تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814688940




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

54 دستگاه اجرايي خراسان جنوبي به شبكه دولت پيوست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: 54 دستگاه اجرايي خراسان جنوبي به شبكه دولت پيوست
بيرجند - خبرگزاري مهر: مديركل فناوري اطلاعات استانداري خراسان جنوبي گفت: در راستاي توسعه فعاليتهاي نوين ارتباطي و اطلاعاتي 54 دستگاه اجرايي اين استان به شبكه دولت متصل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر در بيرجند، نويد نظامي ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص اهداف راه اندازي شبكه دولت افزود: ايجاد بستر تبادل اطلاعات بين اركان دولت، پشتيباني از نظامهاي تصميم گيري، نظارت و هماهنگي دولت به منظور شفاف سازي رابطه دولت و مردم و ايجاد سامانه اطلاعاتي يكپارچه از مهمترين اهداف در اين راستا است.

وي در زمينه راه اندازي شبكه دولت در خراسان جنوبي ادامه داد: با تشكيل دفتر فناوري اطلاعات در مهرماه سال گذشته، اين دفتر علاوه بر ساير فعاليتهاي حوزه دولت الكترونيك اين مهم را نيز برعهده گرفته و طي دو فاز تعيين شده و در حداقل زمان ممكن، 54 دستگاه اجرايي در اين استان را به شبكه دولت متصل كرد.

به گفته وي اين دستگاهها قادرند كليه مكاتبات خود با يكديگر، وزارتخانه ها و نهادهاي اجرايي مركز و ادارات 16 استان كشور از طريق بستر شبكه دولت انجام دهند.

مديركل فناوري اطلاعات استانداري خراسان جنوبي تصريح كرد: ‌همچنين اين دفتر در صدد است در آينده نزديك ادارات و نهادهاي شهرستانهاي استان را نيز به اين شبكه متصل نمايد.

نظامي ارائه خدمات و نرم افزارهاي ديگر از قبيل ايجاد بانك اطلاعاتي كاركنان دولت اين استان، آموزش كاركنان، سيستم ويدئو كنفرانس، VOIP از طريق بستر شبكه دولت را از جمله برنامه هاي در دست اجراي دفتر فناوري اطلاعات خراسان جنوبي برشمرد.
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 248]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن