تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814689361




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ابي سي دي به جشنواره فيلم كودك مي‌رود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: "ابي سي دي" به جشنواره فيلم كودك مي‌رود
كارگردان فيلم سينمايي "ابي سي دي" از نمايش اين فيلم در بيست و دومين جشنواره فيلم كودك و نوجوان همدان خبر داد.

محمد درمنش در اين باره به خبرنگار مهر گفت: فيلم "ابي سي دي" كه از محصولات سيما فيلم است، براي حضور در جشنواره فيلم كودك و نوجوان امسال آماده نمايش شده است. اين فيلم پس از نمايش در جشنواره از تلويزيون پخش مي‌شود.

درمنش در عين حال با اشاره به پروژه "ماه‌وش"، تازه‌ترين ساخته سينمايي خود گفت: براي گرفتن پروانه نمايش اين فيلم از بهمن سال گذشته اقدام كرده‌ايم، اما متاسفانه شوراي نظارت و ارزشيابي ارشاد هنوز جواب مسخص به ما نداده است.

وي افزود: بعد از دريافت پروانه نمايش "ماه‌وش" بلافاصله اين فيلم را به نمايش درمي آوريم، چرا كه فكر مي‌كنم با توجه به موضوع آن در هر زمان و هر فصل مورد توجه قرار مي‌گيرد. اخيرا نيز موسسه رسانه‌هاي تصويري فيلم بلند مستند "كانديداتور" را به تهيه‌كنندگي و كارگرداني خودم در بازار عرضه كرده كه با استقبال مواجه شده است. اين مستند سياسي درباره انتخابات رياست جمهوري است.

درمنش درباره پروژه‌هاي جديد خود گفت: تا وقتي تكليف فيلم‌هاي قبلي من مشخص نشده، كاري جديد را شروع نمي كنم. در حال حاضر مجموعه تلويزيوني "ملك دل" اجازه پخش از تلويزيون ندارد و زمان نمايش فيلم تلويزيوني "سفارت" و وضعيت اكران "‌ماه‌وش" نيز مشخص نيست.

ابي سي دي" بر اساس فيلمنامه غلامحسين دريانورد و حسين زارعي ساخته شده و درباره نوجواني است كه در بوشهر سي دي مي‌فروشد. بر اثر يك اشتباه تصاوير خانوادگي ابي به دست دلالان مي‌افتد و ... عباس غزالي، اسماعيل سلطانيان، علي سليماني، مهدي فقيه، مهوش صبركن، شقايق نعيمي، جهانشير ياراحمدي، عادل رجبي، مهدي بحري و ساسان بهروزيان بازيگران فيلم هستند.

نسرين مقانلو، هوشنگ توكلي، محمدرضا داودنژاد، مجيد مشيري، محبوبه بيات، آرزو افشار و آزاده رياضي بازيگران "ماه‌وش" هستند. فيلم داستان يك ستاره سينماي قبل از انقلاب است كه پس از سال‌ها به كشور بازمي‌گردد. برخي آدم‌هاي ديروز و امروز از مهوش باوري در ذهن دارند اما ... درمنش اين فيلم را بر اساس فيلمنامه محمدمهدي گميني جلو دوربين برده است.
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 343]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن