تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820520465




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

150 ريال سود براي هر سهم بانك كارآفرين


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: 150 ريال سود براي هر سهم بانك كارآفرين


مجمع عادي سالانه و فوق‌العاده بانك كارآفرين با حضور بيش از 92 درصد سهامداران برگزار شد.

دكتر ولي‌الله سيف عضو هيات مديره و مديرعامل بانك كارآفرين دراين مجمع، علاوه‌بر قرائت گزارش هيات مديره، به رشد 854 ميلياردي درآمد بانك اشاره كرد و گفت: افزايش درآمد 33 درصدي بانك كارآفرين نسبت به سال 89 در حالي محقق شده است كه هزينه‌هاي اداري، تنها 3 درصد و هزينه‌هاي پرسنلي 18 درصد افزايش يافته است.

وي ادامه داد: عليرغم مشكلات و موانع موجود، موفق شده‌ايم به 198 ميليارد تومان سود براي سال مالي 90 دست پيدا كنيم كه از اين رقم، مبلغي براي افزايش سرمايه و مابقي براي تقسيم سود هر سهم تقديم سهامداران محترم خواهد شد.

دكتر سيف در ادامه اين مجمع و در پاسخ به پرسش سهامداران به برخي موارد پيش روي سيستم بانكي و صيانت از حقوق سهامداران پرداخت و اظهار اميدواري كرد سال آينده سالي پر از موفقيت براي بانك كارآفرين باشد.

مجمع بانك كارآفرين علاوه بر تصويب صورت‌هاي مالي و انتخاب موسسه فريوران هدف به عنوان بازرس اصلي، روزنامه اطلاعات را به عنوان روزنامه رسمي خود معرفي كرد.

مجمع عادي سالانه بانك كارآفرين با اختصاص 150 ريال سود براي هر سهم به كار خود پايان داد.

در مجمع فوق‌العاده بانك كارآفرين هم، اختيار افزايش سرمايه اين بانك از 4500‌ميليارد به 7500 ميليارد ريال به هيات مديره داده شد.

***

پيام مديرعامل

خدا را سپاس مي‌گويم كه بار ديگر به منظور ارائه گزارش عملكرد و فعاليتهاي مثبت بانك كارآفرين فرصتي دست داد. آنچه مسلم است موفقيت‌هاي بزرگ به دست آمده نمي‌توانست حاصل شود مگر با كوشش خالصانه كاركنان متعهد و متخصص و ياري مشتريان و سهامداران محترم بانك كه همواره با حضور فعال و گرم خودشان ما را در مسير موفقيت بانك حمايت و پشتيباني كرده‌اند.از اينرو وظيفه خود ميدانم سپاس و قدرداني خالصانه خود را از همه اين عزيزان اعلام دارم.

سعي گرديده است گزارش حاضر تصويري شفاف از عملكرد بانك را طي سال مالي 1390 ارائه دهد. مديريت اجرايي بانك طي سال مالي مذكور به رغم تمام مشكلاتي كه وجود داشت، توانست با استعانت از درگاه ايزد منان و بهره‌گيري از كادر متخصص و مجرب خود بر تمامي موانع و مشكلات فائق آمده و در چارچوب قوانين و مقررات حاكم بر صنعت بانكداري كشور در مسير ارتقاء بانك گام‌هاي

موثري بردارد.

توسعه و تنوع سبد محصولات، عرضه خدمات نوين و مدرن بانكداري الكترونيكي با سطوح امنيتي بسيار بالا، ارائه سرويس و خدمات مطلوب به كليه مشتريان بانك از جمله اموري است كه در راستاي خلق ارزشهاي نوين و حركت در مسير رشد و تعالي، بر محور مشتري‌مداري در بانك كارآفرين بيش از پيش مورد توجه قرار گرفت.

در سالي كه گذشت، بانك كارآفرين در مسير رشد و ارتقاء سطوح كمي و كيفي خود توانست به افتخاراتي نظير دريافت تنديس سومين جشنواره ملي بهره‌وري، دريافت جايزه بانك برتر در همايش سياست‌هاي پولي و ارزي، دريافت جايزه بانك پيشرو در مديريت سلامت اداري، اخذ رتبه دوم در رتبه‌بندي بنكر از نظر استحكام مالي در بين بانكهاي ايراني، دست يابد، بي‌گمان تمامي اين دستاوردها و موفقيت‌هاي بانك، ناشي از اعتماد و حمايت شما ياوران هميشه همراه بانك (سهامداران و مشتريان گرانقدر) مي‌باشد. اميد است كه در پرتو الطاف پروردگار يكتا با حضور فعالانه شما عزيزان بيش از گذشته در تعالي نام بانك كارآفرين و تحقق اهداف والاي آن كه به افق‌هاي روشنتر چشم دوخته است، دست يافته و بتوانيم رضايت بيشتر مشتريان گرامي و سهامداران ارجمند را حاصل نماييم.

تاريخچه بانك

بانك كارآفرين ابتدا به صورت موسسه اعتباري غيربانكي با مشاركت اعضاي انجمن مديران صنايع، انجمن شركت‌هاي ساختماني، انجمن‌ شركت‌هاي تاسيساتي و تجهيزاتي و جامعه مهندسان مشاور ايران و مهندسان مشاور معمار و شهرساز، گروهي از كارشناسان برجسته بانكي و عامه مردم با سرمايه 30 ميليارد ريال تماماً پرداخت شده در تاريخ 18/9/1378 تحت شماره 157915 و با نام «شركت اعتباري غيربانكي كارآفرينان» در اداره ثبت شركت‌هاي تهران به ثبت رسيد. اين بانك تا دي‌ماه سال 1380 به صورت موسسه اعتباري عمومي و در قالب «مقررات فعاليت موسسات اعتباري» فعاليت نمود. پس از تصويب قانون اجازه تاسيس بانك‌هاي غيردولتي در تاريخ 21/01/1379 و اعلام ضوابط مربوط، هيات مديره با توجه به مزيت‌هاي متعدد بانك نسبت به موسسه، اقدامات لازم جهت تبديل موسسه به بانك را به عمل آورد و نهايتاً در تاريخ 14/9/1380 مجوز مربوطه از طرف بانك مركزي صادر شدو در تاريخ 01/10/1380 با نام «بانك كارآفرين» با سرمايه 200 ميليارد ريال تماماً پرداخت شده به ثبت رسيد و به صورت يك بانك تجاري به انجام كليه عمليات بانكي مجاز گرديد.

موضوع فعاليت بانك

فعاليت بانك شامل افتتاح و نگهداري حساب سپرده‌هاي قرض‌الحسنه جاري يا پس‌انداز، سرمايه‌گذاري كوتاه مدت يا بلندمدت، تحصيل تسهيلات و اعتبار، اعطاي انواع تسهيلات در قالب عقود جاري كشور، نقل و انتقالات وجوه، افتتاح اعتبار اسنادي و انجام كليه معاملات يا انتقالات ارزي، صدور انواع ضمانتنامه و اعتبارنامه و گواهي سپرده، خريد و فروش اوراق مشاركت، اجاره و استيجاره صندوق امانات، انجام معاملات طلا و نقره، ارائه خدمات كارت و به طور كلي انجام كليه عملياتي كه در راستاي تحقق اهداف بانك در چارچوب مقررات جاري كشور قرار گيرد.

سرمايه بانك

سرمايه شركت در بدو تاسيس مبلغ 30 ميليارد ريال (شامل تعداد 30.000.000 سهم، به ارزش اسمي هر سهم 1.000 ريال) بوده كه طي چند مرحله به شرح ذيل به مبلغ 4.500 ميليارد ريال (شامل تعداد 4.500.000.000 سهم، به ارزش اسمي هر سهم 1.000 ريال) در پايان سال مالي منتهي به 29/12/1390 افزايش يافته است.

تركيب سهامداران

سهامداران بانك كارآفرين از اشخاص مختلفي تشكيل گرديده است كه تركيب سهامداران حقيقي و حقوقي بالاي يك درصد بانك در پايان سال مالي منتهي به 29/12/1390 به شرح زير بوده است:

گروه سهامداران تعداد سهام درصد

اشخاص حقيقي 865.770.252 04/29%

اشخاص حقوقي 2.115.292.713 96/70%

جمع 2.981.062.965 100 %

كميته‌هاي تخصصي بانك به شرح ذيل مي‌باشد

كميته شوراي مديران

كميته پي‌گيري وصول مطالبات معوق و سررسيد گذشته

كميته مديريت دارايي و بدهي‌هاي بانك

كميته منابع انساني و سازماني

كميته فن‌آوري اطلاعات

كميته برنامه‌ريزي، توسعه و ارتباط با مشتريان

كميته ريسك

كميته بازرسي

كميته اعتباري

فن‌آوري اطلاعات

اهم اقدامات و پروژه‌هاي انجام شده / درحال انجام در سال مورد گزارش

1. عملياتي نمودن سامانه اطلاع‌رساني از طريق پيام‌ كوتاه

2. ايجاد امكان صدور آني كارت در شعب

3. ايجاد امكان نصب و راه‌اندازي دستگاه‌هاي پايانه‌هاي فروشگاهي (pos) در سال 1390 كه پس از تعيين تكليف سامانه شاپرك توسط بانك مركزي به صورت انبوه عملياتي خواهد شد.

4. ايجاد امكان سيستم فروش شارژ تلفن همراه

5. ايجاد سامانه كنترل تراكنش‌هاي مالي و مغايرت‌گيري در امور مالي

6. ايجاد سيستم تائيد غيرحضوري تراكنش‌هاي مالي براي كاربران ارشد به منظور اعمال كنترل بيشتر در شعب

7. رفع نواقص و تكميل گزارشات مورد نياز بانك مركزي در قالب گزارشات x/28

8. ايجاد قابليت صدور كارت هديه در طرح‌هاي و شكل‌هاي مختلف توسط شعب

9. ايجاد سيستم سامانه معاملات بر خط (Online Trading)

10. ايجاد امكان گزارشگيري‌ و ثايقي كه ارزيابي آنها بيش از 3 سال از تاريخ ارزيابي آنها گذشته است

11. سامانه پايش بر خط دستگاه‌هاي خودپرداز(ATM Monitoring)

12. طراحي و نصب سيستم تسهيلات و تعهدات اشخاص مرتبط

13. سيستم تبادل ايران چك

14. طراحي و ايجاد سيستم رتبه‌بندي اعتباري مشتريان

15.سيستم رتبه‌بندي اشخاص حقيقي

16. طراحي و نصب و راه‌اندازي سيتسم off site در مديريت امور بازرسي

17. برنامه تغيير نرخ سود سپرده‌هاي سرمايه‌گذاري و همچنين تغيير ساختار حساب‌هاي لينك و غيرلينك پيرو تغييرنرخ سود سپرده‌هاي سرمايه‌گذاري بانك

18. طراحي، نصب و راه‌اندازي مشاهده فيش حقوقي پرسنل از طريق اينترنت

19. طراحي و نصب و راه‌اندازي سامانه بانكداري اينترنتي (Internet Bank)

20. طراحي و نصب و راه‌اندازي سامانه احراز هويت چند عامله (OTP Challenge base)

تطبيق مقررات

عمده اقدامات اين مديريت حصول اطمينان از اجراي ضوابط، مقررات، دستورالعمل‌ها و توصيه‌هاي واصله از سوي مراجعي همچون بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران، وزارت امور اقتصادي و دارايي، شوراي عالي مبارزه با پولشويي و همچنين تكاليف تصريح شده در قوانين كار، تجارت و ديگر قوانين كه اجراي دقيق آن براي بانك‌ها الزامي تشخيص داده شده، مي‌باشد. اين مديريت سعي بر آن نموده تا ضمن حصول اطمينان از ارجاع مستقيم آن به بانك به صورت كاملاً شفاف و روشن اطمينان حاصل نمايد كه اين ابلاغيه از سوي مديريت‌هاي ذيربط مورد توجه واقع و اجراي آن به واحدهاي تابعه و مورد نظر در بانك طي صدور بخشنامه و يا اطلاعيه اعلام شده باشد.

فهرست موضوعات مورد بررسي عبارتند از:

1 ـ نرخ سود سپرده‌هاي سرمايه‌گذاري

2 ـ نرخ سود عقود مشاركتي و غيرمشاركتي (مبادله‌اي)

3 ـ سياست‌هاي اعتباري

4 ـ سياست‌ها و آئين‌نامه‌هاي توسعه منابع انساني

5 ـ آيين‌نامه اشخاص مرتبط

مبارزه با پولشوئي

در چند دهه اخير، اقتصاد جهاني با پديده پولشوئي و آثار مخرب آن بر اقتصاد كشورها مواجه شده است. براساس تخمين صندوق بين‌المللي پول و بانك جهاني، درآمد نامشروعي كه توسط پولشويان در چرخه تطهير و پولشوئي قرار مي‌گيرند، حدود 2 تا 5 درصد توليد ناخالص جهاني است. يكي از شاخص‌ترين اشكال پولشوئي، اقدام از طريق سيستم بانكي كشورها مي‌باشد. از اين رو، مقابله با پولشوئي نيازمند عزم جهاني و همكاري كليه كشورها مي‌باشد.

كشور جمهوري اسلامي ايران نيز با تصويب قانون مبارزه با پولشوئي و آئين‌نامه اجرائي آن در مبارزه با پولشوئي فعالانه عمل نموده است.

با توجه به ويژگي‌هاي اقدامات مبارزه با پولشوئي و ارتباط ساختاري و موضوعي آن با تطبيق مقررات، بانك كارآفرين نيز پيرو دستور العمل‌هاي صادره از طرف بانك مركزي در تاريخ آبان ماه سال 1390 اقدام به تشكيل اداره مبارزه با پولشوئي در مديريت تطبيق مقررات نموده و از تاريخ مذكور اين مديريت تحت عنوان مديريت تطبيق مقررات و مبارزه با پولشوئي مشغول به فعاليت شده است.

عمده فعاليت‌هاي اين مديريت و به‌طور اخص اداره مبارزه با پولشوئي عبارتند از:

1 ـ شناسائي مشتري

2 ـ طبقه‌بندي مشتريان بر مبناي ريسك و اعمال ضوابط دقيق براي شناسائي مشتريان پرخطر

3 ـ ايجاد سيستم نظارت بر گردش عمليات مشتري و تشخيص موارد مشكوك

4 ـ شناسائي موارد مشكوك و گزارش آن به مراجع ذي‌صلاح.

طرح‌هاي توسعه و برنامه‌هاي آينده بانك

اهم برنامه‌هاي در دستور كار هيات مديره براي سال 1391 به شرح زير است

1 ـ توسعه شبكه شعب بانك به تعداد 42 شعبه مي‌باشد كه جمع شعب فعال درپايان سال 1391 به 120 شعبه خواهد رسيد.

2 ـ جذب نيروي انساني به تعداد مورد نياز با عنايت به برنامه گسترش شعب.

3 ـ ارتقاء سطح آگاهي و دانش حرفه‌اي كاركنان از طريق برنامه‌هاي آموزشي مناسب.

4 ـ تجديد ساختار نيروي انساني و سازماني بانك به منظور افزايش كارايي و قابليت‌هاي سازماني.

5 ـ اصلاح و رفع معايب سيستم جامع عمليات بانكي به منظور افزايش قابليت‌هاي بانكداري الكترونيكي.

6 ـ توسعه بانكداري الكترونيكي و غير حضوري (بانكداري مجازي) به منظور تسهيل درعمليات بانكداري و پاسخگويي به نياز روزانه مشتريان.

7 ـ ارائه گسترش دامنه نفوذ ابزارهاي بانكداري الكترونيكي براي مشتريان از قبيل انواع كارت.

8 ـ ايجاد واحد امنيت سيستم و تجيهز امكانات (سخت‌افزارها) لازم همراه با تدوين نرم‌افزارهاي مربوطه با هدف حصول اطمينان در كفايت امنيت نقل و انتقالات وجوه مشتريان.

9 ـ برقراري (احداث) واحدهاي DATA CENTER در نقاط مختلف كشور ازجمله تهران (MR) ، اصفهان (DR و BACKUP) و ... به عنوان رزرو اطلاعات بااهميت بانك.

10 ـ افزايش تنوع و سهم بازار مربوط به فعاليت‌هاي ارزي و اعمال مديريت بهينه‌برپرتفوي ارزي.

11 ـ افزايش سهم بازار در صدور ضمانت‌نامه‌هاي ارزي و ريالي.

12 ـ افزايش سهم بازار در زمينه جذب منابع از طريق مختلف منجمله عرضه و صدور گواهي سپرده‌هاي سرمايه‌گذاري عام.

13 ـ ارتقاء نظام رتبه‌بندي و اعتبارسنجي مشتريان در زمان اعطاي تسهيلات به‌منظور ارتقاء كيفيت پرتفوي تسهيلات بانك.

14 ـ تقويت نظام كنترل‌هاي داخلي و تكميل سيستم كنترل شعب از راه دور.

15 ـ پياده‌سازي نظام حسابرسي و بازرسي سيستم‌هاي رايانه‌اي در بانك.

16 ـ بازنگري و اصلاح نظام ارزيابي كارايي شعب و مألاً پرسنل و ارتباط دادن نظام پرداخت‌ها با كارايي به منظور ايجاد انگيزه در تحقق اهداف.

17 ـ افزايش سرمايه‌گذاري در شركت هاي پذيرفته شده در بورس و مديريت بهينه پرتفوي سرمايه‌گذاري بانك.

18 ـ توسعه صندوق‌‌هاي سرمايه‌گذاري مختلف با هدف تكميل محصولات و خدمات جانبي بانك به منظور جذب منابع خرد مردمي با پوشش ريسك لازم.

19 ـ افزايش سرمايه بانك از 4.500 ميليارد ريال به 7.500ميليارد ريال از طريق تجديد ارزيابي دارايي‌ها و آورده نقدي يا مطالبات سهامداران.

20 ـ اعمال اصلاحات لازم بروي سيستم گواهي سپرده

21 ـ اصلاح اطلاعات چك‌هاي برگشتي در سيستم آفرين

22 ـ بررسي و ارزيابي پيمانكاران جهت پروژه شاپرك

23 ـ بهبود سامانه رتبه‌بندي امور ريسك

24 ـ بهبود سامانه پايش خودپردازها (ATM Monitoring)

25 ـ تهيه نقشه‌هاي بهبود سايت ناهيد (ط 5 و ط 3 ـ ) و اقدام جهت تامين تجهيزات و بسترهاي مورد نياز به منظور راه‌اندازي سيستم انبار داده در ساختمان بخارست

26 ـ مطالعات اوليه جهت پياده‌سازي سايت‌هاي بحران و پشتيبان ، عقد قرارداد با بانك سينا جهت ميزباني سايت‌هاي بانك كارآفرين در اصفهان و اقدام

جهت خريد تجهيزات سخت‌افزاري و تامين بستر ارتباطي مورد نياز هر يك‌ از سايت‌ها

27 ـ راه‌اندازي سيستم عدم حركت لاشه فيزيكي چك (سما)

28 ـ استقرار سامانه كسب و كار هوشمند

29 ـ بررسي كارشناسي و امكان سنجي به روي آن دسته از ماژول‌هاي سيستم آفرين كه هنوز عملياتي نشده‌اند از قبيل

30 ـ ادامه اقدامات جهت پياده‌سازي و عملياتي شدن سويچ كارت S2M

31 ـ ايجاد امكان انتقال سه وجهي توسط كارت و خودپرداز در شبكه شتاب

32 ـ راه‌اندازي كيوسك بانكي و اطلاعاتي

33 ـ بررسي و پياده‌سازي سامانه مديريت يكپارچه درگاه‌ها (ESB) با رويكرد اوراكل

34 ـ بررسي نحوه ارتباط و فعال‌سازي سامانه‌هاي ITRS

35 ـ بررسي و اقدام جهت پياده‌سازي سامانه‌هاي كشف سوء استفاده (Fraud Detection) و ضدپول شويي (Anti Money Laundry)

36 ـ پياده‌سازي و بهبود زيرساخت‌هاي امنيتي سيستم‌هاي تحت پوشش فناوري اطلاعات با توجه به ارائه خدماتي از قبيل اينترنت بانك

عملكرد اجتماعي بانك در سال مالي مورد گزارش

ـ پرداخت مبلغ 000,000‌,‌20 ريال جهت حمايت مالي از برگزاري همايش سياست‌هاي پولي و ارزي.

ـ پرداخت مبلغ 000,000‌,‌15 ريال جهت حمايت مالي هيأت كوهنوردي براي صعود به قله آرارات.

ـ پرداخت مبلغ 000,000‌,‌50 ريال جهت حمايت مالي از حوادث جاده‌اي.

ـ پرداخت مبلغ 000,000‌,‌100 ريال جهت پنجمين همايش ملي و اولين كنفرانس بين‌المللي مديريت مالي و سرمايه‌گذاري.

ـ پرداخت مبلغ 000,000‌,‌25 ريال جهت كمك به محك تحت عنوان درج نام و لگوي بانك برروي يكي از صفحات تقويم روميزي سال 1391

ـ پرداخت مبلغ 000,000‌,‌100 ريال جهت حمايت از برنامه بيست سالگي محك.

جوايز و تنديس‌هاي دريافتي در سال مالي مورد گزارش

ـ دريافت تنديس‌ سومين جشنواره ملي بهره‌وري: بانك كارآفرين به لحاظ استقرار كميته‌ها و نظام پيشنهادات (بهتا)، تهيه و تدوين ساختار و شرح وظايف جديد و پياده‌سازي سامانه بانكداري متمركز به عنوان شركت برتر در سومين جشنواره ملي بهره‌وري انتخاب شد. در اين جشنواره صورت‌هاي مالي حسابرسي شده 473 بنگاه دريافت و بررسي شد كه بانك كارآفرين موفق به دريافت تنديس جشنواره ملي بهره‌وري شدند.

ـ دريافت جايزه بانك برتر در همايش سياست‌هاي پولي و ارزي: بيست و دومين همايش سالانه سياست‌هاي پولي و ارزي با قدرداني از بانك‌هاي برتر در حوزه‌ نظارت و كنترل داخلي برگزار شد كه رئيس كل بانك مركزي ضمن اهداي جايزه بانك كارآفرين، از اين بانك در حوزه نظارت و كنترل‌هاي داخلي قدرداني كرد. اين بانك تنها بانك خصوصي بود كه جايزه برتر همايش سياست‌هاي پولي و ارزي را كسب كرد.

ـ دريافت جايزه بانك پيشرو در مديريت سلامت اداري: در نخستين جشنواره مديريت سلامت اداري كه به همت وزارت دادگستري برپا شد، به بانك كارآفرين به عنوان بانك برگزيده نظام ارزيابي مديريت سلامت اداري تقديرنامه و لوح يادبود اهدا شد. در جشنواره مديريت سلامت اداري، 52 سازمان و شركت حضور يافتند كه از اين ميان، چهار بانك به عنوان شركت‌هاي پيشرو در مديريت سلامت اداري انتخاب شدند.

ـ بنكر بانك كارآفرين را از نظر استحكام مالي پسنديد: بانك كارآفرين براساس رتبه‌بندي نشريه بنكر از نظر استحكام مالي رتبه دوم بانك‌هاي ايراني را به خود اختصاص داد. بنكر در گزارش خود آورد كه نسبت سرمايه به دارايي به عنوان شاخصي براي سنجش استحكام مالي بانك‌ها در بانك كارآفرين 29/11 درصد است. براساس رتبه‌بندي نشريه بنكر، بانك كارآفرين به لحاظ بازده دارايي، با نسبت 05/4‌درصد رتبه نخست بانك‌هاي ايراني را از آن خود كرد و از نظر كفايت سرمايه اعلام شده توسط BIS براي بانك كارآفرين (00/16 درصد) بوده كه در رده سوم نسبت به ساير بانك‌هاي ايران قرار گرفت. به اين ترتيب بانك كارآفرين در فهرست هزار بانك برتر جهان در سال 2011 قرار گرفت.

بانك كارآفرين (شركت سهامي عام)

ترازنامه شركت اصلي

در تاريخ 29 اسفند ماه 1390

(تجديد ارائه شده) (تجديد ارائه شده)

دارايي‌ها يادداشت 29/12/1390 29/12/1389 بدهي‌ها و حقوق صاحبان سهام يادداشت 29/12/1390 29/12/1389

ميليون ريال ميليون ريال ميليون ريال ميليون ريال

موجودي نقد 5 958‌,‌60 607‌,‌242 بدهي به بانك مركزي 15 240‌,‌658‌,‌3 501‌,‌222‌,‌2

مطالبات از بانك مركزي 6 140‌,‌181‌,‌5 122‌,‌653‌,‌3 بدهي به بانك‌ها و مؤسسات اعتباري 16 843‌,‌145‌,‌2 997‌,‌490

مطالبات از بانك‌ها و مؤسسات اعتباري 7 416‌,‌758‌,‌2 186‌,‌729‌,‌5 سپرده‌هاي ديداري 17 409‌,‌719‌,‌1 756‌,‌124‌,‌1

تسهيلات اعطايي به ساير اشخاص 8 497‌,‌593‌,‌40 152‌,‌106‌,‌27 سپرده‌هاي قرض‌الحسنه پس‌انداز 18 820‌,‌861 805‌,‌277

اوراق مشاركت 9 577‌,‌891‌,‌1 230‌,‌281‌,‌1 سپرده‌هاي سرمايه‌گذاري 19 096‌,‌696‌,‌35 577‌,‌155‌,‌28

سرمايه‌گذاري‌ها 10 574‌,‌746 630‌,‌648 ساير سپرده‌ها 20 277‌,‌382‌,‌2 321‌,‌895‌,‌1

حساب‌هاي دريافتني 11 864‌,‌476‌,‌3 582‌,‌844‌,‌1 ماليات پرداختني 21 144‌,‌336 917‌,‌430

دارايي‌هاي ثابت مشهود 12 389‌,‌079‌,‌2 695‌,‌935 سود پرداختني به سپرده‌گذاران 22 265‌,‌682 053‌,‌192

دارايي‌هاي نامشهود 13 985‌,‌854‌,‌2 694‌,‌645 حساب‌هاي پرداختني و ذخيره‌ هزينه‌هاي تحقق يافته 23 907‌,‌661‌,‌2 219‌,‌171‌,‌2

ساير دارايي‌ها 14 214‌,‌566 792‌,‌525 سود سهام پيشنهادي و پرداختني 24 196‌,‌23 024‌,‌12

ذخيره مزاياي پايان خدمت كاركنان 25 798‌,‌93 623‌,‌70

جمع بدهي‌ها 994‌,‌260‌,‌50 794‌,‌043‌,‌37

حقوق صاحبان سهام:

سرمايه پرداخت شده 26 000‌,‌500‌,‌4 000‌,‌000‌,‌3

مازاد تجديد ارزيابي دارايي‌ها 1‌-‌12 597‌,‌043‌,‌2 -

اندوخته قانوني 27 333‌,‌359‌,‌1 164‌,‌008‌,‌1

سود انباشته 690‌,‌045‌,‌2 732‌,560,‌1

جمع حقوق صاحبان سهام 620‌,‌948‌,‌9 896‌,‌568‌,‌5

جمع دارايي‌ها 614‌,‌209‌,‌60 690‌,‌612‌,‌42 جمع‌ بدهي‌ها و حقوق صاحبان سهام 614‌,‌209‌,‌60 690‌,‌612‌,‌42

اقلام زير خط: اقلام زير خط:

تعهدات مشتريان بابت ضمانت‌نامه‌هاي صادره 43 388‌,‌864‌,‌12 755‌,‌795‌,‌11 تعهدات مشتريان بابت ضمانت‌نامه‌هاي صادره 43 388‌,‌864‌,‌12 755‌,‌795‌,‌11

تعهدات مشتريان بابت اعتبارات اسنادي 42 049‌,‌013‌,‌9 219‌,‌917‌,‌4 تعهدات مشتريان بابت اعتبارات اسنادي 43 049‌,‌013‌,‌9 219‌,‌917‌,‌4

تعهدات بابت تضمين اوراق مشاركت 44 - 000‌,‌400 تعهدات بابت تضمين اوراق مشاركت 44 - 000‌,‌400

وجوه اداره شده 45 458‌,‌499‌,‌1 752‌,‌671‌,‌1 وجوه اداره شده 45 458‌,‌499‌,‌1 752‌,‌671‌,‌1

ساير تعهدات مشتريان و حسابهاي انتظامي 46 012‌,‌751‌,‌173 240‌,‌427‌,‌128 ساير تعهدات مشتريان و حسابهاي انتظامي 46 012‌,‌751‌,‌173 240‌,‌427‌,‌128

يادداشتهاي توضيحي همراه بخش جدايي‌ناپذير صورتهاي مالي است.

****

بانك كارآفرين (شركت سهامي عام)

صورت سود و زيان شركت اصلي

براي دوره‌ مالي منتهي به 29 اسفند ماه 1390

(تجديد ارائه شده)

شرح يادداشت سال 1390 سال 1389

ميليون ريال ميليون ريال ميليون ريال

درآمدهاي مشاع:

سود تسهيلات اعطايي 29 6.292.485 4.324.479

سود حاصل از سپرده‌گذاري‌ها و سرمايه‌گذاري‌ها 30 918.099 1.249.945

7.210.584 5.574.425

سود علي‌الحساب سپرده‌هاي سرمايه‌گذاري 31 (4.018.115) (3.417.800)

تفاوت سود قطعي و علي‌الحساب سپرده‌هاي سرمايه‌گذاري (642.791) (186.328)

سهم سود سپرده‌گذاران (4.660.906) (3.604.128)

سهم بانك از درآمدهاي مشاع (شامل حق‌الوكاله) 2.549.678 1.970,297

درآمدهاي غيرمشاع:

سود تسهيلات اعطايي 29 553.291 338.159

سود حاصل از سپرده‌گذاري‌ها و سرمايه‌گذاري‌ها 30 42.400 3141

درآمدهاي كارمزد 32 394.137 344.975

نتيجه مبادلات ارزي 33 212.777 114.246

ساير درآمدها 34 133.252 73.296

1.335.856 873.817

جمع درآمدها 3.885.534 2.844.114

كسر مي‌شود هزينه‌ها:

هزينه‌هاي اداري و تشكيلاتي 35 (593.150) (574.780)

هزينه‌ مطالبات مشكوك الوصول 36 (367.580) (174.054)

هزينه مالي 37 (916) (827)

هزينه كارمزد و ساير هزينه‌ها 38 (194.516) (61.172)

(1.156.162) (810.833)

سود پيش از ماليات 2.729.372 2.033.281

ماليات 21 (388.245) (220.619)

سود خالص 2.341.127 1.812.662

صورت سود و زيان انباشته شركت اصلي

شرح يادداشت سال 1390 سال 1389

ميليون ريال ميليون ريال ميليون ريال

سود خالص (نقل از صورت سودوزيان) 2.341.127 1.812.662

سود انباشته آغاز دوره 1.816.670 1.500.907

تعديلات سنواتي 39 (255.938) (275.938)

سود انباشته تعديل شده آغاز دوره 1.560.732 1.224.969

سود سهام سال پيش مصوب مجمع (1.500.000) (1.200.000)

پاداش هيات مديره مصوب سال پيش (5.000) (5.000)

55.732 19.969

سود قابل تخصيص 2.396.859 1.832.631

تخصيص سود:

اندوخته قانوني (351.169) (271.899)

مانده سود انباشته پايان دوره 2.045.690 1.560,732

يادداشتهاي توضيحي همراه بخش جدايي ناپذير صورتهاي مالي است.





پنجشنبه|ا|1|ا|تير|ا|1391





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 167]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن