تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه روزه او را از غذاهاى مورد علاقه‏اش باز دارد برخداست كه به او از غذاهاى بهشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815296114




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

7 مدال طلا، نقره و برنز براي نماينده دووميداني ايران در مسابقات بين المللي تايوان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: 7 مدال طلا، نقره و برنز براي نماينده دووميداني ايران در مسابقات بين المللي تايوان
تيم دووميداني نفت تهران كه به نمايندگي از كشورمان در مسابقات بين المللي دووميداني تايوان شركت كرده است در اولين روز اين مسابقات صاحب 7 نشان طلا، نقره و برنز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در اولين روز اين رقابتها كه صبح و بعدازظهر پنجشنبه در تايوان برگزار شد دوندگان تيم نفت صاحب 3 نشان طلا، 3 نشان نقره و يك برنز شدند. در 400 متر محمد عاكفيان و اداوارد مانگاسار به ترتيب مدال طلا ونقره گرفتند. در اين رشته دونده كشور ميزبان برنز دريافت كرد.

در 10 هزار متر اميد محرابي مدال طلا و محمد خزايي مدال برنز را براي كشورمان بدست آوردند. در اين رشته دونده تايواني نيز مدال نقره گرفت.

در 1500 متر روح الله محمدي بر سكوي نخست ايستاد و گردن آويز طلا گرفت. در پرتاب چكش كاوه موسوي با ركورد 67 متر و 50 سانتي متر مدال نقره گرفت. در اين رشته نماينده كشور ژاپن با 71 متر و 34 سانتي متر اول شد. در پرش سه گام عليرضا حبيبي با ركورد 16 متر و 79 سانتي متر به مدال نقره رسيد.

در 110 متر با مانع نيز روح الله عسگري به فينال رقابتها راه يافت اما در نهايت به مقام پنجمي بسنده كرد. در 100 متر نيز حسين قائمي موفق به راه يابي به مرحله فينال نشد. در دوي 4 در 100 متر تيمي نيز تيم نفت تهران به جمع هشت تيم فيناليست راه پيدا كرد كه امروز براي كسب عنوان به مصاف حريفان خود مي رود.

دراين رقابتها 320 دونده در قالب 15 تيم از 13 كشور اندونزي، نيوزلند، استراليا، ماكائو، مغولستان، هنگ كنگ، ايران، جامائيكا، مالزي، تايلند، تايوان، سنگاپور، آمريكا حضور دارند. از كشورهاي استراليا و تايوان دو تيم در اين رقابتها شركت كرده اند.

اين رقابتها امشب به كار خود پايان مي دهد. تيم دووميداني نفت تهران براي دومين سال متوالي با حضور 17 ورزشكار عازم رقابتهاي بين المللي تايوان شده است. اين رقابتها در سطح بين المللي برگزار شده و جنبه انتخابي المپيك را دارد.
 جمعه 10 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 248]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن