تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خدا قسم سه چيز حق است: هيچ ثروتى بر اثر پرداخت صدقه و زكات كم نشد، در حق هيچ كس ستم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815167928




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چه كسي از اعزام به كلمبيا باز مي ماند؟


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: چه كسي از اعزام به كلمبيا باز مي ماند؟
هم اكنون 9 وزنه بردار جوان كشورمان در اردوي سطح درياي رامسر به سرمي برند كه در پايان يكي از اين افراد كه ركورد ضعيف تري نسبت به ديگران به جاي بگذارد از تركيب تيم اعزامي به مسابقات جهاني كلمبيا باز خواهد ماند تا تيم هشت نفره كشورمان راهي مسابقاب جوانان جهان در شهر كالي شود.


سرويس ورزشي برنا

روز گذشته مسعود قاسمي سرپرست فني تيم هاي ملي وزنه برداري كشورمان ارزيابي و آناليز دقيقي از وزنه براران جوان انجام داد كه روي خروجي سايت فداسيون وزنه برداري قابل رويت بود.

در اين بررسي قاسمي شرايط جوانان را مطلوب دانسته و اعلام كرده است در صورتي كه وزنه برداران اين رده روند رو به رشد خود را طي كنند و تمرينات را به خوبي پشت سر بگذارند بي ترديد در مسابقات جوانان جهاني موفق به كسب افتخار بزرگي خواهند شد. در ارزيابي هاي وي شرايط افرادي چون مرتضي رضائيان وزنه بردار دسته 69 كيلوگرم كه تنها وزنه بردار اين دسته است مناسب توصيف شده و اعلام داشته در صورتي كه سهراب مرادي در دسته 77 كيلو گرم درخشش خود در رقابت هاي آسيايي را در كلمبيا تكرار كند بي شك به موفقيت مناسبي خواهد رسيد.

سيعد شاهدي در دسته 85 كيلوگرم از وضعيت روحي و رواني مناسبي برخوردار است و اگر ركورد هاي تمريني خود را به 155 و 190 كيلوگرم در حركت يك ضرب دو ضرب افزايش دهد در ميان چند نفر برتر مسابقات جهاني جاي خواهد گرفت.

نواب نصير شلال و مهدي آگاه دو وزنه بردار دسته 94 كيلوگرم هستند. نصير شلال سال گذشته در مسابقات جوانان جهان در چك بر سكوي سوم جاي گرفت. البته وي ركورد خود را نسبت به سال گذشته افزايش داده و هم اكنون شرايط بهتري دارد.

مهدي آگاه مدتي مصدوم بود، اما در حال حاضر شرايط خوبي دارد و در حركت دو ضرب وزنه هاي خوبي را مهار مي كند.

كيان نژاد بختياري و محمد علي نصيري نيا هر دو در دسته 105 وضعيت خوبي دارند. اگر اين دو نفر قصد دارند جزء نفرات برتر مسابقات باشند؛ بايد ركوردهاي خود را به مرز 390 كيلوگرم در مجموع برسانند. اين در حالي است كه بختياري شرايط بهتري نسبت به نصيري نيا دارد.

بهداد سليمي و محمد كرم زاده وزنه بردارن دسته فوق سنگين هستند. سليمي شرايط خوبي دارد و در صورتي كه ركورد خود را به 410 كيلوگرم در مجموع برساند در كلمبيا صاحب مدال خواهد شد. كرم زاده هم ركورد خوبي در تمرينات به جاي گذاشته است و نسبت به گذشته پيشرفت داشته، وي اگر ركوردي كه هم اكنون در تمرينات ثبت مي كند را در كلمبيا بالاي سر ببرد صاحب مدال خواهد شد.

از گفته هاي قاسمي اينگونه برداشت مي شود كه جوانان كشورمان شرايط مناسبي دارند و با كمي تلاش مي توانند درخشش مناسبي در مسابقات جهاني داشته باشند.

اما سوالي كه در اين ميان به ذهن خطور مي كند اين است كه از بين اين 9 وزنه بردار كداميك يك از تركيب تيم اعزامي كنار گذاشته خواهد شد؟ از سخنان سرپرست تيم هاي ملي اينگونه برداشت مي شود كه از بين مهدي آگاه در دسته 94 كيلوگرم و محمد علي نصيري نيا در دسته 105 كيلوگرم يك نفر حضور در مسابقات جهاني را از دست دهد، چرا كه تنها در سه دسته 94 ، 105 و 105+ كيلوگرم دو نماينده وجود دارد كه در دسته فوق سنگين هر دو وزنه بردار كشورمان شانس مدال دارند، از همين رو نمايندگان دو دسته 94 و 105 باقي مي ماند كه در اين بين مهدي آگاه با مصدوميت مواجه بوده و آن شرايط آرماني كه از وي انتظار مي رود را ندارد ،از همين رو احتمال مي رود كه آگاه حضور در مسابقات جوانان جهان را از دست بدهد.
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 233]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن