تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820190292




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رحماني فضلي در دانشگاه پيام نور مشهد: تاكتيك‌هاي احمدي نژاد در پيروزي هسته‌اي موثر بوده است


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: رحماني فضلي در دانشگاه پيام نور مشهد: تاكتيك‌هاي احمدي نژاد در پيروزي هسته‌اي موثر بوده است
كانديداي دور دوم انتخابات مجلس هشتم در مشهد، تاكتيك‌هاي احمدي نژاد را در پيروزي هسته‌اي موثر دانست.


به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» از مشهد، رحماني فضلي در يكي از سلسله نشست‌هاي پرسش و پاسخ در خصوص انتخابات كه دوم ارديبهشت ماه در دانشگاه پيام نور مشهد برگزار شد، بحث فروش درياي خزر را دروغ آشكار دانست و اظهار داشت: ما استفاده مشتركي با شوروي داشتيم، طرح‌هاي مختلفي در اين زمينه وجود داشت و توافق‌هاي يك يا دو جانبه اي نيز ايجاد شد.

وي در خصوص اينكه جشن هسته اي را كدام دولت بايد مي‌گرفت، تاكيد كرد: انرژي هسته اي فرايند و روندي بود كه در اختيار هيچ يك از دولت‌ها نبود؛ اين مسئله اي است كه به شوراي عالي امنيت ارجاع و نظرات موافق و مخالفي در اين خصوص ارائه شد، سپس با ارجاع به مقام معظم رهبري در بسياري از موارد، نظرات مخالف، مورد تاييد ايشان قرار گرفت.

رحماني فضلي ادامه داد: انرژي هسته اي از زمان نخست وزيري موسوي شروع شده و تا كنون ادامه دارد؛ اين گونه تصميم گيري‌هاي نظام با توجه به فضاي سياسي و شرايط و نوع سياست‌هاي اتخاذ شده، متفاوت است و در اين زمينه، نوع تاكتيك‌هاي دولت احمدي نژاد و پافشاري وي بسيار موثر بوده است.

در ادامه حسين آفريده، كانديداي ديگر دور دوم انتخابات مجلس هشتم در مشهد درباره تورم اظهار داشت: اولين اقدام مجلس هفتم و دولت نهم طرح تثبيت قيمت‌ها بود؛ بر اين اساس آنها اعلام كردند كه قيمت‌ها را تثبيت مي‌كنيم تا ارزاني ايجاد شود كه در اين راستا اظهارنظرهاي گوناگوني مبني بر سودمند بودن اين طرح‌ها اعلام و طرح ها عملي شد.

وي در ادامه افزود: ميزان تورم در كشور در آن زمان، 12درصد بود؛ اين در حالي است كه طبق آمار رسمي در حال حاضر اين تورم بالغ بر 20 درصد است و آمار غير رسمي آن هم به 30 درصد مي‌رسد.

اين كانديد دور دوم مجلس هشتم مشهد با اشاره به شعارهاي تبليغاتي احمدي نژاد در زمان رئيس جمهوري مبني بر تك رقمي كردن تورم، كاهش قيمت مسكن و آوردن پول نفت بر سر سفره‌ مردم، تصريح كرد: مردم اساساً با تورم مخالف هستند و امروز شاهديم كه تورم از 12 درصد به 3/20 درصد رسيده است؛ كالاها گران شده اند، پول نفت بر سر سفره‌هاي مردم نيامده است و به سمت اشتغال نيز سوق پيدا نكرده ايم.

آفريده در ادامه با بيان اينكه شعار رئيس جمهوري گذشته توسعه سياسي و آزادي‌هاي مدني بود، خاطرنشان كرد: دولت خاتمي با شعار كنترل گراني و تورم روي كار نيامد، اما اقدام وي از لحاظ سياسي موفقيت آميز بود.

وي با اشاره به اينكه در مجلس ششم نهايت تلاش براي حركت كردن به سمت تقويت نظام انجام شد، گفت: بسترهاي توسعه خدمت كه دوم خردادي‌ها ايجاد كردند، بي نظير بود./انتهاي پيام/
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 362]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن