تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814254993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

براي از بين بردن درياچه‌هاي ايجاد شده در اثر زلزله سربازان حامل مواد منفجره ارتش چين، به محل درياچه‌ها اعزام شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: براي از بين بردن درياچه‌هاي ايجاد شده در اثر زلزله سربازان حامل مواد منفجره ارتش چين، به محل درياچه‌ها اعزام شدند
خبرگزاري فارس: سربازان ارتش چين دوشنبه براي انفجار ويرانه‌هايي كه باعث مسدود شدن معبر رودخانه‌اي در چين شده و قربانيان اين فاجعه را در تهديد سيل قرار داده است، آماده شدند.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از آسوشيتد پرس، دو هفته بعد از زلزله 9/7 ريشتري چين در استان سيچوان، درياچه‌هاي ايجاد شده در اثر مسدود شدن رودخانه‌ها، پيچيدگي‌هاي جديدي را در عمليات امداد‌رساني به ميليونها بي خانمان اين زلزله ايجاد كرده‌اند.
يكي از قدرتمندترين پس لرزه‌ها از زمان زلزله 12 مي روز يكشنبه رخ داد باعث كشته شدن 8 نفر شد. پيش‌بيني مي‌شود كه تعداد كشته شدگان از مرز 80 هزار نفر بگذرد.
براي مبارزه با خطر سيل 1800 سرباز در روز دوشنبه و به صورت پياده وارد منطقه درياچه "تانجياشان" در منطقه بيچوان شده‌اند كه هر كدام حامل 10 كيلوگرم مواد منفجره هستند تا توانايي از بين بردن ويرانه‌هايي كه معبر رودخانه را مسدود كرده‌اند را داشته باشد.
درياچه در فاصله 2 مايلي شهر بيچوان واقع است كه هزاران نفر از ساكنان آواره آن در روزهاي اخير از شهر تخليه شده‌اند.
مسدود شدن رودخانه‌هاي زمين در اثر رانشهاي ناشي از زمين لرزه چند درياچه را در استان سيچوان ايجاد كرده است. در منطقه آنژيان حدود 30 مايلي جنوب پيچدان هم رانش زمين رودخانه چاپينگ را مسدود كرده و دهكده "شوانگديان" را زير آب برده است.
ساكنان اعلام كرده‌اند كه مساحت درياچه هر روز حدود سه متر افزايش مي‌يابد.
انتهاي پيام/ز
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 256]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن