تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821114859




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سينما كانون همدان را كودكان اداره مي‌كنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سينما كانون همدان را كودكان اداره مي‌كنند
۱۰ نفر از كودكان و نوجوانان همداني در طول برگزاري بيست و دومين جشنواره بين‌المللي فيلم‌هاي كودكان و نوجوانان سينما كانون شهر همدان را اداره مي‌كنند.

به گزارش خبرگزاري مهر، روابط عمومي جشنواره اعلام كرد، اين كودكان از گروه‌هاي سني (ج) تا (د) و در مقاطع ابتدايي و راهنمايي بوده و از اعضاي فعال كتابخانه‌هاي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان همدان به شمار مي‌روند.

مريم رنجبران مسئوليت هماهنگي "كودك انتظامات" سالن سينما كانون را بر عهده دارد و در كارگاهي دو روزه كودكان و نوجوانان را با نحوه اداره سينما آشنا كرده است. اين كودكان به صورت شيفت در سالن حضور يافته و در باجه بليت، سالن و درهاي ورودي و خروجي مردم را راهنمايي مي‌كنند.

در جشنواره بيست و يكم نيز تعدادي از اعضاي كانون پرورش فكري همدان در قالب "كودك پليس" مسئوليت راهنمايي مردم در سالن‌هاي پنجگانه نمايش فيلم را بر عهده داشتند.

- گروه "فيتيله" صبح امروز جمعه ۳۱ خرداد با حضور در شهر همدان برنامه‌هايي را درباره كودكان و نوجوانان همداني و جشنواره كودك اجرا كرد. علي اكبر ذاكري تهيه‌كننده اين برنامه از حضور مجيد قناد، محمد مسلمي، حميد گلي و علي فروتن براي اجراي "فيتيله" خبر داد.

برنامه "آن روي سكه" نيز با حضور عباس شجاع و بهنوش بياتي از ۳۱ خرداد تا پايان جشنواره و برنامه‌هاي "موتور امداد" (حامد قلقلي) با حضور حامد زحمتكش و شهرام لاسمي و "خونه خاله" (خاله سارا و زينگول) با حضور سارا روستاپور و علي كاظمي از يكم تا پنجم تير در سطح شهر همدان به اجرا درمي‌آيند. اين گروه‌ها ساعت ۹ تا ۱۱ و ۱۸ تا ۱۹:۳۰ برنامه اجرا مي‌كنند.

- مجريان ويژه برنامه كودك شبكه يك و پنج در جمع نونهالان همداني حضور پيدا كردند. آقاجون سليمان و عمو مهرداد صبح امروز در سالن ورزشي فردوسي همدان به اجراي ويژه برنامه‌هاي شاد و متنوع پرداختند. جمعي از نونهالان به همراه والدين خود با اجراي سرودهاي شاد، مسابقات متنوع جنگ شادي و بازي‌هاي كودكانه به استقبال جشنواره رفتند.

- 230 خبرنگار، عكاس، تصويربردار و گروه گزارشي بيست و دومين جشنواره بين‌المللي فيلم‌هاي كودكان و نوجوانان همدان را پوشش مي‌دهند. از اين تعداد ۱۵۰ نفر از شبكه‌هاي تلويزيوني و روزنامه‌هاي سراسري و دفاتر مركزي خبرگزاري‌ها به همدان آمده‌‌اند. ۸۰ نفر از فعالان عرصه مطبوعاتي در استان همدان نيز به پوشش اخبار جشنواره مي‌پردازند.

- در نخستين روز برگزاري بيست و دومين جشنواره بين‌المللي فيلم‌هاي كودكان و نوجوانان ۱۶ فيلم در سينماهاي شهرستان‌هاي استان همدان به روي پرده مي‌رود. فيلم "بچه‌هاي جاسوس ۳"، "محبوبه"، "كسي مثل هودر"، "ابي سي‌دي"، "شيطان كوچك من" و "از بهشت بر زمين" در شهرستان‌هاي اسداباد، كبودراهنگ و رزن به نمايش درمي‌آيند.

همچنين فيلم‌هاي خارجي "سه راهزن"، "بي بي بولو كسبرگ" و "سگ و ژنرال و پرنده‌ها" نيز به ترتيب در شهرستان‌هاي ملاير، نهاوند و تويسركان به نمايش درمي‌آيند. فيلم‌هاي ايراني در نظر گرفته شده براي اكران در سينماهاي شهرستان‌هاي ملاير، نهاوند و تويسركان در نخستين روز به ترتيب عبارتند از "ماه قرمز"، "به خاطر خواهرم" و"سفر به سرزمين دور". در شهرستان لالجين نيز فيلم‌هاي "تعطيلات با روح" و "سبز كوچك" و در شهرستان فامنين فيلم "فرمانده من آقاي زيرزميني" و "آئين دلبري" روي پرده مي‌رود.

بيست و دومين جشنواره بين‌المللي فيلم‌هاي كودكان و نوجوانان از فردا يكم تا پنجم تير در همدان برگزار مي‌شود.
 جمعه 31 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 578]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن