تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند در بهشت هفتاد هزار قصر از يا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804479415




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي‌نژاد: موفقيت مجلس موفقيت دولت است


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: احمدي‌نژاد: موفقيت مجلس موفقيت دولت است
جام جم آنلاين: رئيس جمهور گفت: ايران سالمترين و پاكترين نظام عالم است. وي حضور پر قدرت در عرصه هاي جهاني را دستور كار مشترك ديگر دولت و مجلس دانست و گفت: استيفاي حقوق ملت ايران در عرصه هاي جهاني و ايستادگي در برابر زورگوييها و باج خواهي هاي قدرتهاي فاسد جهاني وظيفه ماست.


به گزارش واحد مركزي خبر ، محمود احمدي نژاد در مراسم آغاز به كار مجلس هشتم گفت: دستور كار پنجم مشترك ما با مجلس برنامه پنجم توسعه است.

وي با اشاره به اينكه دولت سياست هاي اين برنامه را تدوين كرده و در مجمع تشخيص مصلحت نظام در حال رسيدگي است گفت: اميدوارم اين قانون هر چه زودتر تقديم مجلس شود تا بتوانيم در جهت تحقق سند چشم انداز توسعه، ايراني اسلامي در اختيار داشته باشيم.

احمدي نژاد دستور كار مشترك ديگر دولت و مجلس را مبارزه با برخي مفاسد اقتصادي دانست و گفت: در اين عرصه با دو گروه مواجهيم، عده اي به تصور اينكه اگر فريادي عليه مفسده اي بلند شود به حيثيت نظام خدشه وارد مي شود سعي مي كنند مسئله را كوچك كنند و برخي ها نيز به محض اينكه در گوشه اي فريادي بلند مي شود اظهار مي دارند كه اين نظام اسلامي چقدر فاسد است.

رئيس جمهور با اشاره به اينكه هر دو گروه در گمراهي اند تصريح كرد: چون اين نظام پاك است در نتيجه لكه هاي كوچك آن نيز قابل چشم پوشي نيست و حتي يك تخلف ، سوء استفاده و دست اندازي به بيت المال بد است.

رئيس جمهور افزود: اگر ما در زمينه مفاسد اقتصادي فرياد مي كنيم اين از افتخارات ملت ايران است كه مجلس و دولتش پيشگام برخورد با متخلفان است.

ملتها به سبب پيشتازي ملت ايران در حال بيداري اند و قدرتي مبتني بر عدالت در حال شكل گيري است.

احمدي نژاد برخورد با مفاسد را سخت و نيازمند پيگيري و تحمل برخي فشارها و جوسازي ها دانست و گفت: البته بايد در كنار هم اين مسير را طي كنيم.

وي حضور پر قدرت در عرصه هاي جهاني را دستور كار مشترك ديگر دولت و مجلس دانست و گفت: استيفاي حقوق ملت ايران در عرصه هاي جهاني و ايستادگي در برابر زورگوييها و باج خواهي هاي قدرتهاي فاسد جهاني وظيفه ماست.

احمدي نژاد گفت: ترديد ندارم كه اين مجلس با تمام قامت در برابر زياده خواهيها خواهد ايستاد و با قدرت از حقوق حقه ملت ايران دفاع مي كند.

رئيس جمهور افزود: هنوز برخي قدرتها در خواب دهه هاي گذشته هستند و با ادبيات دهه چهل و پنجاه ميلادي با ملت ها سخن مي گويند و فكر مي كنند هنوز مي توانند به زورگوييهاي خود ادامه دهند.

احمدي نژاد با اشاره به اينكه دوران آنها به پايان رسيده است گفت: زنگ شمارش معكوس اضمحلال قدرت هاي بزرگ و جنايتكار نواخته شده و قدرت ملت ها در حال سربرآوردن است.

رئيس جمهور گفت: ملتها به سبب پيشتازي ملت ايران در حال بيداري اند و قدرتي مبتني بر عدالت در حال شكل گيري است.

وي افزود: ملتها، رودهاي خروشاني تشكيل خواهند داد و موانع را از سر راه بر مي دارند و به درياي توحيد مي پيوندند.

بدنه كارشناسي دولت در اختيار مجلس است

رئيس جمهور گفت: همه بدنه كارشناسي دولت با افتخار در اختيار مجلس است تا بتواند بهترين قوانين را تنظيم كند و اين بدنه، بهترين مشاور امين مجلس براي تحقق اين اهداف خواهد بود.

آقاي محمود احمدي نژاد در ادامه سخنانش در مراسم آغاز به كار مجلس هشتم ، افزود: در كشور ما هنوز تئوريهاي ملي و اسلامي در مرحله اجرا موفق نشده و دوستان موفق ما نيز ذهنشان در گرو اقتصاد سرمايه داري است.

اقتدار ملي، پيشرفت و تحقق آرزوهاي ما در گروي وحدت است.

رئيس جمهور گفت: حتي مقررات تصويب شده در عرصه اجرا نيز دچار آلودگي به تئوريهاي رايج سرمايه داري است.

احمدي نژاد افزود: مجلس با ظرفيت عظيم كارشناسي در كنار ظرفيت عظيم دولت و نگاه آرماني بايد بتواند تئوريهاي ملي و اسلامي را براي اقتصاد برپا كند.

وي دستور كار سوم مشترك دولت با مجلس را اصلاحات ساختاري اداري و نظام برنامه و بودجه كشور دانست و گفت: بايد برخي ناكارآمديها، بهره وري پايين و كندي در حركت و اجرا اصلاح شود.

رئيس جمهور افزود: البته دولت كارهايي در اين زمينه آغاز كرده اما تحقق و اصلاح آنها نيازمند حمايت و پشتيباني مجلس است.

احمدي نژاد با اشاره به اينكه دستور كار چهارم مشترك ما با مجلس تنقيح قوانين است گفت: امروز شايد ما به اندازه حجم اين سالن ، قانون در اختيار داشته باشيم اما اين قوانين متعدد بعضاً متناقض و ناكارآمدند و جهت گيري هاي گوناگون دارند. دسته بندي ، اصلاح قوانين و از رده خارج كردن برخي قوانين بايد در كارگروه مشتركي به آن پرداخته شود.

احمدي نژاد گفت: يك قانون خوب، كشور را 50 سال به جلو مي برد و 100 قانون ناقص كارها را عقب مي اندازد.

وي قانونگذاري را بالاترين و ارزشمند ترين كار كشور دانست و گفت: اگر در قانون يك درجه سستي باشد در انتهاي اجرا صدها كيلومتر با هدف قانونگذاري فاصله ايجاد مي شود.

دولت و مجلس بايد الگوي وحدت و همدلي باشند

رئيس جمهور گفت: دولت و مجلس بايد در كنار يكديگر الگوي همدلي، وحدت و همراهي را در مقابل چشم جهانيان نشان دهند.

آقاي محمود احمدي نژاد در مراسم گشايش هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي، افزود: همه بايد با همدلي و كار و تلاش مستمر در خدمت انقلاب و آرمان ها باشيم كه اين خاص ملت، رهبر معظم انقلاب اسلامي و شهيدان است.

رئيس جمهور با اشاره به اينكه زمان به سرعت مي گذرد و ما براي تحقق آرمان ها بايد همواره عجله داشته باشيم، به برخي دستوركارهاي مشترك مجلس، دولت و قوه قضائيه اشاره كرد و گفت: نخستين دستور كار مشترك، تقويت وحدت و انسجام ملي است كه اين وديعه الهي، رمز موفقيت ها و پيروزي هاست.

احمدي نژاد با بيان اينكه مردم قدرشناس اين نعمت الهي هستند، تصريح كرد: اقتدار ملي، پيشرفت و تحقق آرزوهاي ما در گروي وحدت است. امروز در كشور به بركت خداپرستي و ولايت، همدلي وجود دارد و اين همدلي، استمرار خواهد داشت.

بدنه عظيم دولت براي قانونگذاري است، بدنه گسترده كارشناسي دولت در خدمت شما نمايندگان براي قانونگذاري است.

آقاي احمدي نژاد اضافه كرد: بايد مراقبت كنيم، بگو مگوها و اختلاف هايي كه ايادي شيطان و قدرت هاي فاسد و برخي جاهلان مي خواهند به آن دامن بزنند گريبانگير ما نشود و دولت و مجلس هر دو در اين زمينه مسئول اند.

احمدي نژاد گفت: بدخواهان دائماً در حال كشف و ايجاد اختلافات كوچك هستند تا براي خود نقطه اميد و براي ملت ناراحتي و يأس ايجاد كنند اما ملت اميدوار و به آينده دل بسته است.

رئيس جمهور افزود: ملت ايران به تعهد و خدمتگزاري فرزندان خود در دولت و مجلس اميدوار است و ما بايد دست به دست هم دهيم و اين اميد را افزايش دهيم.

وي رفع مشكلات ساختاري و ريشه اي اقتصادي كشور را دستوركار مشترك ديگر قوا خواند و گفت:‌ با وجود تلاش ها و خدمت هاي بي نظير پس از انقلاب اسلامي كه منجر به پيشرفت هاي شگرف در عرصه هاي گوناگون شده است، اما همه ما اذعان داريم كه وضع اقتصادي در تراز ملت و شايستگي هاي جمهوري اسلامي نيست و اقتصاد ما از چند عامل ساختاري به طور مستمر رنج مي برد.

رئيس جمهور تورم، اتلاف منابع، بي انضباطي در اخذ ماليات ها و يارانه ها، توزيع منابع بانكي، ناكارآمدي ساختار برنامه و بودجه، بهره وري هاي پايين، ناكارآمدي ساختار اداري، مشكلات گمركي و بيمه اي و پايين بودن ارزش پول ملي را از جمله اين عوامل خواند و افزود: اين دستور كار مشترك نيازمند عزم جدي است و ما بايد بر اساس كارهاي كارشناسي دقيق، مشكلات را از پيش پاي ملت بردارد.

احمدي نژاد افزود: بايد به سمت نظريه پردازي هاي ايراني- اسلامي حركت كنيم و تئوري هاي اقتصادي بايد بر اساس عدالت، رفع محروميت، شكوفايي استعدادها و پيشرفت همه جانبه ايران باشد.

رئيس جمهور با تأكيد بر اينكه بايد به ملت، اسلام و راهكارهاي بومي و اسلامي اعتماد كنيم گفت: حاصل تئوري هاي رايج و معمولي اقتصادي، وضع كنوني جهان، فاصله هاي طبقاتي، ظلم هاي بي پايان، قحطي ها، نابساماني ها و ركود بي نظير اقتصادي و چپاول ملت هاست.

احمدي نژاد تصريح كرد: حاصل تئوري هاي كنوني اقتصادي، در آن كشور سلطه گر است كه بسياري از ملت آن فقير هستند.

رئيس جمهوري اسلامي ايران گفت : ما موفقيت دولت را در اجراي صحيح قانون مي بينيم.

احمدي نژاد كه در مراسم افتتاحيه مجلس هشتم سخن مي گفت ، اضافه كرد: قانون رمز انتظام و پيشرفت كشور است.

رييس جمهور با اشاره به تشكيل مجلس هشتم گفت: خدا را سپاسگزارم كه امروز مجلسي پرنشاط، مومن و شجاع و متعهد به آرمانها و با نشاط آماده خدمتگزاري و اجراي مسئوليت هاي بزرگ در صحنه است.

وي افزود: يادآوري آرمانها، مسئوليت هاي امروز ماست شما مي دانيد كه انقلاب اسلامي ملت و جمهوري اسلامي اهداف بلندي دارند. تعالي همه جانبه و ساختن ايران عزيز براساس خداپرستي و ارزشهاي الهي، عدالت و برادري و آرمانهاي بلند ايران است.

وي تاكيد كرد: ساختن ايران عزيز برپايه يك جامعه الگو و شاهد، اين آرزوي تاريخي همه ملت ايران و همه انبيا و اوليا و صلحاست.

وي گفت: آرمان ديگر ملت و مسئوليت ما حفظ عزت و اقتدار ملي است اگرچه امروز ايران به لطف امام، شهيدان، به لطف ولايت و ملت و توكل به خدا، عزيزترين ملت هاست اما ايران همواره بايد در قله عزت و اقتدار جهاني باشد.

رييس جمهور اضافه كرد: آرمان و ماموريت ديگر ما اصلاح ساختارها و نظامهاي ظالم جهاني است. شما مي دانيد ساختن ايران برپايه جامعه الگو با اصلاح نظام هاي جهاني لازم و ملزوم يكديگرند، هرگز نمي شود كه در چارچوب نظامات ظالمانه و يكسويه عالم يك ملت بتواند بر قله صلاح و عدالت تكيه بزند.

وي افزود: ساختن ايران و اصلاح جهان دو روي يك سكه اند با هم هستند، با همان نسبت و شتابي كه بايد ايران را بسازيم بايد براي پيشبرد آرمان هاي انقلاب در سطح جهاني تلاش كنيم.

وي با تاكيد بر اينكه كلام بلند امام سرلوحه كارهاي دولت است، گفت: به فرموده امام تا ظلم هست مبارزه هم هست و تا مبارزه هست ما هستيم.

رييس جمهور افزود: اين مسئوليت بلند ، آرمانها و اهداف مشترك ماست كه همه قوا در اين اهداف مشتركند با اهداف مشترك در كنار هم هستيم و با هماهنگي، همراهي، همكار هم و پشتيبان هم خواهيم بود.

آقاي احمدي نژاد با اشاره به برخي اختلاف نظرها در تصميم گيريها گفت: ممكن است در تصميم گيريها و تحليل ها در اجراي امور اختلاف نظر و سليقه وجود داشته باشد اما همه در يك مسير با اهداف مشترك هستيم. برخي كه دولت و مجلس را در كنار هم مي بينند، برآشفته مي شوند.

رييس جمهور گفت: اگر مي بينيم نمايندگاني از لوايح دولت پشتيباني مي كنند فوري به خلط مبحث متهم مي كنند كه فلاني وكيل الدوله است.

وي گفت: اين چه تفكري است اگر اين مجلس و دولت در كنار هم نباشند جاي سوال دارد، ما اجزاي يك پيكر هستيم، دولت و مجلس همه وكيل مردمند و برآمده از راي مردم و براي مردم و متعلق به مردم.

وي گفت: البته در گذشته استقلال قوا را به معناي تعارض و تقابل تفسير كرده اند، اين منطق نه خواست مردم است و نه پشتيباني عقلي و شرعي دارد.

احمدي نژاد اعلام كرد: دولت با افتخار در خدمت مجلس است. موفقيت مجلس موفقيت دولت و دولت بهترين كارشناس براي مجلس است.

وي اضافه كرد: بدنه عظيم دولت براي قانونگذاري است، بدنه گسترده كارشناسي دولت در خدمت شما نمايندگان براي قانونگذاري است.

اجراي مسئوليت نيازمند ازخودگذشتگي است

رئيس جمهوري اسلامي ايران با بيان اينكه ايفا و اجراي مسئوليت نياز به از خودگذشتگي دارد گفت : ملت ما را مفتخر به نشان خدمتگزاري كرد و هرچه غير از اين باشد خروج از وظيفه است وهمه پذيرفته ايم كه خود را وقف خدمت به كشور و ملت كنيم.

احمدي نژاد افزود : اگر از خود بگذريم و به مردم خدمت كنيم به بندگي خدا خواهيم رسيد.

رئيس جمهور گفت: خدا را سپاسگزاريم كه اسوه هاي عملي را در برابر ما قرار داد، امام بزرگوار ،رهبري عزيز، شهيدان و ايثارگران، آحاد ملت ايران راه خدمتگزاري را به ما نشان داده اند.

احمدي نژاد افزود : استقلال راي در قوا، در حقيقت و عمل ،راي دادن به آن چيزي است كه در جهت منافع ملت و آرمان هاي بلند انقلاب و عمل به وظيفه و خدمتگزاري و استقلال راي همه و همه در گرو شجاعت و ايستادگي بر اصول است و اين دو با آزادگي و سماجت حاصل مي شود.

رئيس جمهور گفت : اگر همه مستلزم به دفاع از حقوق و آرمانهاي ملت و شهيدان و وفادار به سوگند خود باشيم خود به خود در كنار هم و در كنار ملت خواهيم بود.

احمدي نژاد با بيان اينكه موفقيت مجلس و دولت به هم گره خورده ، مجلس قدرتمند آرزوي دولت و نظارت مجلس پشتوانه صحت عمل و موفقيت دولت است افزود : براي دولت هيچ چيز بهتر از يك مجلس آگاه، مومن و شجاع و حاذق و ناظر بر صحنه نيست.

رئيس جمهور گفت : تقسيم كارها براي اجراي بهتر امور است و رقابت و تقابل در كار نيست.

احمدي نژاد تصريح كرد : مجلس و دولت مكمل ، يار و برادر ، همراه و داراي آرمان ها و مسئوليت هاي مشترك هستند.

رييس جمهور تاكيد كرد: اين دولت اجرا و عمل به قانون را وظيفه خود مي داند و پايبندترين دولتها به قانون است.
 سه شنبه 7 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 407]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن