تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): هر كس باطل را يارى كند، به حق ستم كرده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815467377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرانسه از سوريه خواست تاريخي را براي سفر كوشنر به دمشق تعيين كند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرانسه از سوريه خواست تاريخي را براي سفر كوشنر به دمشق تعيين كند
خبرگزاري فارس: سفارت فرانسه در بيروت از وزير خارجه سوريه خواست تا زماني را براي ديدار وزير خارجه فرانسه از دمشق تعيين كند.


به گزارش فارس، روزنامه الشرق‌الاوسط به نقل از منابع ديپلماتيك غربي نوشت:در حاشيه مراسم تحليف رياست‌جمهوري جديد لبنان سفارت فرانسه در بيروت از وليد معلم وزير خارجه سوريه خواست تا زماني را براي سفر برنار كوشنر به دمشق تعيين كند.
اين منابع افزودند: وليد معلم زماني را براي اين سفر مشخص نكرده و به اين جمله بسنده كرد كه سفرم به بيروت فقط براي حضور در مراسم تحليف رياست جمهوري لبنان است.
از سوي ديگر محافل سياسي سوريه با اشاره به دعوت پاريس از رئيس جمهور اين كشور براي شركت در نشست كشورهاي حوزه درياي مديترانه (13 ژوئيه در پاريس) گفتند: دستگاه ديپلماسي فرانسه گام‌هاي تدريجي براي ازسرگيري مناسبات ديپلماتيك خود با سوريه برداشته است .
در همين حال روزنامه سوري الوطن نوشت: رئيس جمهور فرانسه از سرگيري روابط سياسي اين كشور با دمشق را به انتخاب رئيس‌جمهور جديد لبنان و حل و فصل بحران سياسي اين كشور مشروط كرده بود و اكنون با توافق گروه‌هاي سياسي لبناني در دوحه و انتخاب ميشل سليمان به عنوان رئيس‌جمهور اين خواسته پاريس تحقق يافته است.
به نوشته الشرق الاوسط، منابع سوريه گفتند: صفحات جديدي در مناسبات سياسي دمشق و پاريس باز شده است.
نيكلا ساركوزي، رئيس جمهور فرانسه در دي 1386 در نشستي مطبوعاتي در مصر از سوريه خواسته بود براي انتخاب رئيس‌جمهور لبنان گام‌هاي عملي بردارد و تاكيد كرده بود: تا زماني كه سوريه ثابت نكند آماده است به لبنان اجازه دهد رئيس‌جمهوري را از طريق تفاهم جمعي انتخاب كند، پاريس تماسي با دمشق برقرار نخواهد كرد.
انتهاي پيام/
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 291]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن