تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 16 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809804732




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

درجلسه طرح اوقات فراغت سيستان وبلوچستان مطرح شد؛ نگراني اصلي خانواده‌هادرتابستان چگونگي استفاده فرزندان ازاوقات فراغت است كمبودسينما براي استان يك بحران جديست


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: درجلسه طرح اوقات فراغت سيستان وبلوچستان مطرح شد؛ نگراني اصلي خانواده‌هادرتابستان چگونگي استفاده فرزندان ازاوقات فراغت است كمبودسينما براي استان يك بحران جديست
خبرگزاري دانشجويان ايران - زاهدان
سرويس: شهرستان‌ها

نائب رييس شوراي اسلامي شهر زاهدان گفت: با فرارسيدن تابستان و تعطيلي مدارس نگراني اصلي خانواده‌ها چگونگي استفاده فرزندانشان از اوقات فراغت است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، منطقه سيستان وبلوچستان، كوچك‌زايي در جلسه طرح اوقات فراغت افزود: اگر براي اوقات فراغت جوانان و نوجوانان به درستي برنامه‌ريزي نشود پيشامدهاي ناگواري را شاهد خواهيم بود.

وي اظهار كرد: شوراي اسلامي شهر زاهدان به عنوان يك هماهنگ كننده بين بخشي وظيفه خود دانسته تا با دعوت از سازمان‌هاي ذيربط در امر اوقات فراغت برنامه‌اي مفيد براي طرح‌هاي اوقات فراغت دانش‌آموزان طرح‌ريزي كند.

وي با اشاره به اهميت آموزش شهروندي و شهرنشيني درجامعه گفت: يكي از نيازهاي عمده شهر، آموزش فرهنگ شهروندي و شهرنشيني است كه با اجراي آن از طريق مدارس مي‌توان به موفقيت‌هاي مطلوبي همچون طرح هميار پليس دست يافت.

نماينده سازمان تربيت بدني نيز در اين نشست با اشاره به توانايي‌ها و استعدادهاي بالقوه جوانان استان گفت: انرژي و استعدادي كه در جوانان استان وجود دارد، براي موفقيت نياز به سرمايه‌گذاري و توجه جدي مسؤولين امر دارد.

امياري افزود: جوانان حاشيه شهر زاهدان ضمن كمبود امكانات ورزشيف دسترسي لازم براي استفاده از امكانات مناطق برخوردار شهر ندارند.

وي اظهار كرد: جوانان حاشيه شهر از امكانات ورزشي مناسب محرومند و اين كار توجه جدي مسؤولين امر را مي‌طلبد.

مسؤول برنامه‌هاي اوقات فراغت آموزش وپرورش نيز گفت: دغدغه اصلي متوليان اوقات فراغت اين است كه قادر به تامين نيازهاي مورد علاقه و خواسته‌هاي جوانان نيستند و اين امر باعث شده تا جوانان و نوجوانان رغبتي به حضور در برنامه‌هاي اوقات فراغت نداشته باشند.

فنودي افزود: مسوولان و متوليان فرهنگي بايد سعي كنند با برنامه‌ريزي دقيق و سرمايه‌گذاري مناسب ويترين‌هايي از برنامه‌هاي متنوع فرهنگي، تفريحي، آموزشي و ورزشي را جهت انتخاب جوانان و نوجوانان فراهم كند تا جوانان باذوق و علاقه شخصي از برنامه‌ها در اوقات فراغتشان استفاده كنند.

نماينده اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي نيز گفت: تاكنون متوليان امر نتوانسته‌اند طرح اوقات فراغت را در استان و شهر زاهدان سامان‌دهي كنند.

نهبنداني افزود: مشكل اصلي اجراي طرح اوقات فراغت كمبود بودجه و اعتبارت است و سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامي استان به دليل كمبود اعتبارات در اجراي طرح‌هاي اوقات فراغت با مشكل مواجه خواهد بود.

وي در ادامه بيان كرد: ما تاكنون نتوانسته‌ايم از ظرفيت‌هاي موجود استان استفاده بهينه‌اي ببريم و همجواري با دو كشور افغانستان و پاكستان مشكلات خطرناكي را در زمينه تهاجم فرهنگي براي جوانان و نوجوانان به دنبال خواهد داشت.

نماينده اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي در خصوص وضعيت سينماهاي استان گفت: در كل استان سيستان و بلوچستان فقط يك سينما وجود دارد و كمبود سينما براي استان يك بحران جدي است.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 333]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن