تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815319772




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صادرات خدمات فني و مهندسي ايران رشد كرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: صادرات خدمات فني و مهندسي ايران رشد كرده است
خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): كيش - مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش، گفت: صادرات خدمات فني و مهندسي ايران كه بخش عمده اي از آن را پروژه هاي ساختماني تشكيل مي دهد، در سالهاي اخير رشد قابل توجهي داشته است.


"داود مددي"، شامگاه دوشنبه در مراسم افتتاح پنجمين نمايشگاه بين المللي عمران و ساختمان كيش، افزود: بر اساس آمار منتشر شده از سوي سازمان توسعه تجارت ايران، در سال 1386 حجم قراردادهاي منعقد شده براي اجراي پروژه هاي مختلف در بسياري از كشورهاي جهان، به بيش از دو ميليارد دلار رسيده است .
وي تصريح كرد: جمهوري اسلامي ايران، در توليد انواع مصالح ساختماني و كالاهاي مورد نياز بخش ساختمان، از مزيت نسبي برخوردار بوده و سالانه مقادير قابل توجهي از اين محصولات را به ساير كشورهاي جهان صادر مي كند.
مددي، در ادامه به لزوم استفاده از فناوريهاي نوين در صنعت ساختمان اشاره كرد و گفت: صرفه جويي در مصرف انرژي، استفاده از مصالح ساختماني استاندارد، طراحي ساختمانها متناسب با اقليم و مقاوم سازي بناها از جمله مسايل مورد توجه مهندسي ساختمان است .
مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش با بيان اينكه در سال 2006 بيش از 40 درصد انرژي توليد شده در جهان، در ساختمانها به مصرف رسيده است، افزود: طراحي صحيح، عايق بندي مناسب و استفاده از مصالح ساختماني مطلوب مي تواند مصرف انرژي را بيش از 50 درصد كاهش دهد.
وي تاثيرگذاري بسيار زياد بخش ساختمان در اقتصاد ملي را يادآور شد و اظهار داشت: بخش ساختمان با زيرمجموعه هاي متنوع، باعث ايجاد اشتغال موثر و تحرك در بخشهاي مختلف صنعت، معدن و بازرگاني مي شود.
مددي، در پايان ضمن تشريح اهداف طرح جامع مقصد جزيره كيش، از شركتهاي علاقه مند به مشاركت در طرحهاي توسعه جزيره كيش، خواست تا براي كسب اطلاعات بيشتر از اين طرحها به معاونت عمراني سازمان منطقه آزاد كيش مراجعه كنند.
معاون وزير مسكن و شهرسازي و مديرعامل سازمان مجري ساختمانها و تاسيسات دولتي و عمومي نيز در اين مراسم گفت: توجه به فناوريهاي نوين در صنعت ساختمان براي افزايش كيفيت ضروري است.
"موسي برزگري"، افزود: امروز فناوريهاي نوين در سبك سازي و مقاوم سازي ساختمان نقش مهمي را ايفا مي كند.
وي آثار مثبت برگزاري نمايشگاههاي تخصصي عمران و ساختمان را يادآورد شد و گفت: برگزاري اين گونه نمايشگاهها، زمينه آشنايي بيشتر دست اندركاران بخش ساختمان با آخرين فناوريها و مصالح ساختماني با كيفيت را فراهم مي كند.
پنجمين نمايشگاه بين المللي عمران و ساختمان كيش از ششم تا نهم خرداد ماه سال جاري در محل دايمي نمايشگاههاي بين المللي جزيره كيش برپا است .
ك /2/1743**1460
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 442]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن