تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چيزى از حقّ برادر مسلمان خود را نگه دارد [و به او ندهد]، خداوند، بركت روزى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815470257




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

موزه دفاع مقدس و شهدا در كرمانشاه احداث مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: موزه دفاع مقدس و شهدا در كرمانشاه احداث مي شود
كرمانشاه - خبرگزاري مهر: موزه دفاع مقدس و شهدا به منظور انتقال دستاوردهاي هشت سال جنگ تحميلي در زميني به مساحت 32 هزار متر مربع در كرمانشاه احداث مي شود.

به گزارش خبرنگار مهر در كرمانشاه، استاندار كرمانشاه پيش از ظهر دوشنبه در جلسه اي كه به منظور بررسي و تصميم گيري در خصوص اجرا و احداث موزه دفاع مقدس و شهدا درشهركرمانشاه برگزار شد، گفت: موزه شهدا ‌در كرمانشاه بايد به زيباترين شكل ممكن و با در نظر گرفتن كليه امكانات مورد نياز احداث شود به گونه اي كه اين مجموعه مبين و انتقال دهنده دستاورها، ارزشها و تلاشهاي رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس به نسل آينده باشد.

مجيد غفوري با تأكيد برانتقال دستاوردهاي هشت سال جنگ تحميلي به شيواترين و رساترين روش ممكن به نسل آينده گفت: با توجه به اينكه نسل حاضر در جريان مستقيم جنگ قرار نداشته اند ضرورت دارد كه با احداث موزه دفاع مقدس و شهداجوانان را بيش از پيش با از خود گذشتگيها و ايثارگريها رزمندگان اسلام و همچنين ايستادگي ها و پايمرديهاي ملت رشيد ايران اسلامي آشنا سازيم .

وي تأكيد كرد: بازخواني جانفشانيها و ايثارگريهاي رزمندگان اسلام در مجموعه موزه دفاع مقدس و شهدا بايد و هرچه بيشتر نمايان و بارز شود.

استاندار كرمانشاه تصريح كرد: هرملتي تاريخ خود را مي سازند و ملت ايران در طول هشت سال دفاع مقدس برگ زريني از تاريخ خود را به ثبت رساند.

غفوري استفاده از نظرات و پيشنهادات افراد صاحب نظر و پيشكسوتان عرضه هشت سال دفاع مقدس را دراحداث موزه دفاع مقدس و شهدا بسيارمهم ارزيابي كرد.

در ادامه جلسه رئيس سازمان مسكن و شهرسازي استان نيز گفت: محل احداث موزه دفاع مقدس و شهدا در نزديكي پارك كوهستان در زميني به مساحت 32هزار مترمربع در نظر گرفته شده كه هسته و مجموعه مركزي در هشت هزار مترمربع احداث خواهد شد.

سعيد مرادي با بيان اينكه جلسات متعددي براي پيگيري احداث اين مجموعه تشكيل شده است، اظهار داشت: اين مجموعه در چهار فاز طراحي شده است كه چنانچه كارعملياتي هر كدام از فازها به اتمام برسند قابل بهره برداري خواهند بود.

در اين جلسه كه به رياست استاندار كرمانشاه برگزار شد، معاون امور عمراني استانداري، سردارعظيمي فرمانده لشكر 4بعثت، سردار شاه ويسي معاون هماهنگ كننده لشگر 4 بعثت و رئيس سازمان مسكن و شهرسازي درمحل استانداري نيز حضور داشتند.
 دوشنبه 6 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 309]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن