تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820063179




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رضا ناصحي در ايسنا: ابومسلم مي‌توانست قهرمان ليگ برتر بشود هيچ تيمي در ايران نيست كه از ابومسلم نترسد با پيام، مشهد را به قطب فوتبال ايران تبديل مي‌كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: رضا ناصحي در ايسنا: ابومسلم مي‌توانست قهرمان ليگ برتر بشود هيچ تيمي در ايران نيست كه از ابومسلم نترسد با پيام، مشهد را به قطب فوتبال ايران تبديل مي‌كنيم
خبرگزاري دانشجويان ايران - مشهد
سرويس: ورزشي - فوتبال

بازيكن خط مياني تيم فوتبال ابومسلم خراسان گفت: ابومسلم مي‌توانست قهرمان ليگ برتر شود.

رضا ناصحي با حضور در دفتر ايسنا در مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) _ منطقه خراسان، در خصوص وضعيت ابومسلم در هفتمين دوره از رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال اظهار كرد: تيم ما در كارهاي تركيبي خيلي خوب كار مي‌كرد و فكر يكديگر را به خوبي مي‌خوانديم و به چنان هماهنگي رسيده بوديم كه اگر ليگ برتر سه چهار هفته ديگر ادامه داشت، حتي قهرمان مي‌شديم.

وي افزود: يك سري امتيازات را از دست داديم كه اگر به دستشان مي‌آوريم، الان قهرمان بوديم و اگر تفكر بازيكنان تفكري بود كه بالاي جدول را مي‌ديدند و اگر خودمان را باور مي‌كرديم يك فصل رويايي داشتيم و مطمئنا قهرماني ليگ براي ما دور از دسترس نبود چون هيچ تيمي در ايران نيست كه از ابومسلم نترسد.

ناصحي درمورد عملكرد پرويز مظلومي در ابومسلم گفت: مظلومي هم از نظر نظم و هم كاري و فني واقعا كار بلد است، من قبل از حضورش در ابومسلم چنين ديدي نسبت به او نداشتيم اما از زمان حضورش در ابومسلم به كارش ايمان پيدا كردم و به نظر من مظلومي به خوبي در ابومسلم جا افتاد.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا فصل بعد در ابومسلم خواهي ماند عنوان كرد: اولين شرط من براي ماندن در ابومسلم، ماندن بازيكناني مثل سيد محمد حسيني، محمد منصوري، فرانك آتسو، ايوان پترويچ است كه قراردادشان رو به اتمام است، شرط من حضور اين بازيكنان در فصل بعد است و شروط ديگر هم در اولويت‌هاي بعدي هستند چون ما تيم يك دستي شده‌ايم هم از نظر تيمي و هم از نظر رفاقت و حيف است كه از هم جدا شويم.

بازيكن خط مياني ابومسلم در خصوص عدم حضور هيچ يك از بازيكنان ابومسلم در ليست تيم ملي گفت: چيزي كه كاملا مشخص است هيچ تيمي با فوتباليست‌هاي ضعيف نمي‌تواند در مكان چهارم جدول قرار بگيرد.

وي افزود: من از دعوت نشدن ناراحت نيستم چون هنوز وقت دارم و آنقدر تلاش مي‌كنم تا روزي به جايگاه خيلي خوبي در تيم ملي برسم و آنقدر بدرخشم كه جاي سوال باقي نماند.

ناصحي درمورد حضور تيم پيام خراسان در مرحله پلي‌آف رقابت‌هاي ليگ دسته اول اظهار داشت: اصلا فكر نمي‌كردم پيام تا اينجا بالا بيايد چون نه يارگيري خوبي كرده بودند و مبلغ قراردادها هم بسيار پايين بود.

وي گفت: بازيكنان پيام بچه‌هاي كم ادعايي هستند و از صميم قلب خوشحال شدم كه به پلي‌اف رسيدند و اميدوارم به ليگ برتر صعود كنند چون كوچكترين حق فوتبال مشهد و خراسان وجود دو تيم در ليگ برتر است و اميدوارم بتوانيم با حضور پيام، مشهد را به قطب فوتبال ايران تبديل كنيم.

بازيكن خط مياني تيم فوتبال ابومسلم خراسان بازي با استقلال تهران را بهترين بازي خود در اين فصل دانست و افزود: از مردم خوب مشهد كه امسال ما را تحمل كرده و با تشويق‌هاي خود به ما انگيزه دادند، تشكر مي‌كنم.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 398]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن