تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818833208




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

‪ ۴۱۰‬پايگاه اوقات فراغت براي دانش‌آموزان خراسان شمالي آماده شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ‪ ۴۱۰‬پايگاه اوقات فراغت براي دانش‌آموزان خراسان شمالي آماده شد
داخلي. اجتماعي. فرهنگي.

معاون پرورشي و تربيت بدني سازمان آموزش و پرورش خراسان شمالي گفت: ‪۴۱۰‬ پايگاه اوقات فراغت براي دانش‌آموزان اين استان در تعطيلات تابستاني آماده شد.

محمدرضا رحيمي روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرگزاري جمهوري اسلامي با اشاره به لزوم بهينه كردن اوقات فراغت دانش‌آموزان افزود: دانش‌آموزان در كلاسهاي مهارتي، ورزشي، فرهنگي، هنري، آموزشي، تقويتي و مهارتي پذيرش مي‌شوند.

وي هدف از برگزاري پايگاه‌ها را غني‌سازي اوقات فراغت دانش‌آموزان و ارتقا سطح دانش و بينش اعتقادي، اجتماعي، علمي و مهارتهاي فني و حرفه‌اي آنان ذكر كرد.

او افزود: يك ميليارد و ‪ ۳۶۵‬ميليون ريال اعتبار از محل وزارت، استان و مشاركت مردمي براي اوقات فراغت دانش‌آموزان اين استان اختصاص يافت.

وي گفت: امسال در هر آموزشگاه شهري با دست‌كم ‪ ۷۵‬متقاضي و مدرسه روستايي با ‪ ۶۰‬شركت‌كننده پايگاه اوقات فراغت تشكيل مي‌شود.

معاون پرورشي و تربيت بدني سازمان آموزش و پرورش خراسان شمالي تعداد پايگاه‌هاي اوقات فراغت پارسال را ‪ ۱۰۰‬پايگاه ذكر و بيان كرد: ‪ ۲۵‬هزار دانش‌آموز از خدمات اين پايگاهها ارايه شده بهره‌مند شدند.

وي اظهار داشت: براي جذب و استقبال دانش‌آموزان در فعاليتهاي تابستانه توسط سازمان دانش‌آموزي اردو، بازديد و مسابقات ورزشي، هنري و پرورشي نيز برگزار مي‌شود.

معاون سازمان آموزش و پرورش خراسان شمالي گفت: فرزندان شهدا و جانبازان بالاي ‪ ۵۰‬درصد به صورت رايگان مي‌توانند در كلاسها شركت كنند.

وي افزود: فرزندان فرهنگي، دانش‌آموزان عضو انجمن‌ها و دانش‌آموزاني كه سال گذشته در كلاسهاي اوقات فراغت شركت و گواهي‌نامه دريافت كردند نيز با تخفيف ثبت‌نام مي‌شوند.

خراسان شمالي با ‪ ۸۱۱‬هزار نفر جمعيت ‪ ۱۹۴‬هزار دانش‌آموز دارد. ك/‪۳‬ ‪۶۶۰/۶۲۶/۷۱۸۴‬
 پنجشنبه 9 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 244]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن