تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خود را از تمامى مردم با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و قل هو اللّه‏ احد حفظ كن. آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804133721




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

لاريجاني: پيام رهبر فرزانه انقلاب نقشه راه مجلس هشتم را تصوير كرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: لاريجاني: پيام رهبر فرزانه انقلاب نقشه راه مجلس هشتم را تصوير كرد
گروه سياسي: حكمت‌هاي ارزنده در پيام رهبر فرزانه انقلاب اسلامي حضرت آيت‌الله خامنه‌اي (دامت بركاته) نقشه راه مجلس هشتم را تصوير كرد.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا) به نقل از خانه ملت، علي لاريجاني، رئيس موقت مجلس هشتم، صبح امروز، جهارشنبه 8 خرداد در دومين جلسه علني اين مجلس با گراميداشت ياد و خاطره امام خميني (ره)، از ايشان تحت عنوان بنيانگذار تفكر نوين اسلامي در عصر حاضر ياد كرد و گفت: امروز شاهد هستيم كه حركت بزرگ انقلاب در ايران و گستره جهان اسلام در حال افزايش است و ما ياد اين مرد الهي را گرامي مي‌داريم.

لاريجاني درباره گزارش اخير البرادعي در مورد پرونده فعاليت‌هاي هسته‌اي ايران گفت: در اين گزارش آژانس اعلام كرده است كه تمامي مواد هسته‌اي كارخانه غني‌سازي سوخت و نيز تمامي آبشارهاي نصب‌شده تحت نظارت آژانس قرار دارد و همچنين هيچ نشانه‌اي گواه بر انجام فعاليت‌هاي مرتبط با بازفراوري در تأسيسات ايران وجود ندارد.

وي افزود: آژنس با استفاه از تصاوير ماهواره‌اي بر وضعيت كارخانه توليد آب سنگين نظارت دارد و با صراحت بيان داشته است آژانس هيچ اطلاع عملي در مورد ساخت اجزا مواد هسته‌اي يك سلاح از سوي ايران را در اختيار ندارد، اما متاسفانه در بندهايي چنان چند پهلو سخن گفته‌اند تا بعد رسانه‌اي گزارش آژانس را غني كنند كه در اين روز شما شاهد جوسازي‌ها هستيد.

نماينده مقام مظعم رهبري در شوراي عالي امنيت ملي خاطرنشان كرد: هر چند اين رويكرد آژانس مايه تاسف همه كشورهاي حق‌مدار است، اما توصيه مي‌كنيم از پاسكاري مرموزانه ديپلماتيك پرونده هسته‌اي بين آژانس و 1+5 پرهيز كنند.

وي با اعلام اينكه مجلس هشتم اجازه چنين فريبكاري را نخواهد داد، تصريح كرد: در صورت ادامه اين رفتار مجلس هشتم با ورود به پرونده، حد و مرز جديدي براي همكاري با آژانس ايجاد مي‌كند.

لاريجاني خطاب به نمايندگان افزود: از حسن نظر شما و اعتمادتان به حقير و اعضاي هيئت رئيسه موقت سپاسگزارم. از تلاش‌هاي حجت‌الاسلام رهبر و هيئت رئيسه سني تشكر مي‌كنم. اميدوارم هيئت رئيسه موقت با تلاش‌هاي مدبرانه در راه استواري مجلس هشتم پاسخگوي گوشه‌اي از حسن اعتماد شما باشد.

رئيس موقت مجلس هشتم ضمن تشكر از زحمات «غلامعلي حدادعادل» و هيئت رئيسه مجلس هفتم ادامه داد: ايشان بعنوان يك سرمايه ملي هميشه زينت مجلس شوراي اسلامي خواهند بود و رياست معنوي ايشان را قدر مي‌نهيم و نظرات و تجربيات اين دوست گرامي هميشه براي ما راهگشا خواهد بود.

وي ادامه داد: حكمت‌هاي ارزنده در پيام رهبر فرزانه انقلاب اسلامي حضرت آيت‌الله خامنه‌اي (دامت بركاته) نقشه راه مجلس هشتم را تصوير كرد.

لاريجاني ابراز داشت: تعبير نيكوي ايشان كه مجلس نرم‌افزار حركت كشور است جايگاه مجلس هشتم را بعنوان مغز متفكر نظام در تئوري‌پردازي و راهبري امور ديواني كشور ترسيم مي‌كند.

وي تصريح كرد: هميچنين انتظار مقام معظم رهبري در تصويب قوانين كارآمد، شفاف، روزآمد و با ديد بلندمدت و معطوف به منافع ملي، مسئوليت ما را در كارشناسي دقيق و استفاده هر چه بيشتر از زمان در جهت فهم درك دقيق‌تر از شرايط كشور و منافع ملي بيشتر مي‌كند تا طرح‌‌ها و لوايح را در جهت سند چشم‌انداز با مباني درست بررسي كنيم.

نماينده مردم قم در مجلس هشتم اظهار داشت: تأكيد رهبر بزرگوار انقلاب بر دو عنصر نظارت و همكاري صميمانه با ساير قوا، راهبردي روشن براي مجلس هشتم خواهد بود و اميدوارم با توجه خاص نمايندگان ساز و كار نظارت شفاف و كنجكاوانه و در عين حال صميمانه با متدولوژي نوين تدارك ديده شود و اين امر را جزو كارهاي آتي خود مي‌دانيم.

رئيس موقت مجلس هشتم خاطرنشان كرد: تاكيد به حق ايشان كه مجلس قانونگذار راهنماي عمل دولت است كه بناست دولت در هيچ يك از اين زمينه‌ها از اين مصوبات تخطي نكند و در موارد اختلافي گروهي از دو طرف موضوع را حل و فصل كند، اقتضا دارد سريع‌تر براي اين امر راهكاري ارائه كرده تا در مراحل اختلافي قبل از اينكه اجراي صعب مرزهاي قانوني بين دو قوه شكنندگي ايجاد كند از طريق رايزني در چنين لجندهاي‌ مشتركي به نتيجه آراسته شود.

وي يادآور شد: با توصيه داهيانه آن حضرت يعني تعامل برادرانه با رعايت حقوق قانوني از هر دو سو اين مبناي عمل مجلس هشتم مي‌تواند قرار گيرد و اميدواريم خداوند آنچه حق است در ذهن نمايندگان متبادر كند.

منخب مردم قم با ستايش از اظهارات رئيس‌جمهور در روز افتتاحيه مجلس هشتم مبني بر نياز كشور به مجلس مقتدر و شجاع و كارآمد و همكاري دوستانه و هم‌سنخي با نمايندگان براي درك بهتر شرايط زمانه و خدمت به مردم گفت: اميدواريم به فضاي مودت و كارشناسي دقيق‌تر امور كشور مدد رسانيم.

رئيس موقت مجلس هشتم تاكيد كرد: حضور با نشاط نمايندگان در ساماندهي مجلس هشتم و نتايج آراي هيئت رئيسه به صورت اولي بسيار اميدوار كننده است و به حيثيت ثانوي پيام مهم‌تري در بطن خود دارد كه در هيئت رئيسه تلاش كنيم مجلس آوردگاه درگيري‌هاي حزبي نشود تا مجال تفكر كارشناسي پديد آيد.

وي افزود: ما اين پيام قوي شما را گفتمان مسلط مجلس هشتم تلقي مي‌كنيم و براساس سوگند خويش تلاش مي‌كنيم با راهنمايي و حمايت شما نمايندگان، زمينه‌هاي تحقق مديريت علمي را فراهم كرده و در جهت فربه ساختن بعد كارشناسي مجلس حتي‌المقدور از كشمكش‌هاي حزبي پرهيز كنيم.

لاريجاني در ادامه سخنان خود با تقدير از سخنان تحول برانگيز و شجاعانه و خيرخواهانه سيدحسن نصرالله گفت: اين مرد الهي از پيروزي بزرگ در صحنه لبنان كه همگي در سايه مقاومت و ابتكار حزب‌الله حاصل گشت ادعايي جهت قدرت و تسلط بيشتر حزبي طلب ننمود بلكه يكسره هدف همه تلاش‌هاي حزب‌الله را در سربلندي ملي لبنان خلاصه كرد و مهم‌تر اعلام شجاعانه الهام از انقلاب اسلامي و دفاع از تئوري ولايت فقيه بود.

رئيس موقت مجلس هشتم ادامه داد: سيدحسن نصرالله بعنوان فرزند راستين امام راحل و دژ محكم مقاومت حزب‌الله در مقابل آمريكا و اسرائيل و نتيجه تحقق بخشي از آموزه‌هاي آن بزرگ مرد تاريخ است و ما اين انفتاح سياسي در صحنه منطقه‌اي را طليعه پيروزي‌هاي بزرگ‌تر مي‌دانيم.

وي تاكيد كرد: مطابق سوگند تلاش مي‌كنيم انتظارات شما را مطابق ضوابط محقق كنيم و از نظرات مشورتي شما استفاده كنيم.
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 355]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن