تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821029812




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بازسازي 700 واحد آموزشي استان قزوين به 200 ميليارد تومان اعتبار نياز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: بازسازي 700 واحد آموزشي استان قزوين به 200 ميليارد تومان اعتبار نياز دارد


قزوين ---- خبرنگار اطلاعات: 200 ميليارد تومان اعتبار، براي بازسازي و بهسازي 700 واحد آموزشي در سطح استان قزوين نياز است.

مديركل نوسازي، بهسازي و تجهيز مدارس استان قزوين با اعلام اين خبر افزود: از سال 81 تاكنون 92 واحد آموزشي توسط خيرين مدرسه‌ساز در استان ساخته شده و در حال حاضر با توجه به جمعيت استان، به 273 مركز آموزشي ديگر نياز داريم.

محمدجواد حيدري با تقدير از حضور پرشور خيرين مدرسه‌ساز در استان قزوين گفت: علاوه برساخت بناهاي آموزشي استاندارد، به زيبايي و تجهيز مدارس به سالنهاي ورزشي، اتاق مشاوره، بهداشت، آزمايشگاه و امكانات ديگر توجه مي‌شود.وي كسب مقام اول تعهدات 10 درصدي خيري و نيز مقام اول جذب كمك‌هاي خيرين استان قزوين در سطح كشور را ناشي از تحول بزرگ مدرسه‌سازي در استان دانست و اظهارداشت در سال 85 خيرين مدرسه‌ساز اين استان مبلغ 3 ميليارد و 200 ميليون تومان به سازمان نوسازي مدارس استان كمك كردند و تعهدات خيرين در سال گذشته به 8 ميليارد و يكصد ميليون تومان افزايش يافت.از آغاز وي افزود، پيش‌بيني مي‌شود تا پايان امسال جذب خيري استان به بيش از 10 ميليارد تومان برسد.

رئيس مجمع خيرين مدرسه‌ساز استان قزوين نيز گفت: سال گذشته 14 پروژه مدرسه‌سازي با 9 هزار مترمربع زيربنا با 68 كلاس درس و 12 ميليارد تومان اعتبار در استان قزوين ساخته شد كه 6ميليارد تومان آن توسط خيرين مدرسه‌ساز پرداخت شد.شريف خالي افزود: در سال جاري نيز 19 پروژه مدسه‌سازي با 13 هزار مترمربع زيربنا با 80 كلاس درس با اعتباري بالغ بر 14 ميليارد تومان دردست ساخت است كه 10 ميليارد تومان آن را خيرين تعهد كرده‌اند.وي اضافه كرد در حال حاضر 200 خير مدرسه‌ساز در استان قزوين فعاليت دارند كه كمك‌هاي آنان دولتمردان را، در توسعه و فرهنگ كشور ياري مي‌رساند.

نصري، استاندار قزوين نيز با اشاره به تعهد 10 ميليارد توماني سال جاري استان قزوين در امر مدرسه‌سازي تصريح كرد: از 3 سال گذشته كار مدرسه‌سازي در استان وارد مرحله جديدي شده، اما اين ميزان تعهد بايد به 10 برابر افزايش يابد تا نياز استان به فضاهاي آموزشي تأمين شود.رئيس مجمع خيرين مدرسه‌ساز كشور نيز با اشاره به اين مطلب كه قزوين به عنوان يكي از موفق‌ترين استانها از لحاظ عملكرد خيرين مدرسه‌ساز است، گفت: انتظار مي‌رود كه مردم قزوين همت بيشتري نسبت به تعهدات خود در ارتباط با ساخت مدارس به خرج دهند.

دكتر محمدرضا حافظي افزود: براي استانداردسازي و يك‌نوبته شدن مدارس كشور به 34 هزار ميليارد تومان اعتبار نياز است.

وي، گفت در حال حاضر بيش از 80 هزار خير مدرسه‌ساز در 340 مجمع خيري به امر مدرسه سازي در كشور مشغول هستند.‌

وي افزود: در اولين سال حضور مردم، حدود 10 ميليارد تومان براي امر مدرسه‌سازي در كشور تعهد شد كه اين ميزان در سال گذشته به 326 ميليارد تومان افزايش يافت و پيش‌بيني مي‌شود اين رقم با توجه به افزايش شمار خيرين مدرسه ساز در سطح كشور در سال جاري به 500 ميليارد تومان افزايش يابد. وي با اشاره به افزايش سهم دولت در امر مدرسه‌سازي، يادآور شد: در گدشته 52 درصد از مدارس كشور توسط خيرين مدرسه‌ساز ساخته مي‌شد كه از دو سال گذشته تاكنون دولت مبلغ 2 هزار ميليارد تومان از محل ذخاير ارزي كشور براي ايمن‌سازي واحدهاي آموزشي به اين امر اختصاص داده است.




 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 198]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن