تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809831506




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اسكندري:اجازه كشتار براي دامهاي كم وزن صادر نمي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اسكندري:اجازه كشتار براي دامهاي كم وزن صادر نمي شود
وزيرجهاد كشاورزي گفت: كشتار دامهاي مازاد براساس قوانين بهداشتي صورت مي گيرد و در شرايط خشكسالي كنوني اجازه كشتار دامهاي كم وزن داده نمي شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا اسكندري امروز در حاشيه جلسه هيئت دولت در جمع خبرنگاران ورود گوشت قرمز كم وزن به بازارمصرف را تكذيب كرد و گفت: درشرايط خشكسالي تامين علوفه براي دامداران مشكل مي شود؛ لذا براي جلوگيري از فروش دام مازاد با درصد وزني پايئن، واحدهايي به منظورخريد دام در مناطق درگير خشكسالي مستقرشده به نحوي كه تا روز گذشته بالغ بر 400 هزار راس دام مازاد از آنان خريداري شده است.

وزير جهاد كشاورزي با اشاره به وجود 120 ميليون واحد دامي دركشور، بيان كرد: بالغ بر35 درصد دامها به لحاظ وزني دچارمشكل بوده اند كه اين ميزان دام ازطريق واحدهاي مستقر در مناطق مختلف خريداري و دراختيارواحدهاي پرواربندي تا رسيدن به وزن مناسب قرارداده شده است.

وي اظهارداشت: در شرايط كنوني واردات گوشت قرمز به منظورذخيره سازي مناسب توسط بخش دولتي و غيردولتي صورت گرفته و تا سه تا چهارماه آينده گوشت خريداري شده، وارد كشورمي شود.

اسكندري توليد سالانه گوشت قرمزدركشوررا سالانه بالغ بر860 هزار تن اعلام كرد و افزود: توليد سالانه گوشت مرغ در كشورمعادل يك ميليون و 500 هزار تن است كه اين ميزان مصرف مي شود و امسال نيز به همين ميزان توليدات صورت مي گيرد و براي واردات محدوديتي وجود ندارد.

550 هزارهكتار سطح زيركشت برنج درسالجاري

وي افزود: با توجه به فصل كشت برنج برنامه ريزي توليد به نحوي است كه در سالجاري با استفاده ازالگوي كشت مناسب، تكنولوژي و افزايش عملكرد درواحد سطح، دچاركاهش دراين محصول نخواهيم شد.

وزير جهاد كشاورزي عنوان كرد: سطح زيركشت برنج درسالجاري با استفاده از خشكه كاري و تغييرروشهاي آبياري معادل 600 هزارهكتارسال گذشته حفظ مي شود، ضمن اينكه پيش بيني مي شود در سالجاري كشت برنج در سطح 550 هزار هكتار صورت گيرد.

وي با بيان اينكه فاصله بين نياز تا توليد داخلي برنج وارد كشورمي شود افزود: درحال حاضر بازار كاذب برنج به حالت عادي و به قيمتهايي كه بايد باشد، بازگشته است.

معرفي بذورمقاوم به خشكي در سالجاري

اسكندري با اشاره به معرفي ارقام مقاوم به خشكي در بخش كشاورزي، بيان كرد: كشورما در منطقه خشك واقع شده؛ لذا براي مقابله با پديده خشكسالي ازدو سال گذشته تا كنون با همكاري موسسه تحقيقيات، ترويج و آموزش كشاورزي معرفي بذورمقاوم به خشكي درشرايط خشكسالي در دستوركار قرارگرفته و براي مقابله با اين پديده مشكلي وجود ندارد.

وي با اشاره به آغازعمليات اجراي بهينه سازي مصرف آب دربرخي از مناطق كشور، عنوان كرد: در شرايط كنوني اقداماتي به منظور تنظيم كشت پائيزه آغاز شده، ضمن اينكه بازگشت به شرايط عادي در كشتهاي بهاره و تابستانه پيگيري مي شود.

افزايش سطح بيمه محصولات كشاورزي

وزير جهاد كشاورزي درخصوص سياستهاي صندوق بيمه محصولات كشاورزي در شرايط خشكسالي عنوان كرد: در شرايط فعلي خشكسالي ميزان محصولات تحت پوشش اين صندوق افزايش مي يابد، اين در حاليست كه در مرحله نخست مبلغ 230 ميليارد تومان اعتبار به اين صندوق پرداخت شده و درصورت تصويب لايحه 2 هزارميليارد توماني خشكسالي از سوي مجلس، اعتبار ديگري بالغ بر200 ميليارد تومان به اين صندوق اختصاص خواهد يافت.

وي افزود: چنانچه تا پايان سالجاري اعتبارات صندوق به 400 تا 450 ميليارد تومان برسد، ميزان محصولات تحت پوشش به دو برابررقم كنوني افزايش مي يابد.

اسكندري با اشاره به اختصاص يارانه پورد شوينده به افزايش يارانه مربوط به فرآورده هاي لبني اظهار داشت: درسالجاري يارانه علوفه درلايحه اي كه دولت به مجلس داده بالغ بر250 ميليارد تومان ديده شده كه در صورت تصويب، پرداخت مي شود.
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 281]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن