تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن طیب و پاکیزه را از هر که گفت بگیرید،‌ اگر چه او خود،‌ بدان عمل ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820848351




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس‌جمهور:موفقيت دولت، موفقيت مجلس استدولت نظارت مجلس را بهترين هديه براي خود مي‌داند


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: رئيس‌جمهور:موفقيت دولت، موفقيت مجلس استدولت نظارت مجلس را بهترين هديه براي خود مي‌داند


تهران- خبرگزاري كار ايران
رئيس‌جمهور با تاكيد بر اينكه دولت و مجلس يار و همراه هم هستند، تصريح كرد: دولت نهم بيشترين پايبندي به قوانين و مصوبات مجلس را داشته است.

به گزارش "ايلنا"، محمود احمدي‌نژاد، در نشست مشترك هيات دولت و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي كه در نهاد رياست‌‏جمهوري انجام شد، با تاكيد بر اينكه قواي مجريه و مقننه در نقطه مقابل هم قرار ندارند، بلكه در يك راستا و مكمل هم هستند، تصريح كرد: موفقيت دولت، موفقيت مجلس است و دولت بدنه كارشناسي مجلس مي‌باشد.
وي با اشاره به اينكه دولت نهم قانونمندترين دولت بعد از پيروزي انقلاب اسلامي است، اظهار داشت: دولت، متعهد به اجراي قانون بوده و آن را وظيفه خود مي‌داند و قانون‌‏مند بودن را نشانه انقلابي‌‏گري مي‌داند.
رئيس قوه‌‏مجريه با تاكيد بر اينكه دولت نهم به قوانين و مصوبات مجلس شوراي اسلامي بيشترين پايبندي را نسبت به دولت‌هاي گذشته دارد، خاطر نشان كرد: دولت نظارت مجلس را بهترين هديه براي خود مي‌داند.
رئيس‌جمهور با اشاره به اينكه هيچ كدام از دولت‌هاي گذشته به اهداف برنامه‌هاي توسعه دست نيافتند، گفت: البته دولت نهم براساس آمار و ارقام مستند، بيشترين تحقق برنامه‌ها را داشته و در مقايسه با بقيه دولت‌ها بسيار موفق بوده است اما علي‌رغم اين موقعيت‌ها عده‌اي بيرون از دولت و مجلس به تبليغات منفي عليه دولت مي‌پردازند و معتقديم جوسازي عليه اقدامات دولت و زير سوال بردن ارزش‌ها ناشكري است.
احمدي‌نژاد با تاكيد بر اينكه دولت و مجلس همدل و در كنار هم هستند، تصريح كرد: بايد تلاش كنيم پرچم عزت ايران اسلامي را در داخل و خارج كشور در بالاترين نقطه به اهتزاز درآوريم و در كنار هم، اهداف انقلاب و ارزش‌ها را به پيش ببريم.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با ارايه گزارشي از سفر به نيويورك و شركت در مجمع عمومي سازمان ملل متحد، خاطر نشان كرد: صحنه نيويورك يك فرصت تاريخي است كه بايد از آن براي انتقال پيام انقلاب به جهانيان استفاده برد.
رئيس‌جمهور افزود: پس از پيروزي انقلاب اسلامي به جز شهيد رجايي و مقام معظم رهبري از اين فرصت تاريخي به طور شايسته استفاده نكردند.
احمدي‌نژاد با اشاره به اينكه امپراطوري آمريكا با استفاده از قدرت اقتصادي و توانمندي نظامي 300 ميليون نفر را در آمريكا با تبليغات يكسويه ايزوله كرده است، اظهار داشت: به منظور شكستن اين ديوار سنگين رسانه‌اي و نيز درگير كردن دشمن در خانه‌اش اهداف خود را براي اين سفر ترسيم كرديم و در برنامه‌هاي مختلف به دنبال رساندن پيام‌ انقلاب اسلامي به مردم جهان و به خصوص مردم آمريكا بوديم.
وي با اشاره به اينكه در صحنه جهاني همه منتظر شنيدن پيام انقلاب و جمهوري اسلامي ايران هستند، گفت: امروز ديگر سخنان ديگران در رسانه‌هاي جهاني كم‌رنگ شده و حتي انعكاس پيدا نمي‌كند اما به محض حضور ايران، تكاپوي رسانه‌ها بيشتر مي‌شود و همگي به دنبال گرفتن خبر از ايران هستند و امسال با استفاده از اين فضاي رسانه‌اي زير سوال بردن بنيان ليبرال دمكراسي و مطرح كردن انديشه ديني را در برنامه خود داشتيم.
رئيس‌جمهور افزود: در جهان دو بت، به نام آمريكا و اسراييل درست شده بود كه كسي قادر نبود به آنها نزديك شود، اما به فضل الهي و ايستادگي ملت ايران امروز هيمنه اين دو بت شكسته شده است.
احمدي‌نژاد با اشاره به اينكه رژيم صهيونيستي و آمريكا از سال گذشته همه توان خود را بكار گرفتند تا مانع از رسيدن پيام ملت ايران به گوش جهانيان شوند، تصريح كرد: گرچه سنگين‌ترين تبليغات را به راه انداختند اما به فضل الهي و با وجود همه تبليغاتي كه انجام شد در تظاهرات اصلي كه در مقابل سازمان ملل متحد برگزار كردند حداكثر جمعيتي كه توانستند جمع‌آوري كنند به هزار نفر نمي‌رسيد.
وي تأكيد كرد: امروز به فضل الهي گوش شنوا براي شنيدن آرمان‌هاي ملت ايران چندين ميلياردي شده است و آرمان‌هاي امام(ره) و رهبري عزيز در حال تحقق است.
رئيس‌جمهور تصريح كرد: دوران امپراطوري آمريكا به پايان رسيده است و بايد دست به دست هم بدهيم تا به لحاظ آرماني و تئوري، خلائي كه در دنيا ايجاد مي‌شود را پر كنيم و امروز زمان شكوفايي انقلاب و ياران انقلاب است.
پايان پيام

كد خبر: 448656
 دوشنبه 8 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 221]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن