تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مردى را ديدند كه موهاى ژوليده و جامه‏اى چركين و سر و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815371254




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رفتنم به مركز پژوهش هاي مجلس شايعه است


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: رفتنم به مركز پژوهش هاي مجلس شايعه است
حداد عادل در پاسخ به اين سئوال كه براي رياست جمهوري كانديدا مي شود، پاسخ داد: تاكنون فكري براي اين موضوع نكرده ام قبلاً هم گفته بودم كه بنده بيشتر به فكر كار بودم همچنين براي احترام به رأي مردم در مجلس خواهم ماند.


به گزارش خبرنگار پارلماني برنا غلامعلي حداد عادل، رييس مجلس هفتم در ادامه آخرين نشست خبري خود با خبرنگاران كه پيش از ظهر امروز در خانه ملت برگزار شد در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر روشن شدن تكليف حقوقي نمايندگان بعد از اتمام دوره آنها اظهارداشت:نمايندگان مجلس دو دسته اند يك عده كساني هستند كه كارمند دستگاهي بوده اند لذا در پايان دوره خود اگر در دوره جديد انتخاب نشوند به همان دستگاه مطبوع خود بر مي گردند. عده دومي كه شغل آزاد دارند به دنبال شغل خود خواهند رفت.

وي تاكيد كرد: در مجلس حقوق مادام العمر برقرار نمي شود و خوب است كه ملت ما بدانند كه بر خلاف ساير مسئوليت ها و كارها كه وقتي كسي چند سال در جايي كار مي كند در پايان مدت، پاداش خدمتي به او داده مي شود در مجلس اين قوانين وجود ندارد.

حداد عادل درباره اينكه آيا براي رياست جمهوري كانديدا مي شود، پاسخ داد در مجلس هفتم دو مسئوليت داشتم يكي نمايندگي مردم و ديگري اداره مجلس در مجلس هشتم هم همان وظيفه نمايندگي را بر عهده دارم و مثل نمايندگان ديگر به انجام وظيفه خواهم پرداخت.

وي با اشاره به اينكه براي رياست جمهوري تصميمي نگرفتم افزود: تاكنون فكري براي اين موضوع نكرده ام قبلاً هم گفته بودم كه بنده بيشتر به فكر كار بودم همچنين براي احترام به رأي مردم در مجلس خواهم ماند.

رييس مجلس هفتم در خصوص اينكه تعامل مجلس هشتم با دولت چگونه خواهد بود گفت: درباره وضع مجلس هشتم و از جمله تعامل آن با دولت نبايد تعجيل در اظهار نظر كنيم.آنچه مسلم است اين كه مجلس هشتم نسبت به مجلس هفتم متكثر تر است.

وي تصريح كرد: طبعاً يكي از مسائل مهمي كه اين مجلس پيش رو خواهد داشت تعامل با دولت است ما اميدواريم مجلس هشتم با دولت و دولت با مجلس همكاري كنند اما اينكه تا چه حد و به چه شكل اين همكاري خواهد بود بايد زمان بگذرد.

وي درباره اين كه آيا به مراكز پژوهش ها خواهيد رفت گفت: رفتن من به مركز پژوهش ها شايعه است و قصدي ندارم.طبعاً فراكسيون و نمايندگان درباره مسئوليت هايي مانند مركز پژوهش ها و مسئوليت كميسيون ها مشورت كرده و تصميم مي گيرند. ممكن است بحث هاي مقدماتي شده باشد ولي هنوز نهايي نشده است.

ادامه دارد...
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 332]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن