تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819912471




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سيزدهمين كنگره كاردرماني ايران گشايش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سيزدهمين كنگره كاردرماني ايران گشايش يافت
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): سيزدهمين كنگره كاردرماني ايران روز سه شنبه در دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي گشايش يافت.


دكتر "مهدي عليزاده " دبير اجرايي اين كنگره در گفت و گو با خبرنگار ايرنا ، هدف از برگزاري اين كنگره را آشنايي با جديدترين دستاوردها و نتايج تحقيقات رشته كاردرماني در ايران و ديگر كشورها توصيف كرد.
وي اضافه كرد : ارتقاي سطح علمي اين رشته در كشور در راستاي بهبود وضعيت زندگي مددجويان خدمات گيرنده كه شامل كليه اختلالات تكاملي كودكان اعم از اختلالات نورولوژي و ارتوپدي ، عقب ماندگي ذهني و اختلالات نورولوژي بزرگسالان به دليل ضايعات ايجاد شده در حوادث و بيماران رواني اسكيزوفرني و بيماران داراي افسردگي مي باشد.
دبير اجرايي اين كنگره با ذكر اين نكته كه " كاردرماني تلفيقي از علم و هنر است " گفت : هدف ما در اين رشته ايجاد پلي بين ناتواني هاي ايجاد شده و زندگي عادي است كه اين افراد بتوانند نقش هاي خود را در زندگي ايفاء كنند.
سه هزار نفر كاردرمان در كشور كه از زيرگروههاي پزشكي فارغ التحصيل شده اند در مقاطع كارشناسي و كارشناسي ارشد در حال فعاليت هستند.
انجمن علمي كاردرماني ايران با هدف ارتقاي سطح علمي دانش آموختگان اين رشته ، ايجاد ارتباط بين دانش آموختگان ديروز و دانشگاهيان امروز و پيگيري مشكلات صنفي فارغ التحصيلان اين رشته زير نظر وزارت بهداشت فعاليت مي كند.
سيزدهمين كنگره كاردرماني ايران با حضور متخصصان رشته كاردرماني ، پزشكان متخصص ارتوپدي ، نورولوژي و طب فيزيكي فردا به كار خود پايان مي دهد.
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 272]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن