تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820499234




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كارآفرين برتر : براي ادامه فعاليت به حمايت مالي نياز دارم


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كارآفرين برتر : براي ادامه فعاليت به حمايت مالي نياز دارم
اقتصاد
محمد حياتي ‪ ۴۳‬ساله در سومين جشنواره كارآفرينان برتر ، كارآفرين برتر استان قزوين در بخش كشاورزي شناخته شده است و مي‌گويد: من نيز مانند ساير كارآفرينان براي تداوم فعاليت به حمايت نياز دارم .

وي گفت : پيش از شروع پرورش شترمرغ يكسال كار مطالعاتي بسيار وسيعي انجام دادم و آشنايي كاملي با پرورش شتر مرغ و اهميت گوشت طبي اين جانور در تغذيه انسان يافتم.

اين كارآفرين برتر در مورد راه اندازي طرح پرورش شتر مرغ مي‌گويد: در سال ‪ ۸۲‬با سرمايه شخصي به پرورش شترمرغ در زميني به مساحت ‪۱۰‬هكتار اقدام كردم.

حياتي هم اكنون ‪ ۱۰۰‬قطعه شترمرغ مولد ، ‪ ۳۰۰‬قطعه جوجه ‪ ۱۱‬تا ‪ ۱۴‬ماهه دارد و امسال ‪ ۲۰۰‬قطعه جوجه يك تا ‪ ۴۵‬روزه توليد كرده است كه تا پايان سال تعداد شتر مرغ‌هاي اين واحد توليدي به يكهزار و ‪ ۲۰۰‬قطعه مي‌رسد.

اين كارآفرين برتر استان قزوين كه تمامي نهادهاي اداري با او همكاري مساعدي داشته‌اند ،مي گويد: مهمترين مشكلي كه اكنون با آن دست به گريبان هستم ، مشكل نقدينگي است .

او كه يك ميليارد و ‪ ۲۰۰‬ميليون تومان سرمايه شخصي خود را براي تاسيس اين واحد سرمايه‌گذاري كرده است ، تاكيد كرد ، با وجود اينكه از تسهيلات زودبازده براي راه اندازي اين واحد اقتصادي هم ياري گرفته ام ، اما در صورتي كه هم اكنون حمايت مالي نشوم ، نمي‌توانم به كار خود ادامه بدهم.

حياتي مي‌گويد: هم اكنون اين واحد توليدي به علت كمبود نقدينگي با يك سوم ظرفيت خود كار مي‌كند.ظرفيت گوشت توليدي اين واحد ‪ ۲۵‬تن در سال است كه هم اكنون با نيمي از اين ظرفيت فعاليت مي‌كند.

اين كارآفرين تصريح كرد ، در صورتي كه اين واحد اقتصادي با تمام ظرفيت در سال كار كند ،مي تواند ‪۱۶۰‬تن در سال گوشت شترمرغ به بازار عرضه كند.

او به صادرات گوشت شتر مرغ مي‌انديشد و مي‌گويد: بارها در ديدار مسئولان از اين واحد اقتصادي اعلام كرده ام: گوشت طبي شترمرغ مي‌تواند جايگزين صادرات نفت خام شود و ثروت زيادي را براي كشور ايجاد كند.

براي اين كارآفرين برتر استان قزوين، مهمترين انگيزه ايجاد يك كار توليدي در استان بود و با توجه به اينكه علاقه زيادي به توليد گوشت شترمرغ داشت ، در اين عرصه فعاليت خود را متمركز كرد.

اين كارآفرين كه كارشناسي زبان فرانسه دارد ، مي‌گويد : متاسفانه برخي از سرمايه‌هاي كشور به سوي فعاليت‌هاي دلالي سوق داده مي‌شود و هنوز برنامه ريزان به اهميت كار توليد پي نبرده‌اند تا بتوانند سرمايه‌هاي سرگردان در جامعه را به سوي اين مقوله مهم هدايت كنند.

حياتي معتقد است: برخي از كارآفرينان كه با سرمايه‌هاي شخصي خود ثروت و اشتغال توليد مي‌كنند ، بايد مورد حمايت دولت واقع شوند.

او با اشاره به چين مي‌گويد: اين كشور پهناور با اين كثرت جمعيت با توجه به اينكه دولت از موضوع اشتغال حمايت مي‌كند ، معضل بيكاري ندارد.

اين كارآفرين برتر در پايان مي‌گويد: كارآفرينان نيازمند توجه ويژه از سوي دولت و مسئولان هستند.
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 780]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن