تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804122748




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جهرمي تاكيد كرد:مجمع مشترك بانكها به مصوبه خود پايبند است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: جهرمي تاكيد كرد:مجمع مشترك بانكها به مصوبه خود پايبند است
وزير كار و امور اجتماعي گفت: مجمع مشترك بانكها پرداخت تسهيلات به بخش هاي صنعت، كشاورزي و ممكن را از ابتداي خرداد ماه سال جاري منوط به تاييد كارگروهها كرده و خلاف مصوبه خود عمل نمي كند.

به گزارش خبرنگار مهر سيد محمد جهرمي در حاشيه بازديد از پانزدهمين نمايشگاه بين المللي صنايع كشاورزي، مواد غذايي، ماشين آلات و صنايع وابسته در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه كشور دچار مشكلات اقتصادي ساختاري است كه از قبل انقلاب پديد آمده و بعد از پيروزي انقلاب نيز تحريمها، جنگ و جزيره اي عمل كردن باعث تشديد و ماندگاري مشكلات اقتصادي شده است.

وزير كار و امور اجتماعي به وجود مشكلات در سيستم بانكي ، گمرك، ماليات و بهره وري پايين اشاره و اظهار داشت: در خصوص تحولات اقتصادي در كشور سرمايه گذاريهاي زيادي شده كه يك نمونه آن قانون عمليات بانكي بدون ربا در اول انقلاب بوده و متاسفانه قانون آن كاملا به اجرا در نيامده است.

جهرمي از وجود تبعيضات در سيستم مالياتي كشور خبر داد و افزود : در سيستم گمرك، نظام مالياتي، واردات و صادرات بايد نظام مندي و تسهيلات ويژه اي ايجاد شود به نحوي كه تغيير سيستم بنادر و گمركات كشور از واردات به سمت صادرات غير نفتي نياز به ايجاد زير ساخت دارد.

وي بيان داشت كه بايد تغييرات ارزش پول ملي نسبت به 30 سال گذشته مورد توجه قرار گيرد و توزيع صحيح يارانه ها و رعايت عدالت در آن نيز از مسائل ديگر است به نحوي كه افراد نيازمندتر به يارانه ها معمولا بي نصيب مي مانند.

وزير كار و امور اجتماعي گفت : سياستهاي پولي، ارزش پول كشور، سياستهاي اشتغالزا، ماليات، واردات و صادرات به هم مرتبط هستند و هر چقدر صادرات افزايش يابد اشتغال نيز بيشتر مي شود و اين مسائل را نمي توان به تنهايي و جزيره اي مورد حل و فصل قرار داد.

جهرمي پرداختن به مسائل را به صورت سيستمي مورد تاكيد قرار داد و بيان داشت: در سال جاري با بانكها تفاهم شده تا كل طرحهايي كه به تاييد بانكها رسيده و يا آنهايي كه به انعقاد قرارداد منجر شده در اولويت قرار گيرند و اين تفاهمي است كه بر اساس واقعيت هاي موجود بانكها و بسته سياستي بانك مركزي صورت گرفته است.

وي ادامه داد : با تزريق پول به سمت توليد و اجرايي شدن تفاهمات با بانكها مي توان ايجاد يك ميليون اشتغال را در واحدهاي توليدي انتظار داشت و كساني كه معتقد هستند تسهيلات پرداخت شده به بنگاه هاي زود بازده به سمت توليد نرفته من محترمانه مي گويم كه آنها اطلاعات درست و تكميلي ندارند.

وزير كار و امور اجتماعي سپس به انتخاب تصادفي 9 هزار طرح بنگاههاي زود بازده توسط كارشناسان بانك مركزي اشاره و افزود : اطلاعات ما نشان مي دهد كارشناسان ياد شده به نتايج مثبتي در بررسيها دست يافته اند.

جهرمي در ارتباط با تصميم اخير مجمع مشترك بانكها مبني بر عدم پرداخت تسهيلات به بنگاههاي زودبازده خارج از تصويب و چارچوب باكي و از طريق كارگروههاي اشتغال اظهار داشت : مجمع بانكها خودشان صحبت و صورتجلسه كردند و سپس آن را به بانكها اعلام نمودند.

وي افزود: آنها اعلام كردند كه از اول خرداد ماه سال جاري كل منابع در بخش صنايع و كشاورزي و مسكن بايد در كارگروههاي خود مطرح شوند و در صورت تاييد تسهيلات پرداخت شود و اين مطلب مورد تصويب مجمع بانكها است و آنها مغاير با مصوبه خود عمل نمي كنند.
 پنجشنبه 9 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 216]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن