تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):قلب‏هاى ما جايگاه خواسته ‏هاى الهى است؛ هرگاه او بخواهد ما نيز مى‏&...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805285026




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس‌جمهور:موفقيت دولت، موفقيت مجلس استدولت نظارت مجلس را بهترين هديه براي خود مي‌داند


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: رئيس‌جمهور:موفقيت دولت، موفقيت مجلس استدولت نظارت مجلس را بهترين هديه براي خود مي‌داند


تهران- خبرگزاري كار ايران
رئيس‌جمهور با تاكيد بر اينكه دولت و مجلس يار و همراه هم هستند، تصريح كرد: دولت نهم بيشترين پايبندي به قوانين و مصوبات مجلس را داشته است.

به گزارش "ايلنا"، محمود احمدي‌نژاد، در نشست مشترك هيات دولت و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي كه در نهاد رياست‌‏جمهوري انجام شد، با تاكيد بر اينكه قواي مجريه و مقننه در نقطه مقابل هم قرار ندارند، بلكه در يك راستا و مكمل هم هستند، تصريح كرد: موفقيت دولت، موفقيت مجلس است و دولت بدنه كارشناسي مجلس مي‌باشد.
وي با اشاره به اينكه دولت نهم قانونمندترين دولت بعد از پيروزي انقلاب اسلامي است، اظهار داشت: دولت، متعهد به اجراي قانون بوده و آن را وظيفه خود مي‌داند و قانون‌‏مند بودن را نشانه انقلابي‌‏گري مي‌داند.
رئيس قوه‌‏مجريه با تاكيد بر اينكه دولت نهم به قوانين و مصوبات مجلس شوراي اسلامي بيشترين پايبندي را نسبت به دولت‌هاي گذشته دارد، خاطر نشان كرد: دولت نظارت مجلس را بهترين هديه براي خود مي‌داند.
رئيس‌جمهور با اشاره به اينكه هيچ كدام از دولت‌هاي گذشته به اهداف برنامه‌هاي توسعه دست نيافتند، گفت: البته دولت نهم براساس آمار و ارقام مستند، بيشترين تحقق برنامه‌ها را داشته و در مقايسه با بقيه دولت‌ها بسيار موفق بوده است اما علي‌رغم اين موقعيت‌ها عده‌اي بيرون از دولت و مجلس به تبليغات منفي عليه دولت مي‌پردازند و معتقديم جوسازي عليه اقدامات دولت و زير سوال بردن ارزش‌ها ناشكري است.
احمدي‌نژاد با تاكيد بر اينكه دولت و مجلس همدل و در كنار هم هستند، تصريح كرد: بايد تلاش كنيم پرچم عزت ايران اسلامي را در داخل و خارج كشور در بالاترين نقطه به اهتزاز درآوريم و در كنار هم، اهداف انقلاب و ارزش‌ها را به پيش ببريم.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با ارايه گزارشي از سفر به نيويورك و شركت در مجمع عمومي سازمان ملل متحد، خاطر نشان كرد: صحنه نيويورك يك فرصت تاريخي است كه بايد از آن براي انتقال پيام انقلاب به جهانيان استفاده برد.
رئيس‌جمهور افزود: پس از پيروزي انقلاب اسلامي به جز شهيد رجايي و مقام معظم رهبري از اين فرصت تاريخي به طور شايسته استفاده نكردند.
احمدي‌نژاد با اشاره به اينكه امپراطوري آمريكا با استفاده از قدرت اقتصادي و توانمندي نظامي 300 ميليون نفر را در آمريكا با تبليغات يكسويه ايزوله كرده است، اظهار داشت: به منظور شكستن اين ديوار سنگين رسانه‌اي و نيز درگير كردن دشمن در خانه‌اش اهداف خود را براي اين سفر ترسيم كرديم و در برنامه‌هاي مختلف به دنبال رساندن پيام‌ انقلاب اسلامي به مردم جهان و به خصوص مردم آمريكا بوديم.
وي با اشاره به اينكه در صحنه جهاني همه منتظر شنيدن پيام انقلاب و جمهوري اسلامي ايران هستند، گفت: امروز ديگر سخنان ديگران در رسانه‌هاي جهاني كم‌رنگ شده و حتي انعكاس پيدا نمي‌كند اما به محض حضور ايران، تكاپوي رسانه‌ها بيشتر مي‌شود و همگي به دنبال گرفتن خبر از ايران هستند و امسال با استفاده از اين فضاي رسانه‌اي زير سوال بردن بنيان ليبرال دمكراسي و مطرح كردن انديشه ديني را در برنامه خود داشتيم.
رئيس‌جمهور افزود: در جهان دو بت، به نام آمريكا و اسراييل درست شده بود كه كسي قادر نبود به آنها نزديك شود، اما به فضل الهي و ايستادگي ملت ايران امروز هيمنه اين دو بت شكسته شده است.
احمدي‌نژاد با اشاره به اينكه رژيم صهيونيستي و آمريكا از سال گذشته همه توان خود را بكار گرفتند تا مانع از رسيدن پيام ملت ايران به گوش جهانيان شوند، تصريح كرد: گرچه سنگين‌ترين تبليغات را به راه انداختند اما به فضل الهي و با وجود همه تبليغاتي كه انجام شد در تظاهرات اصلي كه در مقابل سازمان ملل متحد برگزار كردند حداكثر جمعيتي كه توانستند جمع‌آوري كنند به هزار نفر نمي‌رسيد.
وي تأكيد كرد: امروز به فضل الهي گوش شنوا براي شنيدن آرمان‌هاي ملت ايران چندين ميلياردي شده است و آرمان‌هاي امام(ره) و رهبري عزيز در حال تحقق است.
رئيس‌جمهور تصريح كرد: دوران امپراطوري آمريكا به پايان رسيده است و بايد دست به دست هم بدهيم تا به لحاظ آرماني و تئوري، خلائي كه در دنيا ايجاد مي‌شود را پر كنيم و امروز زمان شكوفايي انقلاب و ياران انقلاب است.
پايان پيام

كد خبر: 448656
 دوشنبه 8 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 218]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن