تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان مؤمن، در پشت دل اوست و دل منافق، در پشت زبان او، زيرا مؤمن هرگاه بخواهد سخنى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815440080




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ابداع نسل جديد باتريهاي قلمي


واضح آرشیو وب فارسی:سازمان خبری اقتصاد ایران: ابداع نسل جديد باتريهاي قلمي
توسط محققان ژاپني صورت گرفت؛تهران - خبرگزاري اقتصادي ايراناكونيوز: محققان نسل جديدي از باتري هاي قلمي را ابداع كرده اند كه در مقايسه با باتريهاي موجود در بازار قدرت بيشتري دارند.


به گزارش خبرگزاري اقتصادي ايران، اين باتري كه در يك شركت سازنده تجهيزات الكترونيكي در ژاپن طراحي و ساخته شده است قدرت قابل توجهي به سيستمهاي استفاده كننده داده به طوريكه روباتي كوچك مي تواند با استفاده از آن از طنابي بالا رفته و مسافت قابل توجهي را طي كند.

محققان اين شركت مدعي هستند اين باتري جديد كه Evolta نام دارد بيشترين عمر ممكن را در ميان باتريهاي توليد شده در جهان دارد.

محققان اين شركت براي اثبات ادعاي خود باتري مورد نظر را در روباتي كوچك قرار داده و آن را براي صعود از طنابي نازك آماده كردند.

بر اساس اين گزارش، اين روبات توانست با استفاده از اين باتريهاي جديد ارتفاع 1740 فوتي را در مدت 6 ساعت و 46 دقيقه طي كند.

بنابر گفته محققان اين شركت ژاپني، باتري ياد شده مي تواند تا 20 درصد بيشتر از ساير باتريهاي قدرتمند موجود در بازار نيروي مورد نياز براي فعاليت سيستمهاي الكترونيكي را تأمين كند.

انتهاي پيام//
 جمعه 10 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سازمان خبری اقتصاد ایران]
[مشاهده در: www.econews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن