تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ثروت فراوان، دشمن مؤمنان و پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820381701




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان فارس: 50 درصد هزينه آبياري تحت فشار را دولت پرداخت مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان فارس: 50 درصد هزينه آبياري تحت فشار را دولت پرداخت مي‌كند
خبرگزاري فارس: رئيس سازمان جهاد كشاورزي فارس گفت: با هدف ترويج مصرف بهينه آب، 50 درصد از هزينه‌هاي آبياري تحت فشار اعمال شده از سوي كشاورزان توسط دولت تامين و پرداخت مي‌شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از شيراز، سيدعبد‌الكريم رضوي امروز در همايش تشكل‌هاي تعاوني كشاورزي استان فارس افزود: كشاورزان مي‌توانند براي دريافت اين تسهيلات به سازمان جهادكشاورزي استان مراجعه كنند.
اين مقام مسئول گفت: تشكل‌هاي تعاوني در بخش كشاورزي اگر درست مديريت شود قادر خواهند بود ضعف‌ها را به قدرت تبديل كرده و با نفوذ و قدرت خود در تعيين نرخ‌هاي محصولات كشاورزي تأثير‌گذار باشند.
رضوي گفت: اعضاي تشكل‌ها با ايجاد وحدت رويه بين خود و با همكاري مسئولان مي‌توانند مشكلات را برطرف كرده و باعث رشد و توسعه بخش كشاورزي شوند.
رئيس ستاد حوادث پيش‌بيني نشده استان فارس نيز گفت: براي جبران خسارت‌ خشكسالي و تامين علوفه مورد نياز دامداران، 15 ميليارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است.
حميدرضا تقي‌زاده با بيان اينكه اين اعتبارات يكشنبه هفته آينده با حضور فرمانداران شهرستان‌هاي مختلف بررسي و توزيع خواهد شد، گفت: براي جبرات خسارت‌هاي ناشي از خشكسالي طرح جامع بيمه تهيه و نهايي شده است.
رئيس سازمان تعاون روستائي استان فارس نيز در سخناني سخت‌گيري بانك كشاورزي در پرداخت تسهيلات به تعاوني‌هاي روستائي را مهمترين مشكل اين بخش دانست و گفت: متاسفانه اين بانك از مسئولان اتحاديه‌ها در قبال دريافت تسهيلات وثيقه‌هايي طلب مي‌كند كه عملا تأمين آن امكان‌پذير نيست.
محمد‌تقي مقامي هدف از برگزاري اين همايش را بيان و بررسي مشكلات بخش تعاوني و تشكل‌هاي كشاورزي و روستائي دانست و خواستار توجه ويژه مسئولان به اين بخش شد.
به گزارش خبرگزاري فارس در اين همايش مديران عامل اتحاديه‌هاي باغداران، زنبورداران، مرغداران و دامداران به بررسي مسائل و مشكلات خود پرداختند.
انتهاي پيام/ف
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 273]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن