تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين قلب‏ها، قلبى است كه ظرفيت بيشترى براى خوبى دارد و بدترين قلب‏ها، قلبى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814673755




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ثبت نام سيم كارت هاي 150 هزار توماني همراه اول از شنبه آغاز مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ثبت نام سيم كارت هاي 150 هزار توماني همراه اول از شنبه آغاز مي شود
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): ثبت نام اينترنتي سيم كارت هاي دايمي 150 هزار توماني همراه اول از روز شنبه يازدهم خرداد ماه آغاز مي شود.


به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومي شركت ارتباطات سيار ايران ، متقاضيان مي توانند با مراجعه به نشاني اينترنتي WWW.MCI.IR فرم ثبت نام را تكميل كنند.
در اطلاعيه شركت ارتباطات سيار آمده است : پرداخت وجه از طريق كارت هاي اعتباري عضو شبكه شتاب صورت مي گيرد كه پس از ثبت نام و پرداخت وجه، امكان استرداد وجودندارد . قيمت هر فقره سيم كارت دايمي جديد كه يك ميليون و 500 هزار ريال است شامل يك ميليون و 200 هزار ريال هزينه اشتراك و مابقي ماليات محسوب مي شود.
در اين اطلاعيه آمده است : تعداد ثبت نام براي هر متقاضي حقيقي و حقوقي نامحدود است و براي سهولت در دريافت سيم كارت ، بهتر است مشتركان در هنگام ثبت نام ، نزديك ترين دفتر خدمات ارتباطي تلفن همراه را از ليست مشخص شده انتخاب كنند.
درادامه اطلاعيه آمده است: واگذاري به شرط وجود امكانات و ظرفيت شبكه بر اساس تاريخ ثبت نام و تعداد ثبت نام كنندگان ظرف مدت 45 روز صورت مي پذيرد و واگذاري در هر استان بصورت مجزا انجام و در هر مرحله دو عدد سيم كارت تحويل مي شود.
در اين اطلاعيه با اشاره به امكان توقف ثبت نام آمده است : در صورت تكميل ظرفيت ، شركت ارتباطات سيار ايران مخير به توقف ثبت نام است و در صورت ادامه ثبت نام ، ثبت نام كنندگان به ترتيب ثبت نام در اولويت واگذاري تلفن همراه قرار خواهند گرفت.
طبق بندهاي اين اطلاعيه ، سقف اعتبار مكالمه طي دوره 200 هزار ريال بوده كه امكان افزايش اعتيار با درخواست مشترك به صورت پلكاني با مبالغ 500 هزار ريالي وجود دارد .
همچنين جهت بر قراري رومينگ بين الملل نياز به افزايش اعتبار به ميزان دو ميليون ريال است . در اين سيم كارت ها كه با پيش شماره 0910 واگذار مي شوند ميزان تعرفه خدمات، مكالمه و آبونمان ، سرويس هاي ويژه و مكمل مشابه سيم كارت هاي دايمي موجود 0912 است .
اين اطلاعيه افزود: پوشش و كيفيت ارتباط كاملا مشابه سيم كارت هاي دايمي موجود همراه اول است و نقل وا نتقال مالكيت اين سيم كارت ها با شرايط و ضوابط موجود امكان پذير است . چنانچه در شرايط و نحوه ثبت نام و تاريخ واگذاري تغييراتي حاصل شود اين شركت مراتب را از طريق جرايد و رسانه هاي عمومي به اطلاع متقاضيان مي رساند.
اين اطلاعيه همچنين افزود: واگذاري در هر مرحله بر اساس اطلاعيه رسمي شركت ارتباطات سيار ايران و شركت هاي مخابراتي استاني ( مربوط به هر استان) در جرايد كثير الانتشار و رسانه هاي گروهي اعلام خواهد شد.
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 176]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن