تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805537538




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرعامل جديد باشگاه سايپا معرفي شد بذرپاش: اين انتخاب سياسي نبود هاشمي: سجادي اين دسته گل را پربارتر تحويل دهد سجادي: شخصا تصميم‌ نهايي را مي‌گيرم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مديرعامل جديد باشگاه سايپا معرفي شد بذرپاش: اين انتخاب سياسي نبود هاشمي:"سجادي" اين دسته گل را پربارتر تحويل دهد سجادي: شخصا تصميم‌ نهايي را مي‌گيرم


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

مراسم توديع و معارفه مديرعامل پيشين و جديد باشگاه فرهنگي ورزشي سايپا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين مراسم كه با حضور اعضاي هيات‌مديره قديم وجديد باشگاه سايپا از جمله علي دايي و حسين رضازاده و همچنين "مددي" مديركل تربيت بدني استان تهران و "نبي" دبيركل فدراسيون فوتبال در سالن مجموعه فرهنگي ورزشي سايپا برگزار شد، از مهرداد هاشمي مديرعامل قبلي باشگاه سايپا تقدير و حميد سجادي به عنوان مديرعامل جديد معرفي شد.

در اين مراسم مهرداد بذرپاش مدير گروه خودروسازي سايپا ضمن تشكر از زحمات هاشمي مديرعامل سابق باشگاه سايپا، اظهار كرد: علت اصلي تغيير مديريت باشگاه، اين بود كه قصد داشتيم شخصيتي ورزشي در راس مديريت باشگاه قرار گيرد. اين انتخاب سياسي نبوده زيرا تشخيص دادم شخصي كه مي‌خواهد در امور ورزشي مديريت كند، بهتر است از اهالي ورزش باشد.

وي افزود: حسني كه سجادي نسبت به هاشمي دارد، اين است كه از قهرمانان نام‌آور ورزشي ايران است و بيش از هفت سال است كه سابقه فعاليت مديريتي در امور ورزشي دارد. من حتي سه نفر از شش نفر اعضاي هيات مديره باشگاه را هم از قهرمانان ورزشكار انتخاب كردم ؛ ضمن اينكه معتقدم ما در باشگاه سايپا پيشرفت‌هاي خوبي داشتيم اما به لحاظ فرهنگي كمي عقب هستيم.

بذرپاش گفت: از انتخابم راضي هستم و از اعضاي هيات مديره و مديريت جديد توقع تيم‌داري صرف ندارم بلكه از آنها مي‌خواهم تا جايي كه امكان دارد با هم‌فكري و مشورت، در حوزه فرهنگي و فرهنگ‌سازي فعاليت كنند. من سعي خواهم كرد نهايت حمايت و كمك را از آنها داشته باشم.

همچنين "هاشمي" مديرعامل سابق باشگاه سايپا طي سخناني گفت: ضمن تبريك به سجادي بايد بگويم در مدت فعاليتم در باشگاه سايپا قدم‌هاي خوبي را در جهت پيشرفت‌هاي ورزشي برداشتيم. اگر شما بخواهيد يك فرهنگ درست را در سازماني جا بياندازيد، مطمئنا هزينه، زحمت و پشتكار زيادي مي‌خواهد. خوشحال هستم كه اكنون تعاريف خوبي از باشگاه سايپا در محافل ورزشي شنيده مي‌شود.

وي افزود: از تمامي عوامل و افراد زيادي كه در طول مدت خدمت من براي پيشرفت باشگاه سايپا زحمت كشيده‌اند تشكر مي‌كنم و به سهم خودم از اينكه تمام مصوبات هيات مديره باشگاه با آرا تك‌تك اعضا بوده بسيار خوشحال هستم. از سجادي مي‌خواهم تا دسته گلي را كه امروز تحويل مي‌گيرد را حفظ كرده تا بتواند پربارتر و با‌شكوه‌تر آن را به مديريت بعد تحويل دهد.

به گزارش ايسنا، در ادامه مراسم سجادي، مديرعامل جديد باشگاه سايپا، با تقدير از عملكرد هاشمي، تصريح كرد: اميدوارم با عنايت به خدا و حمايت‌هاي مادي ومعنوي مديريت گروه خودروسازي سايپا بتوانم در اين مسووليت خطير، به‌خوبي انجام وظيفه كنم. ما همه از جنس يكديگر هستيم و بايد دست به دست هم دهيم تا با تعامل، انتقادات سازنده، ياري وهمفكري، كارهاي خوبي در اين باشگاه صورت دهيم.

وي افزود: پس از بررسي عملكرد گذشته باشگاه سايپا، متوجه شدم كه اين مجموعه با مديريت هاشمي رشد خوبي داشته و پيشرفت شاخص‌هاي آنها نشان مي دهد كه مسوولين آن وقت و هزينه‌ زيادي را براي كسب موفقيت صرف كرده‌اند. فكر مي‌كنم باشگاه سايپا پتانسيل زيادي براي موفقيت‌هاي بيشتر دارد كه اميدوارم بتوانيم بخوبي از آنها استفاده كنيم.

سجادي ادامه داد: من به خرد جمعي احترام مي‌گذارم و به مشورت اعتقاد دارم اما اجازه مي‌خواهم در آنجايي كه سهم مديريت است بتوانم پس از انجام مشورت‌هاي لازم، تصميم‌ نهايي را به تنهايي بگيرم. همچنين تلاش مي‌كنم تا مباحث فرهنگي سرلوحه امور باشد.

همچنين مددي مديركل تربيت بدني استان تهران نيز در سخناني به بذرپاش براي انتخاب سجادي به عنوان مديرعامل جديد باشگاه سايپا تبريك گفت.

به گزارش ايسنا، در پايان اين مراسم از اعضاي هيات مديره قبلي باشگاه سايپا تجليل شد و اعضاي هيات مديره جديد نيز احكام خود را از مهرداد بذرپاش گرفتند.

همچنين از هاشمي به‌خاطر زحماتش در باشگاه سايپا و نيز علي دايي براي قهرماني تيم فوتبال سايپا در ششمين ليگ برتر تقدير ويژه بعمل آمد.

انتهاي پيام
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 347]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن