تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815569401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تحير مسكو از ادعاي لندن درباره ايران


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: تحير مسكو از ادعاي لندن درباره ايران
«سرگي لاوروف»، وزير امور خارجه روسيه تاكيد كرد: بسته پيشنهادي جنبه مشوق و مثبت براي ايران دارد و خالي از هرگونه تشديد تحريم‌ها است.


به گزارش «شبكه خبر دانشجو» به نقل از راشاتودي (عربي)، وزير خارجه روسيه روز دوشنبه طي كنفرانسي مطبوعاتي گفت: در نشست هايي كه امروز در راستاي مرور قرارداد منع گسترش سلاح هسته اي (ان. پي. تي) انجام شد، برخي از همكاران ما موضوع مذاكرات برگزار شده در لندن را طوري جلوه دادند كه گويا در اين مذاكرات درباره تشديد مواضع در رابطه با ايران توافق كرديم.

وي در ادامه تاكيد كرد: ما به اطلاع رسانديم كه اين كاملاً تحريف آن چيزي است كه در لندن رخ داده است.

به گفته وزير امور خارجه روسيه توافقي درباره تشديد مواضع حاصل نشده است.

لاوروف افزود: اين برخورد نادرست افرادي است كه با آنها توافق كرده بوديم تا بسته مشوق آماده كنيم.

به گزارش راشاتودي، لاوروف همچنين در پاسخ به سوالات خبرنگاران گفت: بسته پيشنهادي زماني كه ما با ايران توافق كنيم، به اين كشور داده خواهد شد؛ مسلماً از آنجايي كه اين بسته ويژه ايران است، درباره محتواي آن نيز اول ايران آگاهي خواهد يافت.

وي در ادامه افزود: از اين رو درباره محتواي اين بسته من نمي توانم چيزي بگويم، تنها اين را مي گويم كه بسته داراي مشوق هاي مثبت بيشتري است.

اطلاعيه «ديويد ميليباند»، وزير خارجه انگليس در سايت رسمي وزارت خارجه اين كشور طوري تنظيم شده است كه گويا به نمايندگي از تمامي وزراي كشورهاي گروه 1+5 است.

وزارت خارجه روسيه با صدور اطلاعيه اي رسمي اعلام كرد: پس از اين ديدار، ميليباند به عنوان رئيس نشست ياد شده از سوي ساير وزرا، تام الاختيار شناخته شد كه درباره برگزاري نشست، اطلاعيه اي را تنظيم كند.

در اطلاعيه وزارت خارجه روسيه آمده است: هيچ ارزيابي سياسي جديدي درباره ماهيت «مشكلات» و يا «تهديدات» ناشي از برنامه هسته اي ايران توسط وزرا بررسي نشد.

همچنين در اين اطلاعيه تصريح شده است: ما در ارزيابي هاي خود از اوضاع برنامه هسته اي ايران و ماهيت آن بر اساس مفاد قطعنامه مربوط به شوراي امنيت سازمان ملل متحد تكيه داريم و همان طور كه معلوم است، روسيه از آن حمايت مي كند./انتهاي پيام/
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 425]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن