تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سوگند به خدا ، هر كس كه حقيقت سجده را به جاى آورد ، زيان نكرد و كسى كه در سجده، ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820205428




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدرس مركز تربيت معلم ياسوج: مخالفت با فناوري هسته‌اي، مخالفت با اصل نظام است


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: مدرس مركز تربيت معلم ياسوج: مخالفت با فناوري هسته‌اي، مخالفت با اصل نظام است
مدرس مركز تربيت معلم ياسوج گفت: كشورهاي غربي، مخالفت با توانمندي هسته‌اي ايران را بهانه‌اي براي مخالفت با اصل نظام جمهوري اسلامي قرار داده‌اند.
فرهاد عليپور در گفت وگو با خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» در ياسوج، با بيان اينكه دارا بودن فناوري هسته اي در جهان امروز به لحاظ سياسي اهميت بسزايي دارد، اظهار داشت: عصبانيت آمريكا از برخورداري ايران از اين فناوري، به دليل كاهش قدرت خود در جهان و به هم خوردن معادلات آنها، بويژه در خاورميانه است.

وي در ادامه افزود: دشمنان مي دانند اين نظام مي خواهد مستقل باشد و از سوي ديگر از اين موضوع نيز آگاهند كه تاثير دانش هسته اي در پيشرفت هاي علمي، صنعتي، پزشكي و ديگر زمينه ها، ايران را در مقابل هرگونه تهاجم و تحريمي بيمه مي كند.

كارشناس ارشد برنامه ريزي آموزشي مركز تربيت معلم شهيد ايزدپناه ياسوج گفت: دولت نهم مطابق با سياست هاي كل نظام زير نظر فرامين مقام معظم رهبري، استراتژي مناسب و تلاش قابل تقديري در زمينه دستيابي به دانش هسته اي داشته است و مردم نيز تا وقتي كه تلاش دولت در راستاي اقتدار ملي را مشاهده مي كنند، در صحنه دفاع از دولت حاضرند.

عليپور با اشاره به اينكه دانش هسته اي صرفاً به جهت دستيابي به قدرت نظامي نيست، تصريح كرد: دستيابي هر ملت به دانش هسته اي براي بالا بردن قدرت علمي و تكنولوژي است.

وي دانش هسته اي ايران را نتيجه توليد فكر و دانش جوانان اين مرز و بوم دانست و خاطرنشان كرد: مهمترين منبع سوخت در دوره فراصنعتي، انرژي هسته اي است و كشوري كه بخواهد در اين دوره موفق باشد، ناچار به توليد اين دانش است.

كارشناس برنامه ريزي آموزشي مركز تربيت معلم شهيد ايزدپناه ياسوج، با تاكيد بر لزوم تداوم و استمرار فعاليت هسته اي ايران، اظهار داشت: دانشمندان هسته اي بايد بر حمايت ملت، به دور از هياهوهاي مرسوم بين المللي، به تلاش خود ادامه دهند و به زواياي تاريك اين پديده نوين علمي دست يابند./انتهاي پيام/
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 426]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن