تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): هر كس باطل را يارى كند، به حق ستم كرده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805610891




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از چهارگوشه كشور


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: كوتاه از چهارگوشه كشور
برگزاري يادواره شهداي گمنام در كرمان‌

كرمان--- خبرنگار اطلاعات: نخستين يادواره شهداي گمنام كرمان برگزار شد. در اين آيين حجت‌الاسلام عليزاده نماينده ولي فقيه در سپاه گفت: نخستين يادواره شهداي گمنام كرمان در حالي برگزار شد كه همه عزادار حضرت فاطمه زهرا(س) هستيم.

وي با اشاره به اين كه تشابه زيادي بين شهداي گمنام و حضرت فاطمه(س) است، افزود: بسياري از عاشقان حضرت زهرا(س) قرنهاست كه به دنبال قبر آن حضرت مي‌گردند و اينك نيز خيلي از خانواده‌هاي شهداي جنگ تحميلي همچنان به دنبال قبر عزيزان گمنام خود هستند.‌

نماينده ولي فقيه در سپاه همچنين تصريح كرد: در جاي، جاي ايران يادواره‌هاي متعددي براي شهدا برگزار مي‌شود اما برگزاري نخستين يادواره شهداي گمنام از رنگ و بوي ديگري برخوردار است. اين آيين با برنامه‌هايي چون شعرخواني و مديحه‌سرايي همراه بود.

استان كرمان در ايجاد دفاتر خدمات روستايي اول شد

* شركت مخابرات استان كرمان سال گذشته موفق به كسب رتبه نخست در زمينه ايجاد دفاتر خدمات روستايي شد.

حميد محمدي قوام مديرعامل شركت مخابرات استان كرمان در جمع خبرنگاران گفت: از مجموع بيش از 3هزار دفتر‌‌ ‌ICT در كشور، 563 دفتر در استان كرمان راه‌اندازي شده است.

وي افزود: برابر برنامه پنج ساله چهارم توسعه ساخت 309 دفتر در استان پيش بيني شده بود كه تاكنون 200 دفتر فعال شده است و بقيه تا پايان سال راه‌اندازي خواهد شد.

وي با اشاره به اجراي طرح دولت الكترونيك در استان، گفت: طراحي و مناقصه طرح سال گذشته انجام شده است و برابر اين طرح 59 شهر استان به شبكه دولت الكترونيك متصل مي شوند كه ثمرات آن را در هفته دولت شاهد خواهيم بود.‌وي همچنين درباره طرح توسعه شبكه فيبرنوري گفت: 20 درصد توسعه فيبر نوري كشور متعلق به استان كرمان است.

ساخت دانشگاه آزاد در سامن ‌

سامن ----- خبرنگار اطلاعات:‌كلنگ ساخت دانشگاه آزاد اسلامي سامن با حضور دكتر نجبر معاون رئيس دانشگاه آزاد اسلامي كشور و تني چند از مسئولان ملاير به زمين زده شد.

اين دانشگاه در زميني به مساحت 15 هكتار ساخته خواهد شد.

گفتني است كه هم‌اكنون دانشجويان دانشگاه آزاد سامن در محل كانون پرورش فكري مشغول به تحصيل هستند.

نمايشگاهي از الگوهاي جديد معماري در كوهدشت‌

كوهدشت ----- خبرنگار اطلاعات:‌ ‌نمايشگاهي از آثار تلفيقي - گرافيك، عمران و معماري با هدف ارائه الگوهاي جديد معماري در ساخت و سازهاي شهري در كوهدشت برپا شد.

اين نمايشگاه كه با حضور حقيقي فرماندار و جعفري سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي كوهدشت گشايش يافت، با همكاري انجمن تجسمي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي و جمعي از هنرمندان و دانشجويان رشته گرافيك دانشگاه علمي كاربردي كوهدشت به مدت 10 روز برگزار خواهد شد.

بررسي چالش‌هاي مديريتي در يزد

يزد---- خبرنگار اطلاعات:‌همايش ملي توسعه و ارتقاي مديريت شهري با هدف ارتقاي سطح خدمات‌رساني و بررسي چالش‌هاي مديريتي در يزد برگزار شد.فلاح‌زاده استاندار يزد در اين همايش رعايت نكردن اصول فني در شهرسازي، حاشيه‌نشيني و مهاجرت روستاييان را از جمله معضلاتي دانست كه بايد براي رفع آنها راهكارهاي مناسبي انديشيده شود.

وي خواستار توجه به واگذاري تصدي‌گري در شهرداري‌ها، بازنگري در قوانين و مقررات، و به كارگيري نيروي متخصص در مديريت شهري شد.در اين همايش دو روزه كه با حضور شماري از شهرداران كشور برگزار شد، چالشهاي موجود در مديريت شهري، بازسازي معابر شهري، توجه به صنعت سبك‌سازي در عمران شهري و كاربرد اطلاعات مكاني در مديريت شهري مورد بررسي قرار گرفت و درادامه از 50 نفر از كارگران، كارمندان، شهرداران گذشته و نخبگان اين منطقه تقدير شد.همزمان با برگزاري اين همايش، پروژه ميدان امام‌حسين(ع) يزد با اعتبار 50 ميليارد ريال به بهره‌برداري رسيد و از تنديس نماز در ميدان نماز يزد پرده‌برداري شد.

اختصاص تسهيلات ويژه خشكسالي به استان يزد

* استان يزد در رديف استانهاي بحران كم‌آبي قرار گرفته است و از تسهيلات ويژه‌اي براي جبران خسارات ناشي از خشكسالي برخوردار خواهد شد.‌

استاندار يزد در گردهمايي ائمه جمعه اين استان، با بيان اين خبر گفت: عمليات خط دوم آبرساني به اين استان در دست اجرا است.

فلاح‌زاده افزود: بزودي عمليات گازرساني به شهرستانهاي اين استان آغاز مي‌شود.وي تصريح كرد: ايجاد پارك فناوري، آشنايي نوجوانان به پيامدهاي گرايش به مواد مخدر، برخورد با اشرار و قاچاقچيان و نحوه درمان معتادان، بخشي از طرحهاي در دست اجراي شوراي هماهنگي مبارزه با موادمخدر در اين استان است.

توسعه اردوگاه دامغان‌

دامغان ---- خبرنگار اطلاعات: معاون پرورشي و تربيت‌بدني سازمان آموزش و پرورش استان سمنان از ارتقاي سطح اردوگاه شهيد صدوقي (چشمه علي) دامغان به اردوگاه كشوري در آينده نزديك خبر داد.

وي افزود: اين اردوگاه با 5 ميليارد ريال اعتبار مصوب، از محل دور اول سفر هيأت دولت به اين استان، به اردوگاه كشوري تبديل مي‌شود.وي گفت: در اين اردوگاه ساخت خوابگاه 500 نفري، زمين ورزشي، 20 سوئيت و استخر شنا براي استفاده فرهنگيان و دانش‌آموزان پيش‌بيني شده است.

نرخ كرايه تاكسي در بندرعباس افزايش نيافته است‌

بندرعباس----- خبرنگار اطلاعات: مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر امور تاكسيراني شهرداري بندرعباس اعلام كرد: نرخ كرايه تاكسي در خطوط شهري و حومه بندرعباس،‌ نسبت به سال گذشته تغييري نكرده است.

هاشمي افزود: امسال تعداد تاكسي‌هاي فعال اين شهر به 3 هزار و 427 دستگاه افزايش يافته است. ‌وي ادامه داد: در يكسال گذشته با اجراي طرح توسعه و نوسازي ناوگان تاكسيراني بندرعباس 691 دستگاه خودرو جديد به ناوگان حمل‌ونقل درون شهري اين منطقه افزوده شده است.

هاشمي از اختصاص يكهزار و يكصد دستگاه انواع مختلف تاكسي و يكصد دستگاه خودرو ون از سوي هيأت دولت به اين ناوگان خبر داد.وي تصريح كرد: تعداد يكهزار دستگاه تاكسي مجهز به تاكسيمتر با امكان ارائه صورتحساب به مشتري، امسال وارد ناوگان تاكسيراني بندرعباس خواهد شد.

مشكل آب آشاميدني روستاهاي شميرانات رفع مي‌شود

سرويس شهرستانها: فرماندار شميرانات گفت براي رفع مشكل كمبود آب آشاميدني مناطق روستايي اين شهرستان اين موضوع در كميته‌اي ويژه پيگيري خواهد شد.‌

به گزارش واحد مركزي خبر: پروانه مافي در جلسه كميته فرعي پيشگيري از بحران آب شهرستان شميرانات افزود: اين كميته ويژه با هدف طراحي يك برنامه جامع آينده‌نگر به منظور ساماندهي آب ‌آشاميدني مناطق روستايي شهرستان، با عضويت مسئولان آب و فاضلاب استان و شهرستان، بخشداران و روِساي شوراهاي هر دو بخش شهرستان و كارشناسان باتجربه تشكيل مي‌شود.وي افزود: اولويتها و اضطرارهاي موجود در تأمين آب آشاميدني سالم براي روستاها در اين كميته بررسي و عمليات اجرايي با توجه به ظرفيتهاي موجود آغاز مي‌شود.

معرفي برترين‌هاي جشنواره عكس انسجام اسلامي‌

تبريز---- خبرنگار اطلاعات:برگزيدگان نخستين جشنواره عكس انسجام اسلامي در تبريز معرفي شدند.

هيأت انتخاب و داوري نخستين جشنواره بين‌المللي عكس انسجام اسلامي در دو مرحله از ميان 2340 قطعه عكس رسيده از 24 كشور جهان، تعداد 77 قطعه عكس از 53 عكاس را براي بخش مسابقه انتخاب كرد و در مرحله پاياني آراي هيأت داوران به شرح زير اعلام شد:

نفر اول عبير عبدالله از بنگلادش، نفر دوم مهدي ميزاد از قم، نفر سوم اس پاول از هند.

‌قدرداني از پيشكسوتان فرهنگي‌

اوز---- خبرنگار اطلاعات: آموزش و پرورش اوز در آييني از بازنشستگان و پيشكسوتان فرهنگي اين منطقه قدرداني كرد.‌

در اين آيين رئيس آموزش و پرورش منطقه اوز بازنشستگان را سرمايه‌هاي ارزشمند عرصه علم و دانش دانست و گفت: آموزش و پرورش پيوسته از تجربيات اين عزيزان بهره‌مند بوده است.‌

بزرگداشت سوم خرداد

مهر ---- خبرنگار اطلاعات:‌همزمان با آزادسازي خرمشهر بيش از 1000 تن از بسيجيان شهرستان مهر به همراه مسئولان محلي‌

فاصله 3 كيلومتري گلزار شهداي مهر تا پارك جنگلي اين شهر را پياده‌روي كردند.‌

به اين مناسبت همچنين مسابقه دو استقامت با شركت بيش از يكصد تن از اعضاي پايگاه مقاومت صاحب‌الزمان(عج) پالايشگاه گاز پارسيان برگزار شد. اين مسابقه به مسافت يك كيلومتر در محل پالايشگاه برگزار شد.‌

همايش پياده‌روي در رامهرمز

رامهرمز - خبرنگار اطلاعات: همايش پياده‌روي خانوادگي در رامهرمز برگزار شد.‌

در اين همايش كه همزمان با سالروز آزادسازي خرمشهر ترتيب يافت، 15 هزار تن از قشرهاي مختلف مردم رامهرمز به صورت خانوادگي فاصله 5 كيلومتري استاديوم تختي تا پارك كوهستاني رامهرمز را پيمودند و در پايان به قيد قرعه جوايزي به شركت‌كنندگان اهدا شد.‌




 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 520]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن