تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819487037




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ليوني :اولمرت هر چه سريعتر استعفا دهد/چالشهاي رئيس جديد حزب كاديما


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ليوني :اولمرت هر چه سريعتر استعفا دهد/چالشهاي رئيس جديد حزب كاديما
رئيس جديد حزب كاديماي رژيم صهيونيستي از نخست وزير اين رژيم خواست تا به وعده خود عمل كرده و هر چه سريعتر استعفا دهد.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از روزنامه هاآرتص، "زيپي ليوني" كه شب گذشته در مجمع نمايندگان حزب كاديما سخن مي گفت در ادامه با اشاره با سخنان چندي قبل "ايهود اولمرت" كه گفته بود پس از انتخاب رئيس جديد حزب كاديما از سمت خود استعفا مي دهم استناد كرده و گفت : من به اولمرت گفتم كه من اين رفتار وي را تحسين كرده و از آن تشكر مي كنم. اكنون زمان آن فرا رسيده تا اولمرت به قول خود عمل كند.

رئيس جديد حزب كاديما در ادامه افزود : هم اكنون ما دولتي داريم كه بايد آن را اداره كنيم بنابراين بايد سريع اقدام كنيم. ما زمان كافي براي هدر دادن درباره مسائل سياسي جزئي را نداريم.

ليوني در ادامه با اشاره به تمايل خود براي تشكيل كابينه ائتلافي گفت : اگر موفق به تشكيل كابينه نشوم آنگاه به سراغ انتخابات عمومي رفته و مطمئنا در آن پيروز مي شوم.

ليوني در حالي براي تشكيل كابينه جديد رژيم صهيونيستي تلاش مي كند كه حزب كاديما در درون خود با چالشهايي مواجه است كه عمده ترين اين چالشها كناره گيري برخي از چهره هاي سرشناس اين حزب هستند.

بر همين اساس، كناره گيري شائول موفاز از حزب كاديما در شرايط كنوني ضربه سنگيني به اين حزب و زيپي ليوني رئيس جديد آن محسوب مي شود زيرا از زمان تاسيس اين حزب افرادي مانند شيمون پرز، اريل شارون و شائول موفاز هر كدام به دلائل شخصي از اين حزب كناره گيري كرده اند. ايهود اولمرت هم بزودي از اين حزب كناره گيري مي كند. هائيم رامون هم احتمالا بزودي از اين حزب خارج مي شود و درصورت خروج رامون از اين حزب، شرايط ليوني بسيار دشوارتر خواهد شد.
 شنبه 30 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن