تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815307029




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با حضور در تمرين تيم ملي علي‌آبادي: از دايي به خاطر دوري از حاشيه تشكر مي‌كنم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با حضور در تمرين تيم ملي علي‌آبادي: از دايي به خاطر دوري از حاشيه تشكر مي‌كنم
خبرگزاري فارس: رئيس سازمان تربيت‌بدني گفت: از سرمربي تيم ملي به دليل دور كردن مسائل حاشيه‌اي از اين تيم تشكر مي‌كنم.


به گزارش خبرنگار خبرگزاري فارس، محمد علي‌آبادي امروز در جلسه تمريني بعدازظهر تيم ملي حاضر شد و پس از گفت‌وگو با اعضاي كادر فني و بازيكنان، عنوان كرد: تيم ملي فوتبال چيكده ورزش كشور است و مردم ايران علاقه بي‌نظيري به اين رشته ورزشي دارند و همواره نتايج آن را بويژه جوانان دنبال مي‌كنند.
وي افزود: هر كاري كه از دستم برآيد براي كمك به تيم ملي انجام خواهد داد و هيچ كوتاهي در اين زمينه نمي‌كنم زيرا خدمت به تيم ملي وظيفه ما است. حاضر شدن در تمرينات اين تيم را وظيفه خود مي‌دانيم و اگر بازيكنان مشكلي داشته باشند براي حل مسائل آنان تلاش خواهيم كرد.
معاون رئيس جمهوري خاطرنشان ساخت: خوشبختانه فضاي بسياري خوبي در تيم حاكم است و از دايي تشكر مي‌كنم كه حاشيه‌ها را از تيم دور كرده تا بتواند در مستطيل سبز نتايج خوبي را كسب كند.
وي افزود: اميدوارم تيم ملي در مرحله مقدماتي جام جهاني 2010 نتايج خوبي را كسب و از موانع سخت عبور كند. نتايج اين تيم براي همه مردم اهميت دارد، بنابراين براي رسيدن به موفقيت بايد سخت تلاش كرد.
علي‌آبادي گفت: اميدوارم در ديدار برابر امارات با كسب پيروزي ميدان را ترك كنيم، اگرچه اين مسابقه حساسيت زيادي دارد؛ اما با برتري مي‌توانيم لبخند را به ملت ايران هديه كنيم.
انتهاي پيام/
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 518]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن