تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819458500




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اولمرت بايد استعفا دهد


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: اولمرت بايد استعفا دهد
در حالي كه دادگاهي در اسرائيل سرگرم رسيدگي به اتهامات فساد مالي اولمرت است،"ايهود باراك" وزير دفاع اسرائيل خواستار كناره گيري وي از نخست وزيري اين رژيم شد.


به گزارش سرويس بين الملل برنا، "ايهود باراك" گفت اسرائيل اكنون با مشكلات زيادي مواجه است و اولمرت به دليل مسائل شخصي اش ديگر نبايد در پست خود باقي بماند. "ايهود اولمرت" كه در حال حاضر رهبر حزب كاديماست با حزب كارگر به رياست باراك يك دولت ائتلافي تشكيل داده است.

وزير دفاع اسرائيل افزود تصميم گيري درباره ايهود اولمرت به عهده حزب كاديماست ولي چنانچه تكليف وي روشن نشود، او با خارج كردن حزب كارگر از دولت ائتلافي، موجب برگزاري انتخابات تازه اي خواهد شد.

روز گذشته يك بازرگان آمريكايي در جلسه دادگاه رسيدگي به اتهامات اولمرت گفت در گذشته چندين پاكت حاوي هزاران دلار پول نقد به ايهود اولمرت داده است.

"موريس تالانسكي" بازرگان يهودي مي گويد كمك هاي مالي وي به اولمرت براي تامين هزينه فعاليت هاي سياسي نخست وزير اسرائيل بوده و او در مقابل دادن اين پول ها انتظار تلافي و پاداشي از اولمرت را نداشته است.

با اينكه اولمرت هم اكنون پذيرفته كه براي "مقاصد سياسي مشروع" هدايايي را قبول كرده اما ارتكاب هرگونه خلافي را رد كرده و هنوز رسما متهم به ارتكاب هيچ جرمي نشده است.

تالانسكي در گذشته نيز گفته بود كه چندين بار هدايايي به اولمرت داده بود. وي در دادگاه گفت كه او مي دانست كه ايهود اولمرت به سيگار برگ، قلم خودنويس و ساعت هاي گران قيمت علاقه دارد. زمان اهداي اين پول ها به موقعي كه اولمرت شهردار بيت المقدس و متعاقبا وزير بازرگاني اسرائيل بود برمي گردد.

هدف از اين تحقيقات اين است كه معلوم شود آيا دريافت اين پول ها به مقامات مربوطه اطلاع داده شده و اين كه آيا اولمرت در مقابل دريافت هدايا، امتيازاتي داده است يا نه.

دادستان دولتي مسئول رسيدگي به اين پرونده مي گويد: هنوز خيلي زود است كه بتوان گفت آيا عليه آقاي اولمرت اعلام جرم خواهد شد يا نه. نخست وزير اسرائيل گفته است در صورتي كه عليه او اعلام جرم شود استعفا خواهد داد.
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 255]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن