تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820343357




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رشته هاي فني دانشگاه آزاد اسلامي بهتر از دانشگاه هاي دولتي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: رشته هاي فني دانشگاه آزاد اسلامي بهتر از دانشگاه هاي دولتي است
عضو استعدادهاي درخشان گفت: رشته هاي فني دانشگاه آزاد اسلامي بهتر از دانشگاه هاي دولتي است.


بولتن جواني:

سيد محمد ماوايي كارشناس ارشد مكاترونيك و عضو باشگاه پژوهشگران جوان درخصوص جايگاه دانشگاه آزاد دركشور اذعان داشت: طي چند سال گذشته دانشگاه آزاد اسلامي پيشرفت خوبي داشته است و خصوصا از لحاظ فني دانشجويان دانشگاه آزاد خيلي بهتر از دانشگاه دولتي هستند.
سيد محمد ماورايي درمورد طرح ها و ابتكارات آينده خود خاطر نشان كرد: به علت اينكه فعاليتم در زمينه روباتيك بوده است ،قصد دارم درهمين زمينه كاركنم و درحال حاضر در زمينه هوشمند كردن روبات هاي امداد گر كار مي كنم تا بتوانند به صورت خودكار اين روبات ها عمل كنند.
عضو باشگاه پژوهشگران جوان اظهارداشت: مسوولان نظام و دانشگاه آزاد اسلامي بايد از بخش تحقيقات حمايت كنند. زيرا بخش تكنولوژي و تحقيقات بسيار مهم است.
وي افزود: مسوولين بايد از لحاظ مادي دانشجويان را تامين كنند تا دانشجويان بتوانند درزمينه هاي مختلف با خيالي راحت تر كاركنند.
ماوايي اشاره كرد: دانشگاه آزاد درجشنواره ها و مسابقات حمايت هاي علمي و مالي خوبي مي كند زيرا از لحاظ علمي از دانشجويان ايده مي گيرند.
وي افزود: دانشجويان دانشگاه آزاد درسطح علمي بالاتري نسبت به دانشجويان دانشگاه دولتي قرار دارند و به علت اين جايگاه ويژه دانشگاه آزاد بايد بيش تر از دانشجويان خود حمايت هاي ملي و علمي كند.

منبع:ايسكانيوز

انتهاي خبر // شبكه خبري برنا//77 - 77 - 68//www.BornaNews.ir
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 362]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن