه اردن هم خواستار برگزاري كميسيون مشترك دو كشور و مقرر شد، كارشناسان دو كشور زمان برگزاري اين كميسيون را تعيين كنند.
 جمعه 10 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 189]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن